به گفته 8 رهبر HubSpot، چگونه می توان انرژی رئیس خوب را از خود داد

همه ما وقتی می بینیم “انرژی رئیس خوب” را می شناسیم.

انرژی رئیس خوب که توسط یک رهبر با شست بالا نشان داده شده است

شاید این رئیس است که هر 1:1 را با چک ، با شما، انسان به انسان، شروع می کند. یا شاید این رئیس باشد که برای یافتن فرصت‌های رشد جدید برای شما تلاش می‌کند.

مانند یک رهبر عمل کنید، مانند یک رهبر فکر کنید: داده های بیش از 500 مدیر بازاریابی در مورد چگونگی پیشرفت در سال 2023

گاهی اوقات، شناسایی این ویژگی ها ممکن است دشوار باشد. به همین دلیل است که من با نه نفر از رهبران HubSpot در مورد چگونگی پرورش انرژی رئیس خوب در نقش‌هایشان صحبت کردم – و همچنین چگونه می‌توانید.

“انرژی رئیس خوب” چیست؟

این اصطلاح توسط تیم اجتماعی HubSpot به عنوان فرصتی برای معرفی مثبت بودن در بحث فرهنگ شرکتی در رسانه های اجتماعی آغاز شد.

لزلی گرین، سردبیر سابق Brand Social در HubSpot، به من گفت: “#CorporateTok محل کار مورد علاقه اینترنت است. ما فرصت بزرگی را دیدیم تا فیلمنامه را در مورد منفی بودن شرکت ها ورق بزنیم و همه چیزهای “کار خوب” و “خوب” را جشن بگیریم. رهبری» با معرفی «انرژی رئیس خوب».

او ادامه می‌دهد: «انرژی رئیس خوب، کد فرهنگی ما در عمل است. فرهنگ HubSpot با اشتیاق مشترک برای مأموریت و معیارهای ما هدایت می‌شود.

Good Boss Energy بر اهمیت اصالت در رهبری و داشتن قلب (متواضع، همدل، سازگار، قابل توجه و شفاف بودن) تاکید می کند.”

به گفته رهبران هاب اسپات، چگونه می توان انرژی رئیس خوب را از خود داد

1. داشتن انرژی رئیس خوب یعنی داشتن انرژی افراد خوب.

رسا گودینگیک مدیر اصلی در تیم موفقیت مشتری، درباره زمانی به من گفت که دو گزارش مستقیم او همزمان استعفا دادند.

مسلماً، این موضوع او را به این سوال واداشت که آیا او در واقع «انرژی رئیس خوب» را از بین می‌برد. اگر او بود، چرا آن کارمندان می رفتند؟

با این حال، او متوجه شد که گزارش‌های مستقیم او او را ، نمی‌کنند… آنها کار خود را ، می‌کنند.

چگونه با توجه به رسا گودینگ انرژی رئیس خوبی از خود بیرون دهیم

گودینگ گفت: “هر دو نفر در کاری که انجام می دادند بسیار باهوش و خوب بودند، و من معتقدم نقش من این بود که به آنها کمک کنم روی جنبه های دیگری از خودشان کار کنند که به آنها قدرت می دهد تا ریسک پذیر شوند.”

او ادامه می دهد: “در پایان من “انرژی رئیس خوب” خود را واقعاً ترجمه ای از “انرژی افراد خوب” می دانم. ما باید به یاد داشته باشیم که چه رئیس باشید و چه مشارکت کننده فردی، هدف ما باید ، همه کسانی باشد که می آییم. با شرایط بهتری نسبت به زمانی که آنها را ملاقات کردیم در تماس باشیم.”

2. داشتن انرژی رئیس خوب مستلزم این است که خوب گوش کنید.

کایل دنهوفمدیر بازاریابی تیم رسانه HubSpot معتقد است که شنونده عالی بودن به او کمک می کند تا انرژی رئیس خوبی از خود بیرون کند.

  10 نمونه از ایمیل‌های موثر برای تعامل مجدد

او به من گفت: “من به این موضوع افتخار می کنم. مادرم یک مددکار اجتماعی بالینی است و او به من آموخت که چگونه به مردم گوش دهم و واقعاً درک کنم که آنها چگونه دنیا را می بینند. در حالی که بسیاری از رهبران مهارت ها و تجربه هایی برای هدایت تیم دارند، بهترین ها رهبران ابتدا گوش می دهند.”

او می افزاید، “شما می خواهید با اعضای تیم 1:1 ملاقات کنید و سوالات متفکرانه بپرسید. آنها را به عنوان یک فرد بشناسید و سعی کنید نقاط درد و انگیزه های آنها را درک کنید. شنونده فعالی باشید و سوالات بعدی را بپرسید. ”

هنگامی که این مهارت را داشته باشید، متوجه خواهید شد که اعضای تیم شما بیشتر به شما اعتماد دارند.”

