چگونه به عنوان یک تولید کننده محتوا نام تجاری خود را تغییر دهید و مرتبط بمانید (نکات تخصصی)

به The Creative خوش آمدید، مجموعه‌ای که به سازندگان محتوا توصیه‌های عملی را از متخصصان اقتصاد سازنده محتوا می‌دهد. چه یک خالق باتجربه هستید یا تازه شروع به کار کرده اید، The Creative را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه پلتفرم خود را رشد دهید، محتوای خود را بهبود بخشید و در چشم انداز سازندگان همیشه در حال تغییر باقی بمانید.

یک زن در حالی که جذب مخاطب را در نظر می گیرد، به برندسازی مجدد به عنوان تولید کننده محتوا فکر می کند

سال ها پیش، من یک تغییر نام تجاری کامل انجام دادم. قبل از پیوستن به HubSpot، سال‌ها به عنوان یک روزنامه‌نگار محلی در فلوریدا مشغول تولید محتوا بودم. بنابراین، بیشتر دسته‌ها و محتوای رسانه‌های اجتماعی من در جهت اخبار و سیاست بود.

با این حال، در نهایت تجارت خبری را ، کردم و شروع به تولید محتوا برای خودم کردم. به زودی، محتوای من از داستان‌های خبری به ویدیوها، پادکست‌ها و پست‌های وبلاگی درباره انیمه، مانگا و «نوردومی» تبدیل شد.

همانطور که در پست‌های دیگر وبلاگ گفته‌ام، من یک علاقه‌مند به تولید محتوای خارج از HubSpot هستم، بنابراین واقعاً به این فکر نمی‌کردم که چگونه مخاطبانم برند مجدد من را دریافت کنند. اگرچه، من مطمئن هستم که این تغییر کمی تکان دهنده و گیج کننده بود.

گفته می‌شود، اگر حرفه‌ای هستید که می‌خواهید برند خود را تغییر دهید، ممکن است تعجب کنید که چگونه به عنوان یک خالق نام تجاری خود را تغییر دهید و مرتبط بمانید. برای دریافت بینش، با خالق، وبلاگ نویس و یوتیوبر لیزا د لا کروز صحبت کردم که اخیراً خودش یک تغییر نام تجاری را انجام داده است.

در اینجا داستان او به همراه نکاتی برای سازندگانی است که به دنبال تغییر محتوای خود بدون آسیب رساندن به برند شخصی خود هستند.

چرا تغییر برند؟

چالش تغییر نام تجاری به عنوان یک خالق

چگونه از طریق برندسازی مجدد مرتبط بمانیم

اکنون دانلود کنید: راهنمای ساخت برند رایگان

چرا تغییر برند؟

دلایل زیادی وجود دارد که یک سازنده محتوا ممکن است برای برندسازی مجدد انتخاب کند. در مورد من، من صنعت را تغییر دادم و می خواستم محتوایی ایجاد کنم که ربطی به اخبار نداشته باشد.

در مورد د لا کروز، همه‌گیری COVID-19 در تصمیم او برای تغییر محتوایش بسیار مهم بود.

  مشکلات با صاف ،

او با یادآوری محتوای خود که به سمت زادگاهش ریدینگ، پی‌ای‌سی ساخته شده بود، می‌گوید: «من تغییر نام دادم، زیرا در اوج همه‌گیری، محتوایی که ایجاد می‌کردم بسیار محلی بود. و به دلیل قوانین، نمی‌توانستم شخصاً به مصاحبه با مردم ادامه دهم.

د لا کروز تمرکز خود را به سمت صنعت انیمه و مانگا تغییر داد تا جرقه خود را دوباره کشف کند و در میان محدودیت های همه گیر به ایجاد ادامه دهد.

او برای پادکست خود، The Wonder of Anime با صداپیشگان، بازیگران فضایی و علاقه مندان به انیمه مصاحبه می کرد و برای کانال یوتیوب و وبلاگش به همین نام انیمه و مانگا را بررسی می کرد.

