نحوه ساخت سوئیچ

اگر شما یک تولید کننده محتوا هستید، می خواهید تا جایی که ممکن است افراد بیشتری پست های شما را ببینند و با آنها تعامل داشته باشند. در حالی که این کار با یک حساب شخصی استاندارد اینستاگرام امکان پذیر است، تغییر به حساب خالق اینستاگرام فرصت های زیادی را با ویژگی های اضافه شده در اختیار شما قرار می دهد تا از برنامه عکس مورد علاقه همه حداکثر استفاده را ببرید.

بنابراین، چه در حال ثبت نام برای یک حساب کاربری کاملاً جدید باشید و چه از شخصی به سمت خالق حرکت کنید، می توانید خود را برای موفقیت به عنوان یک تولید کننده محتوای رسانه های اجتماعی آماده کنید.

در اینجا تمرکز بر شخصیت ها است، نه کسب و کارهایی که محصولی را می فروشند. استفاده از اکانت سازنده به جای حساب شخصی به اینفلوئنسرهای بالقوه ویژگی های بیشتری می دهد که به رشد و ارتباط با مخاطبانشان کمک می کند.

سازندگان ویژگی‌های متفاوتی نسبت به حساب‌های تجاری و شخصی دریافت می‌کنند. یک حساب شخصی عمومی نقطه شروع خوبی است، اما وقتی به سطحی رسیدید که نگاه عمیق‌تر به معیارهای حسابتان مهم است، حرکت به سمت تنظیمات سازنده بهترین کار را انجام می‌دهد.

برای بسیاری از سازندگان، با استفاده از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ایجاد و زمان‌بندی محتوای منظم است که با مخاطبان درگیر می‌شود، مهم نیست از چه نوع حسابی استفاده می‌کنید.

حساب‌های سازنده اینستاگرام در مقابل حساب‌های تجاری

چندین ویژگی ایجاد می کند اکانت های سازنده اینستاگرام متمایز از حساب های تجاری از آنجایی که تمرکز بر ساختن است برند شخصی، اکانت های سازنده گزینه های موسیقی بیشتری در کتابخانه محتوا به همراه سفارشی سازی بیشتر در صفحه نمایه دارند. همچنین می‌توانید پیام‌ها را به صندوق ورودی اصلی و عمومی تقسیم کنید و در گزینه‌های کسب درآمد و مشارکت اضافی که برای حساب‌های تجاری یا شخصی در دسترس نیستند، شرکت کنید.

  شنیدن کلمه | وبلاگ ست

اکانت های تجاری اینستاگرام با حساب های سازنده همپوشانی دارند. هر دو می توانند از ابزارهای مدیریت شخص ثالث استفاده کنند و به داشبورد تجزیه و تحلیل مستقیماً در برنامه دسترسی داشته باشند. حساب‌های تجاری همچنین دارای اطلاعات تماس در صفحه نمایه خود هستند، که برای حساب‌های سازنده اختیاری است، و گزینه اضافه ، یک مکان فیزیکی.

یکی از امتیازاتی که یک حساب تجاری دارد و ابزارهای ایجادکننده ندارند، امکان افزودن فروشگاه به نمایه خود است. در حالی که سازندگان می‌توانند پست‌های قابل خرید را برچسب‌گذاری کنند، نمی‌توانند مستقیماً در پلتفرم اینستاگرام به دنبال چیزی بگردند.

بهترین راه برای فکر ، به تفکیک بین این نوع حساب ها این است:

  • ایجاد کننده: افرادی که یک برند شخصی می سازند
  • کسب و کار: شرکت ها، سازمان ها و شرکت ها

20.3٪

در سراسر جهان کاربران اینستاگرام هستند.

