محتوای برند بزرگ: 3 عکس داغ

فید رسانه های اجتماعی من نیز مانند شما، تبلیغات محتوای زیادی را به نمایش می گذارد. برخی مرا با چیزهایی شگفت زده می کنند که هرگز نمی دانستم وجود دارند. بعضی ها من را ناامید می کنند زیرا این برند منابع خود را برای رانندگی تلف می کند. و گاهی اوقات، من الهام می‌گیرم.

اما، با توجه به اینکه من همه مطالب را می نویسم و ​​ویرایش می کنم، همیشه نظرم داغ است. من سه مشاهده سریع را به صورت ایموجی بیان می کنم. سپس، در این بسته‌های محتوای تویوتا، کیچن‌آید، و خطوط هوایی یونایتد به بررسی این موضوع می‌پردازم که چه مواردی کار می‌کند و چه چیزهایی کارساز نیست.

😃 تویوتا فراتر می رود

تویوتا مجموعه پادکست محدود After the Nudge را با مجریان Soledad O’Brien، سابقاً CNN، و JR Smith، بازیکن سابق NBA با دو قهرمانی جهانی بسکتبال که پس از بازنشستگی در A&T کارولینای شمالی ثبت نام کرد، راه اندازی کرد.

این دو با رهبران سازمان‌هایی مصاحبه می‌کنند که 10000 دلار کمک مالی از تویوتا دریافت کرده‌اند. بیش از 20 دقیقه یا بیشتر، آنها با شخص در مورد ابتکار عمل خود و تأثیر اهدای تویوتا («بعد») صحبت می کنند. مهمانان عبارتند از:

  • Paulana Lamonier از Black People Will Swim، سازمانی که به تنوع استخرها اختصاص داده شده است. مشارکت او در تویوتا به رکورد ثبت نام کمک کرده است. او همچنین در مورد اینکه چگونه دیگر سازمان‌دهندگان جامعه می‌توانند از مشارکت‌های شرکتی بهره ببرند صحبت می‌کند.
  • سیدیقه شباز از کولچر کلاب مینیاپولیس، یک برنامه اجتماعی که قرار گرفتن در معرض هنر و سایر روش های حمایتی را برای نوجوانانی که در منطقه بی خانمان را تجربه می کنند، فراهم می کند.
  • خالد الحکیم، خالق موزه موبایل تاریخ سیاه 101، یک RV بازسازی شده که در اطراف دیترویت سفر می کند. مخزن بیش از 10000 اثر باستانی طراحی شده است تا نشان دهد که چگونه تاریخ می تواند جوانان را به آینده ای بهتر سوق دهد. خالد همچنین نمایشگاه هایی را برای مخاطبان در سراسر کشور برگزار می کند.
  • چی لوک، مدیر اجرایی انجمن اول UA3 نیویورک. این سازمان شروع به حمایت از مهاجران آسیایی آمریکایی کرد، اما برای ارائه خدمات بهداشتی، آموزشی و توانمندسازی برای جوامع محروم در سراسر شهر نیویورک رشد کرد.

در پایان هر مصاحبه، شنوندگان و بینندگان تشویق می شوند که دکمه “Nudge” را در سایت AfterTheNudge.com فشار دهند و تویوتا 1 دلار (تا 300000 دلار) برای کمک به HBCU ها (کالج ها و دانشگاه های تاریخی سیاه) اهدا خواهد کرد. صفحات پایانی ویدیوهای پادکست شامل اطلاعاتی در مورد نحوه کمک مالی به صندوق کالج مارشال تورگود و صندوق کالج ملی متحد سیاهپوست است.

  The Ultimate Guide to Working From Home (+ Remote Work Tips)

علاوه بر میکروسایت، ویدیوهای پادکست در کانال یوتیوب تویوتا در لیست پخش After the Nudge نیز زنده می‌شوند.

چیزی که شایسته یک لبخند بزرگ است: بسیاری از شرکت‌ها به سازمان‌های خیریه کمک مالی می‌کنند و می‌گویند که متعهد به تنوع، برابری، و شمول هستند. تویوتا مشتریان خود را در آن کار به تأثیر آن کار می آورد. این پادکست همچنین به موضوع مصاحبه اجازه می دهد تا با داستان های خود به مخاطبان بیشتری دست یابد، که برخی از آنها احتمالاً خودشان را اهدا می کنند.