او می‌گوید: «من به آرامی شروع به تغییر محتوایم در این مسیر جدید کرده بودم و این واقعاً مرا خوشحال می‌کرد. “من متوجه شدم که این موضوعی است که می توانم با مردم از سراسر جهان مصاحبه کنم زیرا مجبور نیستم آنها را شخصا ببینم. می توانم از زوم استفاده کنم.”

چالش تغییر نام تجاری به عنوان یک خالق

البته، چرخش به سمت جایگاه متفاوتی به عنوان خالق کار آسانی نیست، به خصوص اگر دنبال کنندگان شما به مسیر جدید شما علاقه مند نباشند.

د لا کروز می‌گوید: «مطمئناً تغییری در بینندگان من ایجاد شد، زیرا در آن زمان بیشتر مخاطبان من محلی بودند و آنها طرفدار انیمه نبودند. بنابراین من قطعاً در ابتدا افت مخاطب داشتم.»

خوشبختانه، پلتفرم De La Cruz با ادامه کار در جایگاه جدید خود رشد کرد.

او می‌گوید: «اگر خودم را بشناسم و قلب کاری را که انجام می‌دهم بدانم، پس می‌دانم که این برای من صادق است و فقط باید از این طریق به جلو بروم.

چگونه از طریق برندسازی مجدد مرتبط بمانیم

بنابراین، د لا کروز چگونه پلتفرم خود را پس از تغییر نام تجاری رشد داد، و چه کاری می توانید انجام دهید تا برند خود را به موفقیت برسانید؟ در اینجا چند نکته متخصص وجود دارد که او می گوید می تواند یک انتقال آرام را ایجاد کند.

1. در نظر بگیرید که به یک بازار استفاده نشده مراجعه کنید.

او توضیح می دهد: «نوع جدیدی از محتوایی که من می ساختم از این نظر منحصر به فرد بود که من چیزهایی را پوشش می دادم که چندان مورد توجه نبودند، مانند یک سریال قدیمی یا چیزهای نوستالژیک که ممکن است مردم فراموش کرده باشند. “

با گذشت زمان، De La Cruz می گوید که محتوای او شروع به جذب علاقه مندان به انیمه و مانگا کرد که از دیدن نور او به آثار کلاسیک فرقه خوشحال بودند.

  Software Trends 2023: Latest Market Update

او به خاطر می‌آورد: «من به یک مخاطب جدید و یک جایگاه خاص که به آن اشاره نشده بود، ضربه زدم. من فکر می‌کنم این واقعاً کمک کرد زیرا مردم از دیدن کسی که برای سریالی که از آن لذت می‌برند نمایش می‌دهد هیجان‌زده بودند اما اغلب درباره آن صحبت نمی‌شود.»

بنابراین، هنگام در نظر گرفتن یک نام تجاری مجدد، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید خط خود را ایجاد کنید و چه بازارهای دست‌نخورده‌ای را می‌توانید در راستای همسویی با مسیر جدید خود جذب کنید.

2. بدانید که چرا می خواهید برند خود را تغییر دهید.

در حالی که سازندگان باید با آخرین روندهای مصرف کننده همراه باشند، د لا کروز هشدار می دهد که تغییر روندها و اعداد نباید تنها محرک شما باشد.

او می‌گوید: «واقعاً به این فکر کنید که چرا می‌خواهید برند خود را تغییر دهید. “برای من، افزایش مخاطب متفاوت نبود – من فقط می‌خواستم به چیزی که دوست دارم و علاقه‌مند به آن هستم وفادار بمانم. به دلیل اعداد و ارقام نسبت به تغییر دادن هشدار می‌دهم.”

بینندگان بسیار فهیم هستند و د لا کروز می‌گوید که می‌دانند اگر برند شما را تغییر دهید فقط برای اینکه در کانون توجه بمانید. انجام این کار می تواند بی اعتمادی را تقویت کند و نام تجاری شما را غیر معتبر جلوه دهد – و اصالت در برندسازی بسیار ارزشمند است.

در واقع، 88 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که اصالت در تصمیم‌گیری از برندهایی که دوست دارند و حمایت می‌کنند، کلیدی است.

