پاپ آپ شاپ چیست؟ چگونه خود را سازماندهی کنید

مطمئناً، تجارت الکترونیک عالی است – خریداران بسیار زیادی را به دست می‌آورد. اما هر محصول شگفت‌انگیزی مستحق مرحله بزرگ‌تری است، زیرا پیمایش در صفحه‌نمایش، تجربه کامل را به تصویر نمی‌کشد.

میدونی دارم راجع به چی حرف میزنم، درسته؟ احساس ارتباط شخصی با یک مشتری، دیدن تعامل آنها با محصول شما و درک پتانسیل واقعی آن.

اینجاست که پاپ آپ ها وارد می شوند! این مکان‌های خرده‌فروشی موقت یک تغییر بازی برای فروشندگان است. آنها به شما این امکان را می دهند که از دنیای دیجیتال رهایی پیدا کنید، با مشتریان رو در رو ارتباط برقرار کنید و در اطراف برند خود سر و صدایی ایجاد کنید. آیا از قبل برای فروشگاه پاپ آپ خود برنامه ریزی کرده اید؟ بررسی کنید که چگونه نرم افزار مدیریت خرده فروشی می تواند به شما در مدیریت عملیات فروشگاه خود کمک کند.

جدا از اینکه یک ابزار بازاریابی است، از فروشگاه های پاپ آپ برای تعیین اینکه آیا یک شرکت تجارت الکترونیک باید در فروشگاه های آجر و ملات سرمایه گذاری کند یا خیر استفاده می شود. اگر فروش آفلاین آنها از طریق سقف باشد، ممکن است دلیلی برای سرمایه گذاری در محل فروشگاه دائمی داشته باشند.

انواع مختلفی از فروشگاه های پاپ آپ وجود دارد. قبل از شروع برنامه ریزی، مشخص کنید که کدام نوع برای شما مناسب است.

انواع فروشگاه های پاپ آپ

می توانید یکی از موارد بالا را انتخاب کنید یا آنها را در یک فروشگاه پاپ آپ ترکیب کنید که بهترین نیازهای برند شما را برآورده می کند.

چگونه یک فروشگاه پاپ آپ را سازماندهی کنیم

یک فروشگاه پاپ آپ دارای بخش های کاری زیادی است. بسته به چشم انداز خود، ممکن است نیاز به استخدام یک آژانس تجربی برای ایجاد تجربه ای که تصور می کنید داشته باشید.

با این حال، اگر به تنهایی یک فروشگاه پاپ آپ راه اندازی می کنید، این روش را دنبال کنید:

اولا، اهداف روشن را تعریف کنید برای فروشگاه پاپ آپ شما آیا آزمایش محصولات جدید است یا افزایش آگاهی از برند؟ سپس، توسعه یک مفهوم منحصر به فرد که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود. بودجه ایجاد کنید و تمام هزینه ها مانند اجاره فضا و بازاریابی را در نظر بگیرید.

a را انتخاب کنید موقعیت مکانی پر ترافیک و ایمن کنید مجوزهای لازم و بیمه. بعد، محصولات منبع و تامین کنندگان و تدارکات را راه اندازی کنید. همچنین ممکن است مجبور شوید کارکنانی را استخدام کرده و آموزش دهید تا با برند خود هماهنگ شوند. یک استراتژی بازاریابی، از جمله رسانه های اجتماعی و تبلیغات محلی را برنامه ریزی کنید. راه اندازی با افتتاحیه به خوبی آماده شده، به طور بالقوه با پیشنهادات یا رویدادهای ویژه. با مشتریان درگیر شوید در طول رویداد، بازخورد جمع آوری کنید و معیارها را دنبال کنید. پس از پایان پاپ آپ با مشتریان دنبال کنید و تجربه را مرور کنید تا برای سرمایه گذاری های آینده یاد بگیرید و بهبود ببخشید.

  Lang.ai CEO Jorge Peñalva Reveals a New AI Framework for GTM Teams

1. هزینه فروشگاه پاپ آپ

البته، هنگام محاسبه کل هزینه یک فروشگاه پاپ آپ، قیمت ها متفاوت است، اما در زیر چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام تخمین هزینه در نظر بگیرید:

  • اجاره
  • مجوزها، مجوزها و بیمه
  • تعمیر و نگهداری و طراحی
  • کارمندان
  • سخت افزار و نرم افزار را ذخیره کنید
  • بازاریابی و تبلیغات
  • حمل و نقل و تدارکات

هرچه مدت زمان پاپ آپ کوتاه تر باشد، قیمت پایین تر است. نوع پاپ آپ نیز می تواند روی قیمت تاثیر بگذارد. هزینه یک رویداد حمایت‌شده تا حدی پرداخت می‌شود، در حالی که یک پاپ‌آپ تجربی کاملاً هزینه‌ای برای فروشگاه خواهد بود.