منبع: Kepios

ویژگی های کلیدی اکانت سازنده اینستاگرام

اکانت های سازنده اینستاگرام دارای چندین ویژگی اضافی هستند. هنگامی که به این نوع حساب تغییر می‌دهید، از گزینه‌های انحصاری بهره مند می‌شوید که به شما کمک می‌کند به داده‌های مربوط به فالوورهای خود دسترسی داشته باشید و با آنها تعامل مؤثرتری داشته باشید.

بینش دقیق دنبال کنندگان

دانستن اینکه کدام جمعیت شناسی شما را پیدا می کند محتوا جذاب به ساختن برند شما به عنوان یک خالق آنلاین کمک می کند. با نوع حساب خالق اینستاگرام خود، به داشبوردی از داده‌ها دسترسی دارید که شما را مهم نشان می‌دهد نامزدی معیارهایی مانند تعداد فالوور، دسترسی به محتوا، نرخ تعامل و اطلاعات مخاطبان.

با اطلاعات دقیق‌تر در مورد اینکه چه کسی با محتوای شما درگیر است، می‌توانید از این اطلاعات برای برنامه‌ریزی پست‌های بعدی که مخاطبان شما را جذب می‌کنند، استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که در حال حاضر فقط می توانید از طریق یک دستگاه تلفن همراه در برنامه اینستاگرام به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید، باید از یک ابزار شخص ثالث یا استودیوی خالق فیس بوک استفاده کنید.

صندوق های پیام رسانی جدید

به عنوان شما نام تجاری رشد می کند، مردم احساس راحتی بیشتری می کنند که وارد DM شما شوند. می‌توانید با سه صندوق ورودی حساب سازنده خود – اصلی، عمومی و درخواست‌ها، آنها را به راحتی مدیریت کنید.

  ترجیح و سودمندی | وبلاگ ست

صندوق ورودی اصلی شما هنگام دریافت پیام به شما اطلاع می‌دهد، اما عمومی و درخواست‌ها اینطور نیست. این کار مانع از غرق شدن اعلان‌ها می‌شود و به شما امکان می‌دهد روی افرادی که می‌توانند به شما پیام ارسال کنند کنترل داشته باشید.

سفارشی سازی پروفایل

هنگامی که از یک حساب سازنده استفاده می کنید، آزادی بیشتری برای شخصی سازی نمایه خود با اطلاعاتی که می خواهید مردم درباره شما بدانند، دارید. حساب‌های تجاری جزئیات مکان را مستقیماً در نمایه‌های خود دارند، همراه با فراخوان‌هایی مانند «رزرو میز» یا «سفارش آنلاین». از آنجایی که این ویژگی‌ها به سازندگان مربوط نمی‌شوند، می‌توانید جزئیات تماس را نشان دهید یا پنهان کنید.

سازندگان همچنین می‌توانند به برچسب‌ها یا دسته‌بندی‌های جدیدی دسترسی داشته باشند که برای حساب‌های تجاری در دسترس نیستند. این برچسب‌ها راهی برای نمایش دقیق‌تر کاری است که انجام می‌دهید و به شما کمک می‌کند در جستجوی آن عبارات نشان داده شوید. به عنوان یک خالق، بیشترین گزینه‌ها را برای انتخاب خواهید داشت، مانند «نویسنده»، «هنرمند»، «فیلمساز» یا «آشپز».

پست های قابل خرید و برچسب های شریک

اگرچه این موارد در حساب‌های تجاری نیز در دسترس هستند، پست‌های قابل خرید به شما این امکان را می‌دهند که هنگام توصیه محصولات به مخاطبان خود، مارک‌ها را مستقیماً برچسب‌گذاری کنید. می‌توانید برچسب‌های چند برند را به یک پست اضافه کنید، که با یک حساب تجاری امکان‌پذیر نیست.

همچنین یک تنظیم مفید به نام برچسب‌های مشارکت پولی وجود دارد، اگر بخواهید با برندها روی محتوای حمایت شده کار کنید. برای نشان دادن یک نام تجاری در نمایه شما، آنها باید به شما اجازه دهند تا پین های قابل خرید را اضافه کنید و آنها را به عنوان شریک تگ کنید.

