من از ChatGPT خواستم که 5 نوع ایمیل روز بیماری بنویسد تا به رئیسم بفرستم – این چیزی است که دریافت کردم

در سال 2023 تصمیم گرفتم یک نیمه ماراتن بدوم. همانطور که هر دونده مسافت طولانی این کار را انجام می دهد، من یک برنامه تمرینی پیدا کردم و تصمیم گرفتم که چند مایل تمرین را از بین ببرم.

زن یک ایمیل می نویسد تا با بیمار از سر کار تماس بگیرد

اما می دانید آنها در مورد بهترین نقشه ها چه می گویند، درست است؟

بدنم ناکام ماند و باسنم شکست. که متأسفانه باعث شد تا چند روز مریضی در محل کارم بگذرانم. چگونه می خواستم این یکی را برای رئیسم توضیح دهم؟

با ایمیل روز بیماری.

اکنون دانلود کنید: راهنمای مبتدیان برای بازاریابی ایمیلی (کتاب الکترونیکی رایگان)

ایمیل‌های روز مریض، ایمیل‌های کوتاه و مستقیمی هستند که برای رئیس‌تان ارسال می‌کنید تا آنها را از غیبت خود آگاه کنید. مهم است که به خاطر داشته باشید که شما درخواست یک روز مرخصی نمی‌کنید، بلکه به رئیس خود می‌گویید که به دلایل پزشکی خارج از کنترل شما، در آنجا حضور نخواهید داشت.

چه مانند من باشید و یک استخوان شکسته باشید، چه از نظر جسمی بیمار باشید یا به یک روز سلامت روان نیاز داشته باشید، می توانید از ChatGPT برای نوشتن ایمیل های روز بیماری استفاده کنید.

در اینجا چگونه است.

(نکته: از این دستورات ChatGPT در زیر استفاده کنید!)

آنچه ChatGPT برای من نوشت

ChatGPt یک دستیار نوشتن مفید است – به خصوص اگر با بلاک نویسنده سر و کار دارید و مطمئن نیستید که چگونه یک ایمیل رسمی برای روز بیماری بنویسید.

من از ChatGPT خواستم که پنج ایمیل روز بیماری بنویسد تا برای سناریوهای مختلف از آن استفاده کنم.

این چیزی است که من دریافت کردم.

ایمیل “من کاملا مطمئن هستم که استخوان شکستم”.

با مثالی از شکستگی لگنم شروع کردم، از ChatGPT خواستم ایمیلی بنویسد تا به رئیسم اطلاع دهد که به دلیل احتمال شکستگی استخوان سر کار نخواهم آمد.

این اعلان است: «باید به رئیسم ایمیل بزنم تا بداند بیمار هستم. فکر کنم استخوانم شکسته لطفا یک ایمیل بنویسید.»

و در اینجا ایمیل پیشنهادی ChatGPT برای روز بیماری است.

منبع تصویر

پیش نویس ایمیل ChatGPT بدون پرداختن به جزئیات، وضعیت را توصیف می کند. این ایمیل روشن می‌کند که وقتی به دفتر برگشتید، مسئولیت‌های شغلی از دست رفته خود را بر عهده خواهید گرفت و در صورت امکان، پیشنهاد کار از راه دور را تمدید می‌کنید.

اما، همچنین فرض می‌کند که قبلاً با یک متخصص پزشکی تماس گرفته‌اید و توسط یک پزشک ارزیابی شده‌اید. همیشه اینطور نیست. گاهی اوقات، ممکن است برای گرفتن وقت ملاقات با یک کلینیک ارتوپدی به یک روز تعطیل نیاز داشته باشید.

بنابراین، بسته به موقعیت خود، باید پیش نویس را ویرایش کنید تا تا حد امکان صادق باشید. در تجربه من، صادق بودن خیلی بهتر از تلاش برای پنهان ، چیزی است.

لحن صدای ChatGPT رسمی است. اگر محیط کاری شما رسمی تر و جدی تر است، این پیش نویس ایمیل روز مریض بدون ویرایش های زیاد کار خواهد کرد.

برخی از دفاتر و کارمندان آرام تر هستند. اگر این حال و هوای دفتر شماست، باید پیش نویس را طوری ویرایش کنید که با لحن صدایتان و انتظارات رئیستان مطابقت داشته باشد.

نکته حرفه ای: همیشه یک ایمیل پیش نویس ChatGPT را ویرایش کنید. لحن به احتمال زیاد نیست شما صدا، و واضح است که شما از ابزار نوشتن هوش مصنوعی برای ایمیل های روز بیماری خود استفاده کرده اید.

ایمیل “من یک اشکال معده دارم”.