از آنجایی که فروشگاه موقتی است، سعی کنید قیمت‌ها را روی طراحی و سخت‌افزارهای موجود در فروشگاه کاهش دهید، زیرا نیازی به مقاومت در برابر سایش و پارگی ندارند.

نکته: از نرم افزارهایی که فروشگاه شما را کاربردی تر می کند، مانند نرم افزار POS خرده فروشی (نقطه فروش) که ابزارهایی با کاربری آسان برای کارمندان و مشتریان در حین تکمیل تراکنش ها فراهم می کند، صرفه جویی نکنید.

2. انتخاب مکان مناسب فروشگاه پاپ آپ

این ممکن است مهم ترین تصمیمی باشد که برای فروشگاه پاپ آپ خود می گیرید. شما باید اطمینان حاصل کنید که منطقه ای که انتخاب می کنید دارای حجم بالایی از ترافیک است و در عین حال با حال و هوای برند شما هماهنگ است.

شما در میامی پاپ آپ پارکی قرار نمی دهید و در زمستان شیکاگو یک پاپ آپ لباس شنا قرار نمی دهید. یک راه خوب برای انتخاب مکان مناسب این است که مشخص کنید مشتریان شما در حال حاضر کجا هستند. اینها بزرگترین سفیران برند شما هستند و اخبار را موثرتر از هر تیم بازاریابی منتشر می کنند.

هنگامی که مکان یا مکان های خود را برای فروشگاه پاپ آپ محدود کردید، می توانید یک فضا را انتخاب کنید. از میان یک فروشگاه پاپ‌این در یک خرده‌فروش بزرگ‌تر، یک ویترین خالی با اجاره‌های موقت در دسترس، یا یک مرکز خرید انتخاب کنید، یا حتی به فکر انجام پاپ‌آپ‌های موبایل باشید تا بتوانید فروشگاه خود را به هر کجا که نیاز دارید ببرید.

3. مجوز فروشگاه پاپ آپ

این بخش اغلب فراموش شده سازماندهی فروشگاه پاپ آپ شما تضمین می کند که به طور قانونی کار می کنید.

مجوزها و مجوزها در هر مکان متفاوت است، اما به طور کلی، برای فروش و اشغال یک فضا و مجوز تجاری به مجوز نیاز دارید. اگر غذا یا الکل می فروشید، باید انواع مختلف مجوزهای مورد نیاز برای آن را بررسی کنید.

در نهایت، برای محافظت از فروشگاه فیزیکی، کالاهای داخل و کارمندان خود به بیمه تجاری یا تجاری نیاز دارید.

مزایای فروشگاه های پاپ آپ

هدف نهایی یک فروشگاه پاپ آپ فروش است. پول روغنی است که دستگاه را به کار نگه می دارد، اما باز ، یک فروشگاه پاپ آپ فواید قابل توجه دیگری نیز دارد.

تعامل حضوری با مشتری

مردم خواهان تجربیات حسی هستند. اعتماد ، سخت است، چه برسد به خرید، چیزی که نمی توانید آن را لمس کنید یا نمونه برداری کنید. بله، تجارت الکترونیک راحت است، اما فقط پس از شناخت و اعتماد یک برند.

فروشگاه های پاپ آپ فرصتی را برای شما فراهم می کند تا با خریداران خود در ارتباط باشید. اگر تجربه ای به یاد ماندنی را برای آنها فراهم کنید، آنها برای چیزهای بیشتری برمی گردند و امیدواریم طرفداران برند شوند. برای ایجاد فروشگاه پاپ آپ خود به گزینه های طراحی گرافیک محیطی نگاه کنید واقعا ترکیدن.

  'Twas the Night Before Break (نسخه 2023)

ظاهر و احساس فضا تنها نیمی از داستان است. حتماً کارکنان خود را برای ارائه خدمات استثنایی به مشتریان آموزش دهید.

افزایش آگاهی از برند

اگر یک فروشگاه پر سر و صدا ایجاد کنید، خطوطی در پایین بلوک وجود خواهد داشت که منتظر تجربه پاپ آپ شما هستند. برای ایجاد پوشش رسانه ای به نشریات خبری محلی مراجعه کنید.

