چرا و چگونه می توان مربیگری را به برنامه شغلی محتوای خود اضافه کرد

منتورشیپ ها رتبه اول را در گزارش یادگیری محل کار لینکدین در سال 2023 به خود اختصاص دادند.

این موضوع بر تنوع، برابری، و گنجاندن (شماره 2)، ارتقاء مهارت و مهارت مجدد (شماره 3)، منجر به تغییر (شماره 6)، تحول روانی دیجیتال (شماره 7)، و کار ترکیبی/فلکس (شماره. 9) به نام چند مورد.

با توجه به تأثیر ثابت شده آن بر پیشرفت شغلی، رتبه برتر منتورینگ من را شگفت زده نمی کند. این یکی از دلایلی است که مؤسسه بازاریابی محتوا برنامه یک ساله مربی خود را در سال 2021 راه اندازی کرد. (برنامه های برنامه 2024 تا اول مارس در دسترس هستند.)

مزایای منتورینگ

بسیاری از تحقیقات در مورد مربیگری بر مزایای جوانان متمرکز است، اما مزایای آن پس از فارغ التحصیلی متوقف نمی شود.

مطالعه ای که توسط Deloitte حمایت مالی شده است، مزایای غیر پولی مشاوره را شرح داده است، از جمله:

  • 87 درصد از مربیان و منتی ها می گویند که از رابطه خود احساس قدرت می کنند و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده اند.
  • 82 درصد می گویند که روابط مربیگری آنها به تقویت ارتباطات معنادار بین مربی و مربی و بین بخش ها و سازمان کمک می کند.
  • 84 درصد می گویند که رابطه آنها الهام بخش دو طرفه است.

در اوایل این قرن، گارتنر یک مطالعه پنج ساله در مورد برنامه راهنمایی Sun Microsystems انجام داد. از جمله یافته ها:

  • 25 درصد از کارمندان در این برنامه در مقایسه با 5 درصد از کارگرانی که شرکت نکردند، افزایش حقوق داشتند.
  • منتی ها پنج برابر بیشتر از کسانی که مربی نداشتند، ارتقاء یافتند.

اما مزایا به منتهی ها ختم نمی شود. احتمال ترفیع مربیان در Sun شش برابر بیشتر از غیر مربیان بود.

دیدگاه مربی

در طول سال‌ها، ویش خانا نقش مربی را به تجربیات خود اضافه کرد، ابتدا به عنوان مربی برای تیم ورزشی فرزندش و بعداً در دنیای حرفه‌ای خود – ساخت تیم‌های بازاریابی به روشی که نیاز به راهنمایی دارد. بازاریاب محتوای سال 2015 اکنون به عنوان رئیس بازاریابی در Shelf کار می کند.

همانطور که او توضیح می دهد، ویش بازاریابی سازان را استخدام می کند، نه مدیران بازاریابی. او می‌گوید: «من باید فرد مناسب را پیدا کنم و مهارت‌ها و توانایی‌های او را برای ایفای این نوع نقش (مدیر) پرورش دهم، و این مستلزم راهنمایی است.

در دو سال گذشته، او همچنین به عنوان مربی در برنامه موسسه بازاریابی محتوا شرکت کرده است. یک رابطه خوب مربی و مربی بسیار مبتنی بر همتایان است. من فقط ممکن است یک دهه تجربه بیشتر داشته باشم.

  Pourquoi la confiance est plus importante que jamais

من از این که چقدر این مکالمات با مربیانم تغییرات واقعی در روند کار روزانه آنها ایجاد کرده و اینکه چگونه کارم را انجام می دهم شگفت زده شدم. من بر اساس چیزهایی که از مربیانم آموخته ام، تغییرات اساسی در رویکرد خود به بازاریابی ایجاد کرده ام.

مرشد CMI، Deanna Ransom، یکی از بنیانگذاران و یکی از مدیران اجرایی Red Monkey Consulting، موافق است. او می‌گوید: «چیزی که من واقعاً از آن لذت بردم این است که بتوانم از این رابطه هم بدهم و هم دریافت کنم.

ویش می‌گوید که هر یا دو ماه یک بار با منتی‌های سابقش تماس می‌گیرد و گاهی از او راهنمایی می‌خواهد، زیرا آنها چالش‌های تجاری ویش را به خوبی می‌دانند.

