جابجایی شغلی بعدی خود را کجا پیدا کنید

چه فعالانه به دنبال یک موقعیت جدید باشید و چه به طور معمولی در حال مرور کنسرت های موجود هستید، استفاده از سایت های کاریابی یک روش هوشمندانه برای یافتن فرصت های حرفه ای است. اما با این همه سایت برای انتخاب، اصلاً از کجا شروع می کنید؟

هم استخدام کنندگان و هم جویندگان کار از سایت های استخدام آنلاین برای تبلیغات و درخواست برای موقعیت های آزاد استفاده می کنند. اگر می‌خواهید امسال حرکت شغلی انجام دهید، برای یافتن نقش بعدی خود، به برخی از سایت‌های شغلی دارای رتبه برتر نگاه کنید.

مقداری سایت های کاریابی به شما امکان آپلود و مدیریت نمایه‌ای را می‌دهد که استخدام‌کنندگان می‌توانند از آن برای تماس با شما استفاده کنند، در حالی که دیگران به سادگی موقعیت‌های باز را میزبانی می‌کنند و جزئیات نحوه درخواست را به شما ارائه می‌دهند.

دنیای کار همیشه در حال تغییر است، بنابراین بررسی سایت های کاریابی یکی از بهترین راه ها برای به روز ماندن در مورد افرادی است که در زمینه کاری شما استخدام می کنند. برای استخدام‌کنندگان، آنها یک راه عالی برای یافتن نامزدهای مرتبط برای موقعیت‌های باز هستند.

انواع سایت های کاریابی

بسته به نوع نقشی که به دنبال آن هستید، جایی که می خواهید کار کنید و صنعت انتخابی خود می توانید با انواع سایت های کاریابی شروع کنید.

  • عمومی تابلوهای کار پست هایی در مورد هر نوع فرصت شغلی در صنایع مختلف داشته باشید. به طور معمول، شما باید از فیلترها برای محدود ، جستجوهای خود استفاده کنید یا کلمات کلیدی مرتبط را وارد کنید تا انواع موقعیت های موجود را پیدا کنید.
  • سایت های کاریابی در صنعت به کار در زمینه خاصی اختصاص داده شده اند. به عنوان مثال، کارکنان مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند به سایتی مراجعه کنند که فقط مشاغل مربوط به مراقبت‌های بهداشتی را فهرست می‌کند، در حالی که کارگران خلاق به مکان‌هایی مانند UpWork روی می‌آورند که در آنجا می‌توانند فرصت‌های باز و متناسب با مهارت‌های خود را ارائه دهند.
  • سایت هایی برای جمعیت شناسی خاص بر کمک به شرکت‌ها برای جذب اعضای تیم بیشتر در جمعیت‌شناسی خاص متمرکز هستند. کسب‌وکارهایی که می‌خواهند تنوع خود را بهبود بخشند، ممکن است در سایت‌های کاریابی اختصاص داده شده به جویندگان کار به حاشیه رانده شده، تبلیغ کنند، در حالی که دیگران به دنبال جذب سربازان قدیمی هستند.
  Google Sandbox چیست؟ تمام آنچه نیاز است بدانید

چرا از سایت های کاریابی استفاده کنیم؟

وقتی شرکت یا شرکت‌هایی را که می‌خواهید برای آن درخواست بدهید، می‌شناسید، ممکن است زمانی که وارد مرحله دیگری از حرفه خود می‌شوید، یک سایت کاریابی ضروری نباشد. می توانید مستقیماً به سایت های آنها بروید و نقش های باز آنها را مشاهده کنید.

اما اگر به طور گسترده‌تری نگاه می‌کنید، یا زمان زیادی برای انجام کارهای سنگین ندارید، سایت‌های کاریابی از بسیاری جهات به شما کمک می‌کنند.

به راحتی می توانید کارفرما پیدا کنید

می توانید به سایت های کاریابی مراجعه کنید تا به راحتی اطلاعات تماس شرکت را پیدا کنید تا مستقیماً با آنها تماس بگیرید. اکثر سایت های جستجو شامل اطلاعاتی برای استخدام کنندگان یا مدیران استخدام می شوند.

این سایت ها یادگیری بیشتر در مورد یک شرکت را ساده می کنند. خواندن نمایه‌ها و نظرات به شما کمک می‌کند تا افرادی را که در آنجا کار می‌کنند، درک کنید. این کمک می‌کند تا تأیید کنید که هر شرکتی که به آن نزدیک می‌شوید دارای ارزش‌هایی است که با ارزش‌های شما همخوانی دارد.