انتخاب میزبان تویوتا نیز اعتبار قابل قبولی ایجاد می کند. Soledad نظر یک روزنامه نگار حرفه ای را برای میزبانی و مصاحبه به ارمغان می آورد، در حالی که JR می تواند مخاطبان علاقه مند به ورزش را جذب کند و به عنوان یک دانش آموز و مروج HBCU ها علاقه شخصی دارد.

تعامل مخاطب را هم دوست دارم. به جای اینکه بگوییم هر نما (یا برخی معیارهای ثابت دیگر) منجر به کمک مالی 1 دلاری می‌شود، تویوتا از شنوندگان می‌خواهد تا اقدامی انجام دهند – روی دکمه کلیک کنند – و افراد را به سایت After the Nudge هدایت می‌کند. با تجسم دماسنج مانند خود به این بازدیدکنندگان امکان می دهد پیشرفت اهدا را مشاهده کنند. (حتی بهتر است اگر در زمان واقعی به جای تاخیر یک روزه کار کند تا کلیک کنندگان بتوانند تاثیر فوری را ببینند.)

🙂 KitchenAid آثار “تظاهر” واقعی پیدا می کند

چهار سال پیش، جنیفر گارنر، بازیگر، نمایش آشپزی تظاهر را در کانال یوتیوب خود با نمایشی از طرز تهیه نان گندم عسلی راه اندازی کرد. میکسر ایستاده روی پیشخوان او؟ وسایل آشپزخانه.

چند سال بعد، او و برند لوازم خانگی در یک همکاری رسمی متحد شدند. و او هنوز در سال 2024 است. ویدیوهای به ظاهر خانگی در آشپزخانه جنیفر که به خوبی انجام شده است، فضایی از اصالت را ارائه می دهد که همه آشپزها و نانوایان بالقوه می توانند از آن استقبال کنند.

در این قسمت، جنیفر با مادرش که یک همزن دستی بیرون می‌آورد، یک پای شیفون مورد علاقه خانواده گارنر می‌پزد. در این گفتگو، جنیفر خاطرنشان می کند: “من صادقانه از شراکت خود با KitchenAid استفاده می کنم. ما همیشه همزن دستی کیچن اید داشتیم، درسته مامان؟ جنیفر می گوید.

  "بهترین شما همیشه نیست" | وبلاگ ست

“درست. چون آنها مقاومت می کنند و دیگران نمی کنند.» مادرش می گوید.

ویدیو را تماشا و گوش دهید، خواهید دید که تعامل به طور طبیعی و بدون نیاز به اسکریپت اتفاق می‌افتد:

نقش جنیفر به عنوان سفیر KitchenAid فراتر از آشپزخانه او است. او به افرادی که در جامعه خود خوب عمل می کنند، میکسرهای غافلگیر کننده تحویل داده است.

او همچنین حلقه‌های نمایش آشپزی خود را در اینستاگرام منتشر می‌کند که توجه طرفداران او و سایر تأثیرگذاران آشپزی را به همراه اشاره‌های KitchenAid و لینک‌های محصول به خود جلب می‌کند.

آنچه شایسته لبخند است: همکاری اینفلوئنسرها اغلب اجباری به نظر می رسد. برای مخاطب، بدیهی است که فرد باید برای صحبت در مورد یک محصول یا ارائه آن در محتوای خود پول پرداخت کند. گاهی اوقات، آن تبلیغات ناگهانی و آزاردهنده به نظر می رسند، مانند تبلیغاتی که بین صحنه های برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما نمایش داده می شود.

اما محتوای جنیفر اینطور نیست. او مدتها قبل از اینکه کیچن اید به او برای سفیر شدن پول بدهد، عشق خود را به این برند تبلیغ کرد – و از محصولات آن استفاده کرد. نمایش آشپزی تظاهر او پس از شروع همکاری پولی هرگز تغییر نکرد (به جز اینکه اکنون همه لوازم آشپزخانه او از KitchenAid هستند.)

این همکاری معتبر است، که اتفاقاً کلمه مریام وبستر در سال 2023 نیز هست. این اصالت در دنیایی از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و تأثیرگذارانی که هر چیزی را در ازای هنگفتی تبلیغ می‌کنند، به خوبی با مخاطبان طنین‌انداز می‌شود.