اما این رابطه قوی با رویکردی آغاز شد که ویش از کار با بسیاری از استارت‌آپ‌ها و برنامه‌ریزی محصول یاد گرفت – پرسیدن ده‌ها سؤال بلافاصله برای شناسایی چالش(های) مربی.

20 سوال را از طریق یک خط لوله اجرا کنید، و به تعداد زیادی سوراخ برخورد خواهید کرد. این فقط ماهیت (چیزها) است، زیرا همه چیز را سخت تر نمی کنند.» ویش می گوید. “شما خیلی سریع به آنجا می رسید (چالش ها را شناسایی می کنید) – آنچه در سطح تاکتیکی و ساختاری در موتور بازاریابی یک نفر اتفاق می افتد – و سپس متوجه می شوید.

اما قبل از پرسیدن سوال یا به اشتراک گذاشتن افکار، ویش و مربیانش یک توافقنامه عدم افشای اطلاعات را امضا کردند. او می گوید این سند به هر دو طرف اجازه می دهد صادقانه و آشکارا در مورد چالش های خود صحبت کنند.

دیدگاه منتی

واهاگ آیدینیان، که اکنون مدیر ارشد بازاریابی محتوا در 7shifts است، در سال 2022 در برنامه CMI مربی منتی بود. آنقدر خوب پیش رفت که او و استادش، مگان گیلهولی، سال گذشته به جلسات ماهانه خود ادامه دادند.

در حالی که وهاگ چند مربی کوتاه مدت داشته است، برنامه CMI اولین برنامه او در یک برنامه رسمی بود. به عنوان یک مدیر بازاریابی محتوای جدید که در آن زمان نیاز داشت یک تیم یک نفره را به یک تیم چهار نفره تبدیل کند، او مشتاق بود تا یک مشاور راهنمایی کند.

او می گوید که دو نتیجه از مربیگری مفید بوده است:

  • آموختن چیزهای زیادی از کسی که در حرفه خود همین مسائل را پشت سر گذاشته است. او می‌گوید که می‌توانست راحت‌تر با چالش‌ها مقابله کند، زیرا کسی را داشت که به او کمک کند.
  • دریافت اعتبار برای ایده ها و راه حل های خود از یک متخصص با تجربه قبل از به اشتراک گذاشتن آنها در محل کار.
  How to Search Engine Optimize Your Blog Content

زوج مربی معمولاً ماهی یک بار ملاقات می‌کردند، اگرچه گاهی اوقات او از او می‌خواست که در تماسی برای مطرح ، موضوع مهم در آن لحظه اقدام کند. وهاگ می‌گوید: «من با یادداشت‌هایی می‌آیم… هر چه برای این نوع ملاقات آمادگی بیشتری داشته باشید، بیشتر از آن خارج می‌شوید.

از جمله توصیه های وهاگ به مربیان:

  • با انتظارات شفاف باشید.
  • مطمئن شوید که به اندازه کافی فکر کنید. کمک ، را برای مربی خود آسان کنید.
  • پذیرای توصیه های مربی باشید، حتی اگر چیزی باشد که ممکن است نخواهید بشنوید.

چگونه یک مربی پیدا کنیم

یک مطالعه Olivet Nazarene نشان داد که 61٪ از مربیان و منتی ها در یک شرکت کار می کنند. اما کار با مربی که کارفرمای مشابهی ندارد مزایایی دارد.

دیویا بیست، یک استراتژیست محتوا، قبل از تبدیل شدن به یک سخنران دنیای بازاریابی محتوا، با مربی Keneisha Williams در برنامه CMI کار کرد. دریافت مشاوره از یک سرپرست محل کار ممکن است دشوار باشد. اما با یک مربی که خارج از شرکت من کار می کرد، دریافت بازخورد و به دست آوردن بینش ارزشمند آسان تر بود. Keneisha دیدگاه خارجی جدیدی را در مورد پروژه‌های من ارائه کرد و به من کمک کرد ببینم چه چیزی درست پیش رفت، چرا برخی از عناصر شکست خوردند، و چه چیزی را می‌توانم در آینده بهبود بخشم. او واقعا به من به عنوان یک استراتژیست کمک کرد.”