اگر حشره معده دارید، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید سر کار بروید. به عنوان یک همکار، من نمی خواهم شما به دفتر بیایید، به خصوص اگر مسری هستید.

  LinkedIn Analytics: Leveraging Performance to Perfection

بنابراین، بهترین کار این است که از ChatGPT برای نوشتن یک ایمیل روز مریضی استفاده کنید و توضیح دهید که چرا نمی توانید به رئیس خود برسید.

من از این دستور برای نوشتن ایمیل استفاده کردم: «باید به رئیسم ایمیل بزنم و توضیح دهد که مریض هستم و نمی توانم سر کار بیایم. من یک حشره معده دارم و مسری هستم. لطفا ایمیل من را بنویسید.»

در اینجا پاسخ ChatGPT است.

منبع تصویر

نیازی نیست وارد جزئیات بد بیماری خود بشوید تا به رئیس خود بگویید که از یک حشره معده بیمار هستید. فقط گفتن “من یک حشره معده مسری دارم” کافی است. به من اعتماد کن.

ChatGPT کار خوبی انجام می دهد و یکی از دلایل اصلی را برای شما توضیح می دهد که باید در خانه بمانید – جلوگیری از سرایت بیماری به دیگران. و پاسخ همچنین حواستان به تأثیری است که غیبت شما بر سایر اعضای تیم خواهد داشت.

باز هم، ChatGPT فرض می‌کند که در مورد بیماری خود به پزشک متخصص مراجعه کرده‌اید. اگر هنوز برای ملاقات با پزشک نرفته‌اید یا احساس نمی‌کنید برای یک مشکل معده 24 ساعته نیازی به این کار ندارید، باید قبل از ارسال آن، این قسمت از ایمیل را حذف کنید.

نکته حرفه ای: هر کپی را از پیش نویس ChatGPT خود که در شرایط شما صدق نمی کند حذف کنید و جزئیات ناخالص تجربه خود را حذف کنید.

ایمیل “من سرماخوردگی دارم”.

سرماخوردگی تقریباً آنقدر که گاهی اوقات احساس می شود شدید نیست. با این حال، اگر چیزی از همه‌گیری آموخته‌ایم، اگر احساس بیماری می‌کنید بهتر است در خانه بمانید.

اگر سرما خورده اید و باید سر کار در خانه بمانید، از ChatGPT من برای نوشتن ایمیل خود برای رئیس خود استفاده کنید.

درخواست این است: «امروز باید از سر کار در خانه بمانم. من مریض سرماخوردگی هستم لطفاً یک ایمیل به رئیسم بنویسید تا توضیح دهد من بیمار هستم و امروز در خانه خواهم بود.»

در اینجا پاسخ به نظر می رسد.

منبع تصویر

پاسخ ChatGPT به وضوح توضیح می دهد که می دانید مسئول از دست دادن کار خواهید بود. و تصدیق می‌کند که با ماندن در خانه برای استراحت، خیلی زودتر از قبل در اوج بازی خود خواهید بود.

پاسخ همچنین سلامت و رفاه همکاران شما را تایید می کند. طبق تجربه من، روسا قدردانی می‌کنند که وقتی در خانه می‌مانید تا بهبود پیدا کنید تا بقیه اعضای تیم را بیمار نکنید. بسیاری از کارمندان در مرخصی استعلاجی ممکن است بهره وری را در هفته کاهش دهند.

با این حال، یکی از چیزهایی که در مورد پاسخ های ChatGPT دوست ندارم این است که در انتهای ایمیل از حمایت شما در این مدت قدردانی می کنم.

برای من جمله بندی غیر فعال است. این پاسخ باعث می شود به نظر برسد سرماخوردگی شما یک وضعیت مرگ یا زندگی است. در بیشتر موارد، تنها در چند روز کوتاه به طور کامل از سرماخوردگی خلاص خواهید شد، بنابراین بخش مربوط به حمایت غیر ضروری است.

نکته حرفه ای: جملاتی که باعث می شود بیماری شما بدتر از آنچه هست به نظر برسد را حذف کنید.

ایمیل “من کووید دارم”.

اگر در معرض کووید یا آنفولانزا قرار گرفته‌اید و علائم یا نشانه‌هایی از خود نشان می‌دهید، حتماً باید یک روز مریض داشته باشید و در خانه بمانید. به احتمال زیاد، به هر حال حاضر به کار نخواهید بود.

و اگر به اندازه کافی خوب نیستید که ایمیل روز بیماری خود را بنویسید، از این اعلان استفاده کنید: «تست من برای کووید مثبت بوده است. دکترم من را به مدت پنج روز یا تا زمانی که نتیجه آزمایش منفی باشد، بیکار شده است. لطفاً یک ایمیل بنویسید که غیبت من را برای رئیسم توضیح دهید.»