هنگامی که آن را تنظیم کردید، مشارکت شما با سازمان ها و مشاغل کارآمدتر می شود. این برای ایجاد شفافیت در مورد تبلیغات برای مخاطبان مهم است. افزودن برچسب برند نیز طبق قوانین FTC (کمیسیون تجارت فدرال) الزامی است تا به وضوح نشان دهد که پست شما تبلیغاتی است.

چگونه یک اکانت سازنده اینستاگرام بسازیم

ایجاد یک حساب کاربری جدید از ابتدا یا تغییر نوع حساب خود به ایجاد کننده ساده است. از نمایه خود، روی منوی همبرگر در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و به تنظیمات حساب کاربری خود بروید.

  What is Database DevOps? How Does It Fuel Innovation?

تنظیمات حساب

گزینه «نوع حساب و ابزار» را پیدا کنید. در اینجا، می توانید ببینید که در حال حاضر از چه نوع پروفایلی استفاده می کنید.

انواع حساب و ابزار

در اینجا به سادگی به یک حساب کاربری حرفه ای تبدیل شوید.

تغییر به حساب حرفه ای

سپس، برچسب خود را انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید در خود نمایه نمایش داده شود یا خیر. همچنین می‌توانید اطلاعات تماسی را که می‌خواهید عموم مردم ببینند، اضافه کنید.

انتخاب-برچسب

از اینجا، شما می توانید یک حساب ایجاد کننده یا کسب و کار را انتخاب کنید.

خالق یا کسب و کار

Creator را انتخاب کنید و برای تکمیل تنظیمات و افزودن اطلاعات اضافی به نمایه خود، دستورات را دنبال کنید.

یک حساب کاربری حرفه ای راه اندازی کنید

همچنین اکنون نمودار میله ای 3 میله ای را در گوشه بالا کنار منوی صفحه نمایه خود خواهید دید. به این ترتیب به داشبورد بینش سازندگان خود دسترسی پیدا می کنید تا تجزیه و تحلیل های اینستاگرام خود را بررسی کنید.

آیا گزینه ای برای خاموش ، حساب سازنده وجود دارد؟

اگر زمانی نیاز به تغییر نوع حساب دارید یا می خواهید به یک نمایه خصوصی برگردید، همان مراحلی را که برای ایجاد حساب سازنده خود انجام دادید، انجام دهید. حساب‌های خصوصی در حال حاضر تنها گزینه‌ای برای نمایه‌های شخصی هستند، بنابراین برای تغییر تنظیمات باید به این گزینه بروید.

تغیر حساب کاربری

اگر تصمیم دارید ایجاد را به نام خود متوقف کنید و منحصراً به عنوان یک کسب و کار پست کنید، می‌توانید در اینجا به یک حساب تجاری نیز بروید.

وقت آن است که با محتوای خود خلاق شوید

برای رشد نام تجاری خود به عنوان یک تولید کننده محتوا، باید بدانید که همه پلتفرم های اجتماعی شما چگونه کار می کنند. گزینه های در دسترس شما به عنوان یک سازنده را بررسی کنید و سپس روی ایجاد محتوای حساب خود، ارتباط با فالوورهای خود و مشاهده افراد جدید به انجمن آنلاین شما تمرکز کنید.

به دنبال بینش بیشتر در مورد اینکه چه کسی در مورد برند شما به صورت آنلاین صحبت می کند؟ با استفاده از بالا ابزارهای شنیداری رسانه های اجتماعی، می توانید اطلاعات مخاطبان خود را در اینترنت ردیابی و جمع آوری کنید.

منبع: https://learn.g2.com/instagram-creator-accounts

Lockheed corporation techpros : ultimate technology resource. Accurate stock management :. To unveil a range of subscription bundles alongside its new iphones this october according to.