اگر در یک برنامه مربی رسمی مانند CMI شرکت نکنید، همچنان می توانید یک مربی یا منتی پیدا کنید. مطالعه Olivet نشان داد که 25٪ از منتی ها توسط مربیان خود دعوت شده اند و 14٪ از کسی خواسته اند که آنها را راهنمایی کند.

با جستجوی مربی خود مانند یک فعالیت نسل پیشرو رفتار کنید – احتمالاً با بسیاری از افراد ارتباط برقرار خواهید کرد و یکی یا دو نفر به یک رابطه از نوع مربی تبدیل می شوند. این چیزی است که ویش می گوید که او تمام کرده است. او با افرادی که کاری انجام داده اند که به او علاقه مند است تماس گرفته است و به آنها می گوید که می خواهد در مورد آن چیز بیشتر بیاموزد. چند مورد از این فرصت های ارتباطی به روابط بلندمدت تبدیل شد.

او یک نمونه از نقش قبلی در سازماندهی رویدادهای نویسنده را به اشتراک می گذارد. قهرمان ویش فرانک چین، نویسنده و پیشگام تئاتر آسیایی-آمریکایی بود. او از فرانک خواست تا شرکت کند. دعوت پذیرفته شد و ویش در این سه روز با او وقت گذراند. ویش می‌گوید: «این رابطه تا سال‌ها پس از آن ادامه یافت.

  خطرات چیست؟

جستجوی خود را برای مربیان خارج از صنعت خود گسترش دهید. ویش می‌گوید: «یکی از بزرگ‌ترین مربیان من که در مورد تجاری‌سازی در صنعت داروسازی به من آموخت، یک پزشک بود – با او همکاری نزدیکی داشت و در مورد کل دنیای تجارت یاد گرفت.

بعد از NDA

اگرچه قرارداد عدم افشا یک قدم اول هوشمندانه است، اما تنها سندی نیست که باید ایجاد شود. مربی و منتهی هر دو باید تا آنجا که انتظارات و نحوه کار این دو با هم کار می کنند، در یک صفحه قرار بگیرند.

EDUCAUSE این راهنمای مفید را در مورد مربیگری ارائه می دهد. این چهار مرحله رابطه را شرح می دهد – آماده سازی، مذاکره، امکان رشد و بسته شدن. این شامل یک چک لیست قبل از مشارکت برای اطمینان از آمادگی شما برای انجام آن، و همچنین سوالات مصاحبه برای شناسایی موضوعات احتمالی و موارد دیگر است. من به ویژه چک لیست توافق آن را برای اطمینان از درک هر فرد از رابطه و انتظارات مفید می دانم. از جمله سوالات:

  • چقدر زمان می توان به طور منظم به رابطه اختصاص داد؟ واقع بین باش.
  • اهداف را بنویسید و آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا معیارهای SMART را برآورده کنید.
  • در مورد یک قالب بحث توافق کنید (مثلاً دستور کارهای رسمی، دستور کارهای موضوع محور، مکالمات ورود به جلسه).
  • انعطاف پذیر باشید. با پیشرفت رابطه شما، انتظارات و برنامه ها تغییر خواهد کرد.
  • معیارهای موفقیت را بیان کنید. موفقیت چگونه “به نظر می رسد”؟

من مایلم تجربیات شما در زمینه مشاوره را با خوانندگان CMI به اشتراک بگذارم. آیا شما مربی یا منتی داشته اید؟ چگونه شریک زندگی خود را پیدا کردید؟ چه چیزی را در مورد آن دوست داشتید؟ چه چیزی می توانست بهتر باشد؟ لطفا ما را در شبکه های اجتماعی تگ کنید.

به روز شده از مقاله ژانویه 2023.

علاقه مند به تبدیل شدن به یک منتهی هستید؟ برنامه های کاربردی برای برنامه مربیگری 2024 تا جمعه، 1 مارس باز است. امروز درخواست دهید.

مطالب مرتبط دستچین شده: آموزش به عنوان یک استراتژی بازاریابی: 8 برند در حال برگزاری کلاس های آنلاین و موارد دیگر

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/mentor-mentee-content-marketing

Andor season 2 might be the most important thing tony gilroy’s ever made techpros : ultimate technology resource. My stocktally services pvt ltd. To unveil a range of subscription bundles alongside its new iphones this october according to.