با یک برنامه هوش مصنوعی مبتنی بر عملکرد، قدرت محتوای خود را افزایش دهید

هوش مصنوعی (AI) موضوعی است که در بین سازندگان محتوا بحث‌های زیادی را به خود اختصاص داده است. به دلیل کارایی آن مورد ستایش قرار گرفته است، اما به دلیل رقیق ، تماس انسانی در محتوا مورد انتقاد قرار گرفته است – بدون ذکر نگرانی های جدی در مورد امنیت، حریم خصوصی، اسناد، سرقت ادبی و موارد دیگر.

با این وجود، هوش مصنوعی اینجاست که بماند. اما اینکه چگونه تصمیم می‌گیرید از این فناوری استفاده کنید – و چقدر از تأثیر آن بهره می‌برید – به استقرار استراتژیک شما بستگی دارد.

هوش مصنوعی در استراتژی‌های دیجیتال، تغییر شکل دادن به حاکمیت محتوا با خودکار ، وظایف و افزایش تجارب مشتری با سرعت بسیار نویدبخش است. گارتنر در تحقیقات اخیر خود (لازم به ثبت نام) است، بر ظرفیت هوش مصنوعی مولد برای تولید مصنوعات با ارزش، از تصویر گرفته تا کپی، تاکید می کند، اما سوالاتی را در مورد مناسب بودن آن برای ایجاد محتوا و ایده پردازی مطرح می کند.

با این حال، پذیرندگان اولیه تأثیرات تحول آفرین هوش مصنوعی بر توسعه محتوا و تعامل با مشتری را تأیید می کنند. در واقع، پلتفرم‌های فناوری مدت‌ها قبل از معرفی ChatGPT و سایر ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، از ادغام مبتنی بر هوش مصنوعی برای تشخیص متن و تصویر استفاده کردند.

بنابراین، بهترین استفاده از هوش مصنوعی در جریان کاری بازاریابی محتوا چیست و چه ملاحظاتی را باید در ذهن خود نگه دارید؟ بیایید چند گزینه تاثیرگذار را بررسی کنیم.

تسریع بهینه سازی موتورهای جستجو

افزایش قابلیت کشف محتوای شما برای ارتباط با مخاطبان هدف شما بسیار مهم است. ابزارهای هوش مصنوعی می توانند تلاش های شما را با اصلاح کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل جستجوهای فزاینده و ایجاد توضیحات متا قانع کننده به طور قابل توجهی افزایش دهند. علاوه بر این، این ابزارهای هوش مصنوعی کمک ارزشمندی را در به روز رسانی محتوای قدیمی با عناوین، توضیحات و کلمات کلیدی مناسب سئوی معاصر ارائه می دهند.

افزایش کیفیت و ارزش جستجوی محتوای بصری شما نیز بسیار مهم است. به گفته گارتنر، هوش مصنوعی تولیدی با استفاده از اعلان‌های مبتنی بر متن برای تولید تصاویر مصنوعی، ایجاد تصویر را تسهیل می‌کند.

استفاده از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر به‌روز، تولید خلاقانه را تسریع می‌کند، محدودیت‌هایی که معمولاً با رویکردهای سنتی مرتبط است را حذف می‌کند و امکان یکپارچه‌سازی یکپارچه با استراتژی‌های SEO را فراهم می‌کند.

  قبل از شروع یک استراتژی هوش مصنوعی، توقف را مطرح کنید

بهبود دسترسی به سایت

ابزارهای هوش مصنوعی می توانند نقشی اساسی در افزایش دسترسی وب سایت شما داشته باشند. به عنوان مثال، آنها می توانند ادغام متن جایگزین را در تمام تصاویر درون CMS شما تسهیل کنند. این به بهبود جامعیت محتوای شما برای کاربران کم بینا کمک می کند، زیرا توضیحات تصویری مبتنی بر متن را ارائه می دهد که می تواند توسط صفحه خوان ها با صدای بلند خوانده شود.

علاوه بر این، ابزارهای هوش مصنوعی پیشنهاداتی را برای یکپارچه‌سازی ویژگی‌های پیشرفته دسترسی، از جمله تشخیص گفتار، تشخیص تصویر، و قابلیت‌های پردازش متن ارائه می‌دهند. علاوه بر این، ابزارهای ترجمه مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند با ترجمه خودکار متن و صداهای ضبط شده از یک زبان به زبان دیگر، دسترسی و قابلیت استفاده محتوای شما را افزایش دهند.

ارائه تجربیات سفارشی و به خوبی تقسیم بندی شده

گزارش گارتنر نشان می‌دهد که ابزارهای هوش مصنوعی از تولید زبان طبیعی (NLG) برای تبدیل داده‌ها به متن کوتاه و بلند مرتبط استفاده می‌کنند.