آفلاین شدن راهی مطمئن برای جلب توجه رسانه هاست. راه دیگر از طریق تبدیل آن به یک تجربه قابل اشتراک است. مردم را تشویق کنید تا عکس بگیرند، شما را تگ کنند و آنها را به اشتراک بگذارند.

افزایش فروش

نه تنها یک فروشگاه پاپ آپ آزمون خوبی برای بازارهای جدید است، بلکه فرصتی برای استفاده از بازار بزرگ خرده فروشی آفلاین است.

فروشگاه‌های پاپ‌آپ ممکن است با ایجاد حس فوریت در مشتریان، فروش را افزایش دهند، زیرا آنها فقط برای مدت محدودی باز هستند و مردم را تشویق به خرید در محل می‌کنند. همچنین، تازگی و تجربه منحصر به فرد یک فروشگاه پاپ آپ می تواند مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند و سر و صدا ایجاد کند و منجر به فروش بیشتر شود. چه کسی می داند؟ شاید قرار است فروشگاه شما آفلاین باشد. همزمان با افزایش فروش، آن را در اینجا تست کنید.

کاهش هزینه

فروشگاه‌های پاپ آپ نسبت به فروشگاه‌های خرده‌فروشی سنتی، مدت اجاره کوتاه‌تر و هزینه‌های اجاره کمتری دارند. این افزایش انعطاف‌پذیری به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا سرمایه کمتری را سرمایه‌گذاری کنند و در عین حال از حضور فیزیکی خرده‌فروشی سود ببرند. پاپ آپ ها همچنین به موجودی کمتر و تعداد کارکنان کمتری نیاز دارند که باعث کاهش بیشتر هزینه ها می شود.

ایده های فروشگاه پاپ آپ

با استفاده از ایده‌های زیر، می‌توانید یک فروشگاه پاپ‌آپ موفق و به یاد ماندنی ایجاد کنید و تأثیری ماندگار بر مشتریان خود بگذارید.

  • همکاری با برندهای دیگر یک راه عالی برای جذب مخاطب گسترده تر است. به عنوان مثال، یک فروشگاه لباس می تواند با یک جواهرفروشی همکاری کند تا یک بسته لباس کامل ارائه دهد.
  • ارائه تخفیف های استثنایی و تبلیغات یک راه عالی برای ایجاد سر و صدا برای فروشگاه پاپ آپ شما و ایجاد فروش بیشتر است. می توانید بر روی محصولات خود تخفیف ارائه دهید، مسابقه ای برگزار کنید یا نمونه های رایگان را به آنها هدیه دهید. برای ایجاد حس فوریت و انحصار، اطمینان حاصل کنید که تخفیف های ویژه به صورت آنلاین یا در فروشگاه های معمولی موجود نیست.
  • میزبانی مسابقات و رویدادها یک راه عالی دیگر برای ترغیب مردم به صحبت ، در مورد فروشگاه پاپ آپ شما و تشویق آنها به بازدید است. شما می توانید میزبان یک مهمانی معرفی محصول، یک کارگاه آموزشی یا یک رویداد موسیقی زنده باشید.
  • ارائه دموی محصول آموزش دادن به مشتریان در مورد پیشنهادات خود و پاسخ به هرگونه سوال راهی عالی برای تبلیغ محصولات شما است. این امر به ویژه در مورد ابزارهای فناوری، محصولات مراقبت از پوست یا پخت و پز صادق است، زیرا می توانید نمایش های زنده را برای نشان دادن ارزش و استفاده از محصولات خود ارائه دهید.
  • از جمله تجربیات واقعیت مجازی یک راه جدید و منحصر به فرد برای ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی برای مشتریان شما است. به عنوان مثال، یک فروشگاه لباس می تواند از واقعیت مجازی استفاده کند تا به مشتریان اجازه دهد خود را در لباس های مختلف ببینند، یا یک آژانس مسافرتی می تواند از واقعیت مجازی برای انتقال مشتریان به مقاصد مختلف استفاده کند.
  • ایجاد مغازه های تعطیلات با تزئینات جشن و محصولات مضمون می تواند شما را به روحیه تعطیلات برساند و فروش را در فصل تعطیلات افزایش دهد.
  • باز ، فروشگاه های فصلی که باید حتما داشته باشید می توانند روی روندهای فعلی سرمایه گذاری کنند و زمانی که به مشتریان می خواهند محصولاتی را که می خواهند ارائه دهند. به عنوان مثال، می توانید در تابستان یک مغازه لباس شنا یا در پاییز یک تکه کدو تنبل باز کنید. کالاها را با فصل جاری هماهنگ کنید تا یک فروشگاه یک‌جا برای اقلام فصلی فراهم کنید.
  • دعوت از تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی تبلیغ فروشگاه پاپ آپ شما برای مخاطبانشان می تواند به گسترش این خبر و دستیابی به مخاطبان جدید کمک کند. اینفلوئنسرهایی را انتخاب کنید که به بازار هدف شما مرتبط هستند و علاقه مند به تبلیغ محصولات شما هستند.
  12 قالب InDesign برای InDesign، PowerPoint و Google Docs (دانلود رایگان)