ایرینا روزنبلیتمدیر ارشد توسعه شریک، موافق است که خوب گوش دادن یکی از اجزای اصلی انرژی رئیس خوب است.

روزنبلیت می‌افزاید: «به نظر من آسیب‌پذیر بودن و اذعان به زبان بدنی که رعایت می‌کنید و یا اینکه از چیزهایی که گفته نمی‌شود به‌عنوان راهی برای باز ، درب‌ها برای باز ، دریچه‌ها برای اعضای تیم برای بازتر بودن با رزروهایشان اهمیت می‌دهید، ارزشمند است. “

تمرین گوش دادن فعال زمان بر است، اما این یک مهارت حیاتی برای ایجاد هر رابطه خوب در محل کار است.

3. برای داشتن انرژی رئیس خوب، همدلی نشان دهید.

کیتی والش، مدیر فروش HubSpot، احساس می کند که وقتی صحبت از انرژی خوب رئیس به میان می آید، همدلی کلیدی است.

او می‌گوید: “شما باید از اعداد و داده‌ها خارج شوید و به یاد داشته باشید که همه چیز مربوط به افراد شماست. اگر واقعاً به مردم خود اهمیت می‌دهید، آنها آن را احساس می‌کنند و از آن قدردانی می‌کنند.

سپس، به‌عنوان یک رهبر، می‌توانید به آن احساسات متمایل شوید تا آتشی را در میان مردم خود روشن کنید تا به آن‌ها کمک کنید تا به چیزی که زمانی فکر می‌کردند غیرممکن است برسند.»

این یک تصور اشتباه است که رهبران قوی نباید نسبت به کارکنان خود از ترس اینکه به عنوان “ضعیف” دیده شوند، خیلی دلسوز باشند. با این حال، یک نظرسنجی اخیر نشان داد که 80٪ از مدیران عامل معتقدند همدلی عامل کلیدی موفقیت است.

4. رئیس خوب بودن به شما نیاز دارد – گاهی اوقات – این احتمال را داشته باشید که ممکن است شما یک رئیس نباشید.

فروتنی یک اصل اصلی رهبری خوب است.

رالی دوگال، مدیر اصلی فروش میانی بازار به من گفت: «رئیس خوب بودن احتمالاً با سرگرم ، این احتمال شروع می‌شود که ممکن است شما یکی نباشید.

من تعداد نسبتاً زیادی از گزارش‌های مستقیم را در هر زمان رهبری می‌کنم که همگی در حال گذر از استرس‌ها و جشن‌ها، آزمایش‌ها، موفقیت‌ها، شکست‌ها و احساسات مناسب (یا نه چندان مناسب) خود هستند.”

به گفته رالی دوگال چگونه انرژی رئیس خوبی از خود بیرون دهیم

او ادامه می‌دهد: «تلاش برای توجه به اینکه افراد در طول هر نامزدی از کجا می‌آیند بسیار مهم است – شاید آنها روز سختی را پشت سر گذاشته‌اند و امروز آماده شنیدن هر گونه بازخوردی نیستند، شاید واقعاً نیاز دارند که فقط درباره چیزهایی که حتی مرتبط نیستند صحبت کنند. برای کار.

یا شاید آنها نیاز به یک فرو رفتن عمیق در مورد مشکلی دارند که هفته ها در تلاش برای حل آن هستند و شما باید موارد کمتر فوری را کنار بگذارید.”

دوگال می افزاید: “اگر با این فرض کار می کنید که همیشه و یا حتی اغلب همه چیز را درست انجام نمی دهید، این امر از یک محیط حرفه ای مبتنی بر اعتماد حمایت می کند.”

5. برای نشان دادن انرژی خوب رئیس، استراتژی هایی را امتحان کنید که به آنها کمک می کند احساس چالش و قدرت کنند، مانند “داوطلبانه”.

هالی پارک، مدیر اصلی مشتری مداری، به من گفت: «از بین تمام استراتژی‌هایی که من به‌عنوان مدیر برای آزادسازی این پتانسیل به کار می‌برم، یکی از راهبردهایی که اغلب از اعضای سابق تیم مطرح می‌شود، توانایی من در «داوطلب ،» آنها برای انجام تکالیف خاص است.

  100 آمار ضروری PPC که هر بازاریاب باید در سال 2023 بداند

ظاهراً من راهی برای داوطلب ، اعضای تیمم برای یک پروژه کششی دارم که هم قدرتمند و هم چالش برانگیز است. در این ناراحتی است که اعضای تیم من رشد می کنند.”