با کمک هوش مصنوعی، تیم‌های محتوا می‌توانند سریع‌تر محتوای کوتاه‌مدت مانند خطوط موضوع ایمیل، تیزرهای مقاله و توضیحات محصول را تولید کنند – و راحت‌تر سفارشی کنند. قابل ذکر است، توانایی آن برای تولید عنوان و کپی توضیحات بهینه شده با کلمات کلیدی، به ویژه برای SEO ارزشمند است.

هوش مصنوعی همچنین می‌تواند ابزاری قوی برای ایجاد محتوای طولانی‌تر از جمله دارایی‌های کمپین، داستان‌های خبری و مقالات کامل باشد. با این حال، اذعان به خطرات ذاتی، مانند عدم تنوع محتوا و اصالت، ضروری است. به هر حال، هوش مصنوعی تنها می‌تواند بینش‌ها را در مجموعه داده‌های خود منعکس کند، نه پاسخی به رویدادهای دنیای واقعی یا ارائه تفاسیر و نظرات منحصربه‌فرد.

در حالی که هوش مصنوعی می تواند فرآیندهای تولید کپی را ساده کند، تیم خلاق شما در نهایت باید به عنوان مباشر کیفیت محتوای برند، یکپارچگی و ارزش انسانی شما عمل کند. آنها همچنین نقشی حیاتی در حصول اطمینان از همسویی محتوای تقویت‌شده هوش مصنوعی با دستورالعمل‌های برند سازمانی و طنین‌اندازی با مخاطبان هدف دارند.

بهترین روش ها برای پیاده سازی هوش مصنوعی

ادغام ابزارهای هوش مصنوعی نیازمند یک رویکرد متفکرانه برای آزمایش و پیاده سازی است. تحقیقات گارتنر بر اهمیت شروع پروژه های آزمایشی برای جمع آوری معیارهای موفقیت تاکید می کند. این معیارها جنبه های مختلفی از جمله بازده زمانی، کیفیت پیش نویس و استفاده از دارایی را در بر می گیرد. از طریق آزمایش‌های تکراری، سازمان‌ها می‌توانند اثربخشی ابزارهای هوش مصنوعی و تأثیر بالقوه آنها بر استراتژی محتوا را بررسی کنند.

با این حال، قبل از جمع‌آوری داده‌ها، شرکت‌ها باید در مورد اینکه آیا، کجا و چگونه هوش مصنوعی در چارچوب حاکمیت محتوای آنها قرار می‌گیرد، توافق کنند. پاسخ به سؤالات در این زمینه های کلیدی می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند:

  • هم راستایی استراتژیک: آیا هوش مصنوعی با استراتژی محتوا و اهداف تجاری ما همخوانی دارد؟ ادغام هوش مصنوعی در حاکمیت محتوا چگونه به اهداف بلند مدت ما کمک می کند؟
  • تخصیص منابع: چه منابعی (مالی، انسانی، فناوری) برای پیاده سازی و حفظ حاکمیت محتوای AI مناسب مورد نیاز است؟ آیا ما تخصص لازم را داریم یا باید برای آموزش یا استخدام متخصصان سرمایه گذاری کنیم؟
  • ارزیابی ریسک: خطرات و چالش های بالقوه حاکمیتی مرتبط با پذیرش هوش مصنوعی چیست؟ چگونه خطرات حریم خصوصی، امنیت و دقت داده ها را کاهش خواهیم داد؟
  • تأثیر بر گردش کار محتوا: ادغام هوش مصنوعی چگونه بر فرآیندهای ایجاد، بررسی و توزیع محتوای موجود ما تأثیر می گذارد؟ چه تغییراتی باید برای تطبیق ابزارهای هوش مصنوعی در آن گردش کار و فرآیندهای تأیید ایجاد شود؟
  • تضمین کیفیت: چگونه اطمینان حاصل کنیم که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با استانداردهای کیفیت و دستورالعمل های برند ما مطابقت دارد؟ برای تأیید صحت و اصالت محتوا چه اقداماتی باید انجام دهیم؟
  • رعایت مقررات: آیا الزامات قانونی یا مقرراتی وجود دارد که بر استفاده از هوش مصنوعی برای سازمان یا صنعت ما حاکم باشد؟ چگونه اطمینان حاصل کنیم که استفاده از هوش مصنوعی ما با قوانین و مقررات حفاظت از داده ها مطابقت دارد؟
  • تجربه ی کاربر: حاکمیت محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی چگونه بر تجربه کلی کاربر تأثیر می گذارد؟ آیا پیشرفت‌های هوش مصنوعی دسترسی، شخصی‌سازی و تعامل را برای مخاطبان ما بهبود می‌بخشد؟
  • اندازه گیری و ارزیابی: برای ارزیابی اثربخشی توزیع محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی از چه شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) استفاده می‌شود؟ چگونه ROI و تأثیر تجاری یکپارچه سازی هوش مصنوعی را اندازه گیری خواهیم کرد؟
  • ملاحظات اخلاقی: چه دستورالعمل ها و اصول اخلاقی باید بر استفاده از هوش مصنوعی در تولید و توزیع محتوا حاکم باشد؟ چگونه می توانیم از شفافیت، انصاف و مسئولیت پذیری در الگوریتم های هوش مصنوعی و فرآیندهای تصمیم گیری اطمینان حاصل کنیم؟
  • پایداری بلند مدت: چارچوب حاکمیت محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی ما چقدر مقیاس پذیر و سازگار با تغییرات و پیشرفت های فناوری آینده است؟ چه اقداماتی را برای بهینه سازی و اصلاح مستمر استراتژی های هوش مصنوعی برای پایداری بلندمدت انجام خواهیم داد؟
  مدیر عامل شرکت جویس، جاناتان گاندولف درباره رشد با اینفلوئنسرهای B2B صحبت می کند