می توانید برنامه های باز را ردیابی کنید

هنگامی که یک حساب کاربری در یک سایت کاریابی ایجاد می کنید، می توانید اعلان ها را فعال کنید تا به طور خودکار به شما اطلاع دهند که آیا وضعیت درخواست یا شغل شما تغییر کرده است. دیگر لازم نیست ساعت‌ها را صرف تعقیب استخدام‌کنندگان یا استخدام مدیران کنید – در عوض، همه کارها را از داخل پلتفرم انجام می‌دهید.

می توانید چندین برنامه را همزمان ارسال کنید

ردیابی برنامه های متعدد به سرعت پیچیده می شود، به خصوص اگر مجبور باشید برنامه های خود را برای تک تک نقش ها تنظیم کنید. سایت های جستجوی آنلاین به شما امکان می دهند اطلاعاتی درباره خود و سابقه شغلی خود آپلود کنید تا به شما در ایجاد برنامه های کاربردی سفارشی و نامه های پوششی برای هر شغلی که درخواست می کنید کمک کند.

می توانید مستقیماً با استخدام کنندگان ارتباط برقرار کنید

بسیاری از بهترین سایت‌های کاریابی دارای قابلیت ارتباطی داخلی هستند، بنابراین می‌توانید از داخل خود سایت به کارفرمایان و استخدام‌کنندگان ایمیل ارسال کنید.

  گلیب | وبلاگ ست

برترین سایت های کاریابی

سایت های جستجوی کار یا موتورهای جستجو برای ارتباط کارفرمایان و استخدام کنندگان با جویندگان کار استفاده می شوند. کارفرمایان موقعیت‌های آزاد خود را در این وب‌سایت‌ها ارسال می‌کنند، در حالی که کارمندان به زودی به دنبال نقش‌ها بر اساس موقعیت، مهارت‌ها و صنعت خود هستند.

برای قرار گرفتن در دسته سایت جستجوی کار، پلتفرم ها باید:

  • کارفرمایان را قادر می سازد تا پست های شغلی را با جزئیات در مورد موقعیت های باز منتشر کنند
  • پست های شغلی را بر اساس معیارهای تعیین شده، مانند مکان یا صنعت فیلتر کنید
  • ابزارهای جستجو را فراهم کنید که به جویندگان کار امکان می دهد فرصت های شغلی مرتبط را پیدا کنند

در زیر پنج راه‌حل نرم‌افزار پیشرو در سایت جستجوی کار از گزارش Grid زمستان 2024 G2 آورده شده است. برخی از نظرات ممکن است برای وضوح ویرایش شوند.

1. جستجوی شغل لینکدین

جستجوی شغل لینکدین به کاربران لینکدین ابزارهایی برای جستجوی سریع و درخواست شغل، همراه با توصیه های خودکار برای فرصت های جدید ارائه می دهد.

آنچه کاربران بیشتر دوست دارند:

«جستجوی شغلی لینکدین، شیک، شهودی و مناسب برای جویندگان کار، کاوش مسیرهای شغلی بالقوه را بدون احساس خستگی آسان می‌کند. همچنین، ویژگی توصیه های شغلی مانند داشتن یک مشاور شغلی شخصی در نوک انگشتان شما است. بر اساس مهارت‌ها، تجربه و اولویت‌های صنعت، پیشنهادهای شغلی مناسبی دریافت می‌کنم. ساعت‌های بی‌شماری در من صرفه‌جویی کرد و تقریباً هر روز از آن استفاده می‌کنم!»

بررسی جستجوی شغل لینکدین، پری پی.

آنچه کاربران دوست ندارند:

“در آگهی‌های شغلی ناسازگاری وجود دارد، زیرا مجموعه‌ای استاندارد از زمینه‌های مورد نیاز مانند آنچه در ابزارهای دیگر پیدا می‌کنید وجود ندارد.”

بررسی جستجوی شغل لینکدین، درک اچ.

2. ZipRecruiter

با استفاده از ابزارهای قدرتمند تطبیق، ZipRecruiter جویندگان کار و مشاغل در هر اندازه را به هم متصل می کند. هدف آن بهبود تجربه جستجوی کار برای جویندگان کار است و به کسب و کارها کمک می کند تا نامزدهای مناسب را به سرعت استخدام کنند.

آنچه کاربران بیشتر دوست دارند:

من از پلتفرم ساده ZipRecruiter که به طور مؤثری من را با فرصت های مربوط به علم داده مطابقت می دهد، قدردانی می کنم. رابط کاربر پسند و فهرست مشاغل جامع آن را به ابزاری ارزشمند برای پیمایش بازار کار در رشته من تبدیل کرده است.