😐 United boes with Love in Plane Sight

هالمارک خط داستانی آشنا خود را به یک فرنچایز تبدیل کرد که آنقدر شناخته شده است که به عنوان مترادفی برای فیلم‌های عاشقانه قابل پیش‌بینی اما دوست‌داشتنی در شهرت جهانی شناخته می‌شود. اخیرا خطوط هوایی یونایتد تلاش کرد این علاقه را با Love in Plane Sight جلب کند. بیش از 50000 بازدید از یوتیوب و توجه برخی رسانه ها را به خود جلب کرده است.

شخصیت اصلی – ال توو – به خانه می رود و از خانواده اش انتظار دارد که چرا او هنوز مجرد است. توضیح او؟ او یک ستاره شناس است و آنها ساعات عجیبی دارند. سپس، مردی با او برخورد می‌کند، و او شیرینی زنجبیلی خود را روی ژاکتش می‌ریزد. وقتی سوار هواپیما می شود، مردی را می بیند که در ردیف او نشسته است. ادامه نمی دهم و پایان این «فیلم پنج دقیقه ای» را اسپویل نمی کنم.

  مطالعه جدید نکات واضح نوشتاری را برای بازاریابان B2B نشان می دهد

چیزی که سزاوار یک لبخند غیرمعمول است: عشق در هواپیمای یونایتد یک حقه آشکار است، اما حتی در این رده به نوعی احمقانه است. اولا، تقلید از فرمول فیلم Hallmark برای برندها چیز جدیدی نیست. در سال 2020، KFC یک فیلم جعلی Recipe for Seduction را ساخت، یک فیلم 15 دقیقه ای که از Lifetime پخش شد. در یک عمارت اتفاق می افتاد و ماریو لوپز را در نقش یک سرهنگ سندرز واقعا عجیب و غریب و خوش تیپ نشان می داد.

یونایتد برند خود را در فضاهای مورد انتظار – فرودگاه و هواپیما قرار داد. همچنین به نظر می رسید که هر مرجع ممکن مربوط به هوانوردی و آسمان را در فیلمنامه گنجانده است. اما اگر لوگوهای یونایتد را جایگزین کنید، داستان می توانست برای هر شرکت هواپیمایی جواب دهد. با توجه به اینکه «متحد» نام برند است، گنجاندن آن مفهوم در داستان می‌توانست به خوبی کار کند و طنین‌اندازی بهتری داشته باشد تا مخاطب به یاد بیاورد که کدام برند عشق را در پلان سایت ایجاد کرده است.

با مطالب خود لبخند ایجاد کنید

شما نیازی ندارید که مخاطبان شما عاشق محتوای شما شوند (این کمی عجیب خواهد بود). اما این بدان معنا نیست که نباید مخاطبان خود را به لبخند زدن یا واکنش مثبت دیگری به داستان سرایی برند خود تشویق کنید. با معتبر بودن شروع کنید – سعی نکنید کاری را انجام دهید که با صدای برند شما مطابقت ندارد.

هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید آنها را با موضوعات کمتر مورد انتظار اما مرتبط که به شیوه ای جالب و با دعوت به عمل سرگرم کننده بیان می شوند، غافلگیر کنید. این ممکن است باعث لبخند آنها شود یا حتی بهتر از آن برند شما را تشویق کند. 👍

مثل اینی که اینجا میخونی؟ برای به‌روزرسانی‌های روزانه یا هفتگی، اشتراک خود را دریافت کنید. این رایگان است – و شما می توانید تنظیمات برگزیده خود را تغییر دهید یا هر زمان خواستید اشتراک خود را لغو کنید.

مطالب مرتبط دستچین شده:

شما می توانید خیلی بیشتر از صدای تجربه در بازاریابی محتوا بیاموزید. برای اشتراک در به‌روزرسانی‌های روزانه یا هفتگی، بازدید کنید www.News.ContentInstitute.com/Subscriptions یا روی دکمه نارنجی اشتراک در بالای هر صفحه کلیک کنید.

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/big-brand-content-examples/

Techpros : innovate, learn & connect ultimate technology resource,trends & insights. Auditing expired returns helps maintain financial accuracy by accurately accounting for expired products. How k pop might lead to the downfall of korea’s richest self made tech mogul.