همانطور که از موارد بالا مشخص است، سایت شما باید استانداردهای سازمان شما را داشته باشد. این بدان معناست که شما باید دائماً محتوای خود را زیر نظر داشته باشید و مناطقی را که استفاده از هوش مصنوعی ممکن است باعث درگیری شود را علامت گذاری کنید.

علاوه بر این، با توجه به نگرانی های مربوط به حفاظت از داده ها و حفظ حریم خصوصی در مورد هوش مصنوعی، باید به دقت بررسی کنید که آیا استفاده شما از هوش مصنوعی با الزامات قانونی مطابقت دارد یا خیر.

هدف را پشت فرمان های هوش مصنوعی خود قرار دهید

بسیاری از مردم زمانی فکر می کردند هوش مصنوعی آغاز پایان است. با این حال، هنگامی که به درستی و با هدف مورد استفاده قرار گیرد، می تواند ابزار جذابی برای گسترش دسترسی مخاطبان شما و دستیابی به عملکرد مطلوب محتوا باشد.

استراتژی‌های اندیشیده‌شده با استفاده از ابزارهای اتوماسیون هوش مصنوعی می‌توانند از راه‌های بسیاری برای کسب‌وکار محتوای شما مفید باشند، به‌ویژه با آزاد ، تولیدکنندگان محتوا از کارهای پیش پا افتاده یا یکنواخت به طوری که بتوانند بر محتوا و تجربیاتی که کاربران به دنبال آن هستند تمرکز کنند.

همیشه مزایا و خطرات استقرار هوش مصنوعی را در مقابل اهداف خود بسنجید تا مطمئن شوید که هدف خاصی را دنبال می کند. هرچه بیشتر بتوانید فرآیندهای back-end و گردش‌های کاری ابزاری مانند CMS خود را با هوش مصنوعی خودکار کنید، زمان بیشتری را می‌توانید برای تلاش‌های استراتژیک سطح بالاتر و به همان اندازه تأثیرگذار صرف کنید.

درباره Brightspot

Brightspot راه حل CMS شما برای ارائه تجربیات دیجیتالی درخشان و مدرن با یک پلت فرم انعطاف پذیر، سریع و ایمن است که می توانید برای ارتقای مداوم رویکرد محتوای خود به آن اعتماد کنید. نیروگاهی در سطح سازمانی از ابزارها و قالب‌هایی که می‌توانند بر اساس نیازهای تجاری خاص شما، برای امروز و بعد از آن، تنظیم شوند. کتابخانه قوی و آماده ما کاملاً قابل تنظیم است تا نیازهای کسب و کار، مشارکت کنندگان محتوا و توسعه دهندگان شما را برآورده کند. اما ما در اینجا متوقف نمی‌شویم: ما انعطاف‌پذیری را برای ایجاد تجربیات فرانت‌اند ارائه می‌دهیم و از تحویل محتوا دقیقاً همانطور که به آن نیاز دارید اطمینان می‌دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه Brightspot پلت فرم CMS مناسب برای شرکت شما است، از وب سایت ما در اینجا دیدن کنید. برای کاوش عمیق‌تر در ادغام هوش مصنوعی در استراتژی محتوای سازمان خود، آخرین کتاب الکترونیکی Brightspot را بررسی کنید که بینش‌های ارزشمند، ملاحظات و بهترین شیوه‌ها را برای پیمایش مؤثر در چشم‌انداز هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. برای راهنمایی جامع در مورد استفاده از هوش مصنوعی در استراتژی محتوا، به کتاب الکترونیکی اینجا دسترسی پیدا کنید.

  بازگشت تلاش | وبلاگ ست

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/performance-centric-ai-content-plan/

Best nintendo switch games. There are several benefits that organizations can gain from conducting third party inventory audits. How k pop might lead to the downfall of korea’s richest self made tech mogul.