یادگیری ABC های DXP (حمایت شده)

پلتفرم‌های تجربه دیجیتال (DXP) یک ورود نسبتاً جدید در سوپ الفبای پیشنهادات مارتک هستند. اما پیدایش این راه‌حل‌ها بر اساس فناوری‌هایی است که از ابتدای عصر دیجیتال وجود داشته است: سیستم مدیریت محتوا (CMS).

در روزهای اولیه اینترنت، محتوا معمولاً از طریق فایل‌های HTML و سایر مکانیسم‌های تحویل کار فشرده در صفحات وب منتشر می‌شد. ویراستاران و تولیدکنندگان محتوا برای انتشار محتوا یا به‌روزرسانی تجربیات دیجیتالی جدید و درخشان خود باید به مهارت‌های کدنویسی شرکای توسعه‌دهنده خود تکیه می‌کردند.

نشانه تکامل CMS – یک رابط انتشار محتوا در پشت صحنه که تولیدکنندگان محتوا را قادر می‌سازد تا جریان‌های محتوای آنلاین خود را ارائه دهند.

با این حال، آن CMS های یکپارچه اولیه از آن زمان به بعد جای خود را به پلتفرم هایی داده اند که از مفهوم سنتی مکانی برای ایجاد، مدیریت و انتشار محتوا فراتر رفته اند.

امروزه یک CMS در قلب همه چیزهایی قرار دارد که ناشران دیجیتال برای هماهنگ ، سفرهای محتوایی خود به آن نیاز دارند. همچنین عملکردهای مهم بازاریابی را تقویت می کند، مانند:

  • لایه بندی در شخصی سازی و تقسیم بندی برای مخاطبان مختلف
  • کسب درآمد و فعال سازی کمپین های تبلیغاتی
  • تست سرفصل ها و پیام های A/B برای بهینه سازی تعامل و تاثیر.

اما یک CMS مدرن می تواند کارهای بسیار بیشتری انجام دهد. این به بستری برای مدیریت کل تجربیات دیجیتال تبدیل شده است.

CMS، DXP را ملاقات کنید

تفاوت بین یک سیستم مدیریت محتوا و یک پلت فرم تجربه دیجیتال چیست؟

  90+ Advertising Statistics To Inform Your Ad Strategy in 2023

به عنوان بخشی از مجموعه ای در حال گسترش از قابلیت های دیجیتال، گروه های تحلیلگر (از جمله گارتنر و فارستر) اصطلاح DXP را برای مشخص ، فناوری های نرم افزاری که تمام قابلیت های لازم برای ایجاد و ارائه تجربیات دیجیتال را تجمیع می کنند، ابداع کردند. این “تجارب دیجیتال” به تعاملات و تعاملات کلی کاربران با یک برند یا سازمان در پلتفرم های دیجیتال اشاره دارد.

یک CMS یک تکه از این پازل است. اما پلتفرم‌های داده‌های مشتری، ابزارهای شخصی‌سازی، مدیران دارایی‌های دیجیتال، ادغام‌های هوش مصنوعی و سایر راه‌حل‌های مارتک نیز همین‌طور هستند.

هزاران پیشنهاد CMS وجود دارد که هر کدام برای تناسب موارد و نیازهای مختلف استفاده از ارتباط طراحی شده اند. به همین ترتیب، یک DXP بلوک های اساسی برای ارائه تجربیات دیجیتال استثنایی به مخاطبان شما ارائه می دهد.

آیا بین این فناوری ها همپوشانی وجود دارد؟ البته. اما باید بدانید که بهترین CMS های کلاس امروزی به جز نام، DXP هستند.

برای پشتیبانی از تحویل محتوا به هر دستگاه یا کانالی، یک معماری CMS اول API مورد نیاز است. رویکرد اول API، عملکرد و محتوای CMS را از طریق APIهای کاملاً تعریف شده، که مستقل از رابط کاربری CMS هستند، نشان می دهد. این APIها به توسعه دهندگان امکان دسترسی، دستکاری و ارائه محتوا را به صورت برنامه‌ریزی می‌کنند – و به نوبه خود، از قالب جلویی پشتیبانی می‌کنند تا کاربران بتوانند آن محتوا را مصرف کنند و با آن تعامل داشته باشند.