  35+ آمار غیرانتفاعی که باید در سال 2024 بدانید

پاسخ ChatGPT این خواهد بود:

منبع تصویر

پاسخ ChatGPT به وضوح توضیح می‌دهد که چه زمانی پنج روز دیگر به سر کار باز می‌گردید یا زمانی که آزمایش ویروس شما منفی است. بیان این موضوع از قبل به رئیس شما اجازه می دهد بداند چه زمانی انتظار بازگشت شما به دفتر را داشته باشد.

در پاسخ همچنین به ارائه اسناد ویزیت پزشکی اشاره شده است. در تجربه من، برخی از بخش های منابع انسانی به مستندات یادداشت های پزشکی از ارائه دهندگان شما نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر نیازی به این ندارند. اگر محل کار شما به یادداشت پزشک نیاز دارد، باید این قسمت را در ایمیل خود برای رئیس خود نگه دارید.

نکته حرفه ای: در جستار ChatGPT خود، روزهایی را که بیکار خواهید بود مشخص کنید. این به شما پاسخ دقیقی می دهد که نیازی به ویرایش ندارد.

ایمیل “من به روز سلامت روان نیاز دارم”.

آیا می دانید چه زمانی از نظر ذهنی برای رفتن به محل کار آماده نیستید؟ آیا کمی احساس خستگی می کنید و می دانید که استراحت برای شما مفید است؟

مشکلی نیست. همه ما آنجا بوده‌ایم، و شرم‌آور نیست که یک روز سلامت روان را برای بهبودی در نظر بگیریم. با این حال، نوشتن یک ایمیل برای توضیح اینکه چرا به روز مرخصی نیاز دارید می تواند دشوار باشد – به خصوص اگر می خواهید هنگام بیرون رفتن از تماس های کاری اذیت شوید.

در اینجا نحوه نوشتن درخواست ChatGPT برای گذراندن یک روز بیماری برای سلامت روان خود آورده شده است.

اعلان: «من باید یک روز سلامت روان بگذرانم. من از نظر جسمی بیمار نیستم، اما از نظر روحی خسته هستم. باید تلفنم را خاموش کنم و در طول روز تماس کاری دریافت نکنم. لطفاً یک ایمیل به رئیسم بنویسید و توضیح دهید که چرا من بیکار خواهم شد.»

در اینجا پاسخ ChatGPT است.

منبع تصویر

پاسخ ChatGPT به این درخواست مؤدبانه اما مستقیم است. این به وضوح توضیح می دهد که چرا شما به یک روز تعطیل نیاز دارید بدون اینکه صریحاً بگویید: “من به یک روز سلامت روان نیاز دارم!”

به جای پیشنهاد کار از راه دور، این پاسخ همچنین روشن می کند که تعهدات کاری خود را قبل یا بعد از بازگشت به دفتر انجام خواهید داد. کار ، در حالی که برای یک روز سلامت روان بیرون هستید، هدف غیبت بسیار مورد نیاز شما را شکست می دهد.

این پاسخ ChatGPT، به طور کلی، یک ایمیل خوب نوشته شده برای روز بیماری است. اما، همانطور که قبلاً گفتم، باید پیش نویس را ویرایش کنید تا مطمئن شوید که با لحن صدای شما مطابقت دارد.

نکته حرفه ای: باید به ChatGPT بگویید تا زمانی که خارج از خانه هستید، تماس های کاری را نمی پذیرید. در غیر این صورت، پاسخ ایجاد شده شما می‌گوید: «در زمان غیبت وظایفم را کامل می‌کنم»، که ممکن است باعث شود رئیس شما فکر کند که شما برای کار از راه دور آماده هستید.

قالب ایمیل روز بیمار کامل

ChatGPT یک منبع نوشتاری عالی است، اما خروجی آن ممکن است مانند یک پاسخ آماده خوانده شود. قبل از اینکه به رئیس خود در مورد اینکه چرا باید بیکار باشید ایمیل بزنید، باید پیش نویس را ویرایش کنید.

یا می‌توانید از یک الگوی ایمیل روز بیماری برای ذخیره و ویرایش سریع در صورت نیاز استفاده کنید.

بیایید به عناصر یک قالب ایمیل کامل در روز بیمار نگاه کنیم.

نوار عنوان

هرگز خط موضوع ایمیل را خالی نگذارید. در عوض، خط موضوع شما باید به وضوح بیان کند که ایمیل در مورد چیست. به این ترتیب، رئیس شما ایمیل موجود در صندوق ورودی خود را از دست نمی دهد.

یک موضوع خوب برای استفاده این است: (نام شما) درخواست مرخصی استعلاجی.