او ادامه می‌دهد: “چگونه می‌توانم پتانسیل اعضای تیم را با فرصت‌ها تطبیق دهم؟ فهرست بسیار کوتاهی از مهارت‌ها و جاه‌طلبی‌های گزارش‌های مستقیم خود و حتی گزارش‌های مستقیم آن‌ها را نگه می‌دارم. به این ترتیب، وقتی از فرصتی می‌شنوم، می‌توانم کارها را انجام دهم. تطبیق در سرم.»

به عبارت دیگر: در مورد شناسایی زمینه های بهبود کارمندان خود متفکر و عمدی باشید و پروژه هایی را بیابید که به آنها کمک می کند تا این عضله را منعطف کنند.

6. برای تراوش ، انرژی رئیس خوب، اصیل باشید.

پل وستون، مدیر ارشد محصولات مرکز خدمات HubSpot، معتقد است که اصالت کلید اصلی بودن یک رهبر خوب است.

او می‌گوید: “آیا همه ما گهگاهی دچار سندروم فریبنده نمی‌شویم؟ من زمانی در بهترین حالت خود هستم که فقط خودم هستم، نه اینکه زیاد فکر کنم یا مانند یک رهبر “عمل” کنم.

از این نظر، اصالت کلیدی است. من فکر می کنم که مردم از این واقعیت، مثبت بودن و قابل اعتماد بودن قدردانی می کنند. با گذشت زمان، این منجر به اعتماد و امنیت روانی و رشد روابط می شود.”

وستون می‌افزاید، “تیم من می‌داند که من همیشه برای حل مشکلات سخت با هم در دسترس هستم و می‌خواهم دست‌هایم را کثیف کنم. حتی زمانی که کارم شلوغ می‌شود، فضا را برای پیگیری‌های ناهمگام، تماس‌های سریع زوم یا یک جلسه تخته سفید باز می‌کنم. .

حقیقت این است که ایجاد روابط عالی زمان می برد و پشت صحنه کار سخت زیادی می طلبد. در تمام این موارد، مهم است که با فروتنی، انتظارات روشن و انرژی مثبت “ما این را داریم” رهبری کنیم.”

7. برای بیرون دادن انرژی رئیس خوب، مستقیم باشید.

کایل دنهوف به من گفت که یکی از مهمترین مولفه های یک رهبر قوی کسی است که بتواند با تیم خود مستقیم باشد.

او به من گفت، “چه این بازخورد مثبت یا سازنده باشد، همیشه بهتر است مستقیم باشید. در لحظه به مردم بازخورد بدهید. به آنها کمک کنید “چرا” پشت بازخورد را درک کنند. اگر می خواهید تغییری در رفتار یا خروجی مشاهده کنید. با تعیین انتظارات روشن، آنها را راهنمایی کنید.”

او می‌افزاید: “همه می‌خواهند موفق شوند و وقتی به آنها کمک می‌کنید تا پیشرفت کنند، قدردانی می‌کنند. من شخصاً دوست دارم با نشان دادن “چقدر خوب به نظر می‌رسد” به مردم مربیگری کنم – نمونه‌ای از صنعت به آنها ارائه دهم یا کاری را که در گذشته انجام داده‌اید به آنها نشان دهم. کنار هم بهترین است.”

مستقیم بودن و ارائه بازخورد سازنده می تواند چالش برانگیز باشد، اما این در نهایت به اعضای تیم شما کمک می کند که همچنان در محل کار احساس مشارکت و چالش کنند.

8. برای از بین بردن انرژی رئیس خوب، با رفاه تیم خود بررسی کنید.

در ابتدای هر 1:1، مدیر من با این جمله شروع می کند: “خب، این هفته چه احساسی دارید؟”

من عاشق این سوال هستم. پاسخ من – خواه استرس زا، سازنده، غرق شده یا هیجان زده باشد – به مدیرم می گوید که به چه چیزی نیاز دارم و چگونه می تواند از من حمایت کند.

به طور مشابه، آلانا جوزف، رئیس مشارکت های خالق HubSpot، معتقد است که دادن اجازه دادن به گزارش های مستقیم او برای اشتباه ، و انسانی بودن بسیار حیاتی است و او وظیفه خود می داند که به آنها (و خودش) لطف فراوانی بدهد.

  چگونه به یک برآوردگر هزینه تبدیل شویم و به موفقیت برسیم

چگونه می توان انرژی رئیس خوب را از نظر آلانا جوزف آزاد کرد

همانطور که او می‌گوید، “هدف من “رئیس خوب” بودن هرگز نبوده است. در عوض، این نتیجه از خودکاری زیاد و تمرین روزانه من برای دادن لطف به خودم است.