یک CMS مدرن و منعطف همچنین باید از ادغام افزونه های شخص ثالث بی شماری که معمولاً برای ارائه یک تجربه دیجیتالی کاملاً کارآمد مورد نیاز هستند، پشتیبانی کند. اگر یک API دارد، CMS شما باید بتواند با آن سرویس یکپارچه شده و از آن استفاده کند.

  68 آمار اینستاگرام که ارزش آن را برای برند شما نشان می دهد

برخی از CMS ها می توانند بیشتر، اگر نه همه، ادغام های روزانه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار خود را در اختیار شما قرار دهند. به تجزیه و تحلیل، پلتفرم های ویدئویی، ابزارهای رسانه های اجتماعی، مدیریت کمپین های تبلیغاتی و سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فکر کنید. حتی اگر قابلیت‌های خاصی در دسترس نباشد، این یک شرط مطمئن است که می‌توان CMS شما را به اکوسیستم محتوای منحصربه‌فرد سازمانتان سفارشی کرد.

با همه این قابلیت‌ها، پلتفرم مدیریت محتوای شما به یک پلتفرم تجربه دیجیتال تبدیل می‌شود. نیازی به ساخت و پیاده‌سازی سیستم‌های سفارشی یا قفل ، خود در یک فروشنده نیست که کلیدهای نسخه باغ دیواری DXP را کنترل می‌کند.

آخرین مرز DXP: چابکی

این ما را به آخرین (اگرچه مطمئناً نه آخرین) فصل در تکامل فناوری بازاریابی محتوا هدایت می کند: DXP های قابل ترکیب.

یک DXP قابل ترکیب، تمام عناصر یک DXP استاندارد را ارائه می‌کند، اما قطعات را به اجزای مدولار تجزیه می‌کند که می‌توانند در صورت نیاز لایه‌بندی شوند – یا خاموش شوند.

تفاوت در چیست؟ یک DXP قابل ترکیب به تیم‌های توسعه و مدیران محتوا این انعطاف‌پذیری را می‌دهد تا تجربیات دیجیتالی خود را بر اساس نیازهای فعلی به جای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و کدهایی که ممکن است در طول زمان سخت‌گیر شوند، ترکیب کنند.

با یک DXP قابل ترکیب، شما در یک پلتفرم ثابت و پریکس قفل نمی‌شوید. در عوض، می‌توانید به صورت à la carte بروید و با مجموعه دقیقی از ابزارها کار کنید که برای شما و کسب‌وکارتان بهترین کار را دارند.

  14 نمونه بنر لینکدین برای الهام بخشیدن به خودتان

در اینجا، قدرت یک رویکرد DXP قابل ترکیب می درخشد. به جای مهندسی مجدد و معماری مجدد رویکرد فن آوری خود هر بار که کسب و کار شما نیاز به تغییر دارد، سیستم های شما بر اساس یک چارچوب قابل توسعه ساخته شده اند که می تواند انعطاف پذیر باشد و با این تغییرات سازگار شود.

نتیجه؟ سرعت بیشتر در بازار، استفاده کارآمدتر از زمان توسعه‌دهندگان و تولیدکنندگان محتوا، و تجربه‌های کاربر نهایی جذاب‌تر، نوآورانه‌تر و تاثیرگذارتر.

درباره Brightspot

Brightspot راه حل CMS شما برای ارائه تجربیات دیجیتالی درخشان و مدرن با پلت فرمی انعطاف پذیر، سریع و ایمن است که می توانید برای ارتقای مداوم رویکرد محتوای خود به آن اعتماد کنید. نیروگاهی در سطح سازمانی از ابزارها و قالب‌هایی که می‌توانند بر اساس نیازهای تجاری خاص شما، برای امروز و بعد از آن، تنظیم شوند. کتابخانه قوی و آماده ما کاملاً قابل تنظیم است تا نیازهای کسب و کار، مشارکت کنندگان محتوا و توسعه دهندگان شما را برآورده کند. اما ما در اینجا متوقف نمی‌شویم: ما انعطاف‌پذیری را برای ایجاد تجربیات فرانت‌اند ارائه می‌دهیم و از تحویل محتوا دقیقاً همانطور که به آن نیاز دارید اطمینان می‌دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه Brightspot پلت فرم CMS مناسب برای شرکت شما است، از وب سایت ما در اینجا دیدن کنید.

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/dxp-marketing-benefits/

©2024 techpros : ultimate technology resource. By modernizing stock control with stocktally’s help, garment retailers can save time and reduce errors. How k pop might lead to the downfall of korea’s richest self made tech mogul.