سوالات متداول فروشگاه پاپ آپ

هنوز چند سوال دارید؟ دریغ نکنید که به بخش سؤالات متداول ما بروید! ما به چند سوال اساسی در مورد ساختن فروشگاه پاپ آپ خود پرداخته ایم.

1. چه کسی می تواند یک فروشگاه پاپ آپ باز کند؟

هر کسی که ایده تجاری یا علاقه ای به فروش کالا یا خدمات دارد می تواند یک فروشگاه پاپ آپ باز کند. تنها چیزی که نیاز دارید منابع و مجوزهای مورد نیاز است. برخی از بخش های محبوب برای فروشگاه های پاپ آپ عبارتند از خرده فروشی، مد و سبک زندگی، هنر، غذا و نوشیدنی، و سلامت و زیبایی.

2. راه اندازی یک پاپ آپ شاپ چقدر زمان می برد؟

برنامه ریزی یک فروشگاه پاپ آپ موفق معمولاً به 3-6 ماه آماده سازی نیاز دارد. شما باید طرح و موضوع را طراحی کنید، موجودی خود را ذخیره کنید و نمایشگرهای خرده فروشی را آماده کنید. همچنین ممکن است نیاز به استخدام نمایندگان فروش کمکی داشته باشید که به زمان بیشتری برای آموزش نیاز دارد. این جدول زمانی فرصت کافی برای ایجاد یک تجربه پاپ آپ قانع کننده و ایجاد تأثیر مثبت بر مشتریان را فراهم می کند.

3. چگونه کارکنان یک فروشگاه پاپ آپ را تشکیل می دهید؟

هنگام راه اندازی فروشگاه پاپ آپ خود، نیروی انسانی برای مدیریت عملیات روزانه و تعامل با مشتری بسیار مهم است. با این حال، جابجایی موقت کل تیم شما می تواند غیرعملی و پرهزینه باشد، و بی توجهی به کارکنان می تواند موفقیت فروشگاه پاپ آپ شما را به خطر بیندازد. یک راه حل این است که یک آژانس کارکنان شخص ثالث که در بازاریابی تجربی تخصص دارد، استخدام کنید. این شانس شما را برای ایجاد یک تجربه تاثیرگذار در فروشگاه به حداکثر می رساند.

آماده انتشار این خبر هستید؟

فروشگاه‌های پاپ آپ فقط تجربیات خرده‌فروشی موقت نیستند، بلکه فعال‌سازی‌های استراتژیک برند هستند که به شما امکان می‌دهند هیجان ایجاد کنید، مستقیماً با مشتریان ارتباط برقرار کنید و مرزهای جدیدی را برای کسب‌وکارتان کشف کنید.

برای به یاد ماندنی ، یک پاپ آپ، داشتن اهداف کاملاً مشخص، مفهومی منحصر به فرد و اجرای دقیق برنامه ریزی شده بسیار مهم است. هر مرحله، از یافتن مکان مناسب تا ایجاد فضایی دعوت‌کننده، انتخاب محصولات مناسب و اجرای یک کمپین بازاریابی قوی، به موفقیت پاپ آپ شما کمک می‌کند.

خود را در مورد آینده خرده فروشی به روز نگه دارید و در مورد 6 روند برتر فناوری خرده فروشی برای سال 2024 بیشتر بدانید.

این مقاله در ابتدا در سال 2019 منتشر شده است. با اطلاعات جدید به روز شده است.

منبع: https://learn.g2.com/pop-up-shop

Pixel 9 pro xl vs the pixel 9. Accurate stock management :. An american pickle.