بررسی ZipRecruiter، ناویا اس.

آنچه کاربران دوست ندارند:

من دوست ندارم برخی از توصیه های آنها با مسیر شغلی من مطابقت نداشته باشد. چیز دیگری که من به آن علاقه ندارم این است که چگونه پس از جستجوی عنوان شغلی، فیلترهای جستجوی من را پاک می کند و من باید دوباره آنها را وارد کنم.”

بررسی ZipRecruiter، شری اف.

3. در واقع پلت فرم استخدام

در واقع پلت فرم استخدام افراد جویای کار را با نقش های باز در بیش از 60 کشور و به 28 زبان مطابقت داده و به هم متصل می کند. کاربران می توانند شغل، ارسال رزومه و شرکت های تحقیقاتی را جستجو کنند.

  7 Best Productivity Systems to Simplify Your Workflow (+My Favorite Workflows)
آنچه کاربران بیشتر دوست دارند:

“این یک پلت فرم بی بدیل برای استخدام است. هم برای جویندگان کار و هم برای کارفرمایان عالی است. در شرکت من هر بار که جای خالی ایجاد می شود و زمان پاسخگویی سریع است و فرآیند درخواست، بررسی، ارتباط و غیره سازماندهی می شود، از آن استفاده می کنیم.

در واقع بررسی، سابین تی.

آنچه کاربران دوست ندارند:

ارزیابی ها اطلاعات کافی در مورد نامزدها نمی دهد. آنها فقط به آنها برچسبی مانند “لایق یا آشنا یا متخصص” می‌دهند، بدون اینکه دلیلی برای اثبات آن داشته باشد.

در واقع بررسی، سیاندا ک.

4. هیولا

هیولا یک سایت کاریابی و استخدام است که به افرادی که در مشاغل ابتدایی تا متوسط ​​هستند کمک می کند فرصت بعدی خود را پیدا کنند.

آنچه کاربران بیشتر دوست دارند:

Monster بهترین نتایج را برای یافتن نامزدی با ویژگی‌هایی مانند سال‌ها تجربه، عناوین شغلی، مدارک تحصیلی، به‌روزرسانی رزومه به شما می‌دهد. شما به راحتی می توانید تعداد زیادی نامزد برای هر شرح شغلی پیدا کنید.

نقد هیولا، شوبهام ک.

آنچه کاربران دوست ندارند:

“وب سایت کارفرمای Monster جایی با فیلترهای کمی برای یافتن نامزد منطبق بهتر وجود ندارد. همچنین فاقد گزینه جستجوی هوشمند در مقایسه با سایر تابلوهای شغلی است.”

نقد هیولا، روهیت ام.

5. ناوکری

ناوکری یک وب سایت استخدام و کاریابی است که نامزدها را به کارفرمایان توصیه می کند و کسانی که به دنبال کار هستند با شرکت ها و نقش هایی مطابق با مهارت های آنها مطابقت می دهد. این وب سایت رتبه اول کاریابی در هند است.

آنچه کاربران بیشتر دوست دارند:

ناوبری آسان، ویژگی ها، فیلترها. استفاده از آن را برای اهداف کاریابی مناسب می کند.»

بررسی ناوکری، راهول وی.

آنچه کاربران دوست ندارند:

«این دارای تعداد زیادی از آگهی‌های شغلی هرزنامه است. بسیاری از کارفرمایان فقط برای جلب توجه بیشتر، مشاغل خود را در دسته های مختلف ارسال می کنند، و برخی از این مشاغل در واقع وجود ندارند.

بررسی ناوکری، ردی ن.

برای چت با Monty-AI G2 کلیک کنید

قدم های بعدی را در حرفه خود بردارید

یافتن نقش بعدی یا بهترین کاندیداها برای موقعیت‌های آزاد، یک فرآیند مداوم است. با استفاده از سایت‌های کاریابی، می‌توانید جستجوهای خود را بهینه کنید و انتقال به شغل جدید را بسیار سریع‌تر و آسان‌تر کنید.

در هر مرحله از فرآیند استخدام و استخدام با نرم افزار پلت فرم استخدام که کاندیداها را تا استخدام نهایی ردیابی می کند.

منبع: https://learn.g2.com/job-search

Felicia hardy techpros : innovate, learn & connect. My stocktally services pvt ltd. To help organizations work toward racial equity in suicide prevention efforts.