و یکی از کلیدهای معتبر بودن این است که برند شخصی خود را بشناسید. در یک ویدیوی یوتیوب به نام خود را تغییر دهید و در رسانه های اجتماعی در سال 2024 برجسته شوید، سازنده محتوا و مربی کسب و کار Troya Monay درباره برندسازی شخصی می گوید:

کلمه کلیدی در برند شخصی «شخصی» است. این همه چیز به شما ربط دارد. خب، چیزهایی که به آنها علاقه دارید چیست؟ چگونه عمل می کنید؟ لحن صدای شما چیست؟ برخی از سرگرمی ها یا علایق شما چیست؟”

بنابراین، هنگامی که «چرا» را در پس برندسازی مجدد خود می‌دانید، به برند شخصی خود و اینکه چگونه «چرا» شما با جایی که اکنون هستید یا جایی که می‌خواهید بروید، همسو می‌شود، در نظر بگیرید.

3. همه وارد شوید.

او می‌گوید: «100% وارد شوید. اگر در این بین هستید و با انجام چند کار قدیمی و جدید به طور همزمان مخاطبان خود را اذیت می‌کنید، می‌توانید افراد را از دست بدهید و مردم را گیج کنید. “این می تواند برای مخاطبان شما خاموش باشد.”

  نماد فرآیند شخصی | وبلاگ ست

د لا کروز می گوید اگر پیوت انجام می دهید، آن را سخت کنید.

“به نظر من این به ایجاد مخاطب جدید شما کمک می کند زیرا به مردم امید کاذب نمی دهید که همچنان سبک قبلی محتوای خود را ایجاد می کنید.”

به عنوان مثال، زمانی که من از اخبار به nerdy منتقل شدم، با پست ، محتوای خبری شروع نکردم و به آرامی در کارهای ناخوشایندم بیشتر و بیشتر می شدم.

با تغییر دسته‌های رسانه‌های اجتماعی و برجسته ، آخرین کارم، یک بازنشانی سخت انجام دادم.

4. نام تجاری خود را به مخاطبان خود منتقل کنید.

در حالی که بازنشانی سخت ضروری است، همچنان باید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید تا آنها در جریان باشند. بسته به مدت زمانی که یک خالق بوده اید، ممکن است مخاطبان شما سال ها قبل از اینکه پلتفرم خود را تغییر نام دهید، شما را دنبال کرده باشند.

د لا کروز می گوید مهم است که به رابطه ای که با بینندگان خود ایجاد کرده اید احترام بگذارید و آنها را در جریان دوران جدید خود قرار دهید.

او می‌گوید: «بین شما به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا و مخاطبی که محتوای شما را مصرف می‌کند، رابطه‌ای وجود دارد. “گاهی اوقات انجام یک محور سخت بدون شفاف سازی می تواند برای مخاطبان شما احساس بی اعتمادی کند، به خصوص اگر آنها آن را ندیده باشند.”

د لا کروز پیشنهاد می‌کند برای نشان دادن قدردانی و اجازه دادن به مخاطبانتان تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند شما را در سفر جدیدتان دنبال کنند، بیان کنید.

این بیانیه می تواند در یک ویدیوی YouTube، یک پست رسانه اجتماعی، یک ایمیل یا یک خبرنامه باشد.

5. اعتماد به نفس داشته باشید.

بیش از همه، د لا کروز می گوید که در تصمیم خود مطمئن باشید.

او توضیح می‌دهد: «احتمالاً تغییر نام تجاری شما چیزی است که مدتی است به آن فکر کرده‌اید و روی شما سنگینی می‌کند، بنابراین مطمئن باشید که برند مجدد شما به خوبی محتوای قبلی‌تان عمل خواهد کرد».

“شما باید آن را باور کنید تا مخاطبان قدیمی و تازه واردان به آن باور داشته باشند و سفر جدید شما را دنبال کنند.”

ثبات برند

منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/content-creator-rebrand

Audio storage techpros : ultimate technology resource. The pharmaceutical industry is highly regulated, and auditing expired returns helps us meet regulatory requirements. Where to find the best laptop deals in the us :.