  هفته بهره وری: پاداش | وبلاگ ست

احوالپرسی

در پاسخ ایمیل ChatGPT، تبریک می گوید: “امیدوارم این ایمیل شما را خوب بیابد.”

این یک راه عالی برای شروع ایمیل خود به رئیستان است.

توضیح

ایمیل روز بیماری شما باید توضیح دهد که چرا نمی‌توانید به کار خود برسید. عبارتی مانند این را وارد کنید: «فقط می‌خواستم به شما اطلاع دهم که امروز حالم خوب نیست و نمی‌توانم کار کنم».

نیازی نیست در مورد بیماری خود وارد جزئیات شوید، اما باید به وضوح بیان کنید که خوب نیستید. اگر مسری هستید، ممکن است بخواهید آن را ذکر کنید تا رئیستان بفهمد که چرا در دفتر نیستید.

بازگشت به کار

رئیس شما می خواهد بداند چه زمانی برمی گردید. این مهم است که در ایمیل خود بگنجانید تا رئیس شما بداند که آیا شخص دیگری در دفتر نیاز به انجام وظایف با اولویت بالا دارد یا خیر. صرفاً گفتن “من سه شنبه برمی گردم” خوب است.

دسترسی

اگر به اندازه کافی احساس خوبی دارید که از خانه کار می کنید، آن را در ایمیل خود قرار دهید. رئیس شما از تمایل شما برای کمک به تیم در زمانی که خارج از دفتر هستید قدردانی خواهد کرد.

اما اگر آنقدر ناخوش هستید که نمی توانید از راه دور کار کنید، باید این را بگویید. می توانید بگویید: “وقتی به دفتر برگشتم به وظایف کاری خود رسیدگی خواهم کرد.”

جمله ی پایانی

همیشه باید ایمیل های روز مریضی خود را با یک بیانیه پایانی به پایان برسانید تا از رئیس خود به خاطر درک شرایط شما تشکر کنید. به سادگی بگویید، “ممنون از درک شما!” برای بستن ایمیل شما

قالب ایمیل روز بیمار

در تجربه‌ام، دریافته‌ام که ذخیره یک الگوی ایمیل پیش‌نویس در صندوق ورودی یا Google Drive شما در مواقع بیماری و شرایط اضطراری مفید است.

یک کپی از این الگوی ایمیل روز بیماری را ذخیره کنید تا در صورت نیاز استفاده و ویرایش کنید.

خط موضوع: (نام شما) درخواست روز بیماری

صبح بخیر، (نام رئیس).

امیدوارم حال شما خوب باشد. متأسفانه امروز حالم خوب نیست و نمی توانم کار کنم. می ترسم مسری باشم و نگران سرایت بیماری خود به همکارانم هستم.

امیدوارم فردا برگردم دفتر!

به اندازه کافی احساس خوبی دارم که بتوانم برخی از وظایف کاری را از راه دور انجام دهم. اگر کاری دارید که امروز از خانه انجام دهم، لطفاً به من اطلاع دهید. من به طور منظم ایمیل خود را بررسی خواهم کرد.

یا

امروز آنقدر حالم خوب نیست که بتوانم از راه دور کار کنم. وقتی به دفتر برگشتم مسئولیت های کاری خود را انجام خواهم داد.

به زودی سر کار برمی گردم. از این که درک می کنید متشکرم!

(اسم شما)

گرفتن یک روز بیماری

ایمیل زدن به رئیستان برای گذراندن یک روز بیماری، به خصوص در صورت نیاز، نیازی به اضافه ، استرس اضافی به بدن شما ندارد. اگر مطمئن نیستید که در ایمیل خود چه بگویید، از ChatGPT برای راهنمایی شما استفاده کنید.

مهم است که توجه داشته باشید که پاسخ ChatGPT به درخواست شما فقط باید به عنوان یک پیش نویس استفاده شود – در غیر این صورت، رئیس شما ممکن است مشکوک شود که شما از ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن ایمیل خود استفاده کرده اید و در معرض خطر بسیار رسمی به نظر می رسد.

یا، اگر گیر کرده اید و ChatGPT در دسترس نیست، از الگوی من استفاده کنید. قالب ایمیل روز بیماری کوتاه، شیرین و دقیق است. به علاوه، مانند یک ربات نمی خواند، مانند پاسخ های ChatGPT که گاهی اوقات انجام می دهند.

الگو یا پاسخ ChatGPT را برای زمانی که نیاز به استراحت، بازیابی و بهبودی دارید، کپی، جای‌گذاری و ذخیره کنید.

دعوت به اقدام جدید

منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/sick-email-examples

Felicia hardy techpros : innovate, learn & connect. Stock control through stocktaking gujrathi. To help organizations work toward racial equity in suicide prevention efforts.