در مبارزه با کمال گرایی خودم، خودآگاهی خود را در مورد انسانیت خودم افزایش داده ام. من اجازه دارم اشتباه کنم. روزهای بد هرگز ایده آل نیستند، اما همه آنها را دارند. منحنی‌های یادگیری هیجان‌انگیز هستند، زیرا شما در حال توسعه مهارت‌های جدید هستید، اما به ناچار در این مسیر شکست خواهید خورد.”

او می‌افزاید: “بهترین کاری که می‌توانم برای تیمم انجام دهم این است که شفاف باشم و به آنها لطفی که به خودم می‌دهم به آنها بدهم. احساس عمیق من این است که اگر از تیم خود بخواهید بهترین کار را انجام دهد، محیط امنی را برای مردم فراهم کنید. برای انسان بودن، در نهایت با یک تیم با عملکرد بالا مواجه خواهید شد.

برای جوزف، این شامل شروع هر یک از جلسات هفتگی تیمش با “چراغ قرمز، چراغ سبز” به عنوان بررسی سلامتی است:

  • چراغ سبز به این معنی است که شما عالی عمل می کنید، احساس انگیزه می کنید و آماده مقابله با هفته هستید.
  • نور زرد به این معنی است که شما به پهنای باند نزدیک هستید یا نیاز به پشتیبانی اضافی دارید.
  • چراغ قرمز به این معنی که به هر دلیلی (نیازی به فاش ، نیست)، شما نمی توانید حجم کاری خود را در آن هفته انجام دهید.

معنای “انرژی رئیس خوب” برای HubSpotters چیست؟

زمانی که در حال جمع‌آوری مطالب ارسالی بودم که رهبران HubSpot در آنها «انرژی رئیس خوب» را مثال می‌زدند، همچنین پاسخ‌های فوق‌العاده‌ای از HubSpotters دریافت کردم. چرا مدیر آنها انرژی رئیس خوبی داشت.

به عنوان مثال، مگان اسکات، متخصص رشد در بازار میانی، مدیر خود رالی دوگال را توصیه کرد، زیرا، همانطور که او می گوید، “یک نقطه بود که احساس می کردم در تقویم پرمجموعه او تعمیر و نگهداری بالایی دارم. او این را به من یادآوری کرد. از بین تمام مسئولیت‌هایش، کمک به من برای موفقیت، اولویت اصلی او بود.”

به طور مشابه، بریجت دانلسون، متخصص اصلی پذیرش مشتری، می‌گوید:

“آماندا ولک مدیر من است و او شگفت انگیز است! او انرژی رئیس فوق العاده خوبی دارد. نمونه هایی از انرژی رئیس عالی او:

  • همیشه برای پرسیدن یک سوال در دسترس من هستم و هرگز توپ را رها نمی کنم.
  • در یک یکشنبه شب که می گویم برای شروع دوشنبه دیر می خواهم به من نظر بدهند.
  • 100% پشتم را داشته باشم و اعتماد به نفسم را در هنگام تجربه سندرم ایمپوستر تقویت کنم.
  • اینکه بتوانم با او خودم باشم و تمام انرژی ام را به ارمغان بیاورم!
  • انجام یک بررسی ایمنی روانی به صورت هفتگی و افزایش 1:1 او با من زمانی که روزهای سختی را سپری می کردم.
  • همیشه در مورد بچه ها و شوهرم می پرسم (به من به عنوان یک شخص اهمیت می دهد)
  • ارائه بازخورد سازنده و کمک به من در ایجاد برنامه ای برای رشد و توسعه در تسلط بر نقشم. به علاوه، می توانم بدون نگرانی از پیامدهای منفی، به مناطق ضعیف تر خود اعتراف کنم!
  • جشن گرفتن دستاوردهای من با من و ارسال تقدیر در کانال تیم ما.”

خط پایین در مورد GBE

در نهایت، دادن انرژی رئیس خوب به زمان، تلاش و عمدی برای انجام موثر نیاز دارد، اما نتیجه می دهد.

این تیم شما را تشویق می‌کند تا ریسک‌های بزرگ‌تری را بپذیرند، آن‌ها را تشویق می‌کند تا در مورد کارهایی که در دست دارند، درگیر و هیجان‌زده‌تر باشند، و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بدانند که در صورت بروز اشتباه می‌توانند احساس راحتی کنند که با شما صادق باشند.

دعوت به اقدام جدید

منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/good-boss-energy

Felicia hardy techpros : innovate, learn & connect. : stocktaking ensures the accuracy of inventory records by comparing the physical count of items with the recorded quantities. How k pop might lead to the downfall of korea’s richest self made tech mogul.