آیا هوش مصنوعی می تواند خطوط موضوع ایمیل را بهتر از انسان بنویسد؟

آیا هوش مصنوعی می تواند موضوعی بهتر از یک شخص واقعی بنویسد؟ شاید. برندهایی مانند JOANN شاهد افزایش 10 درصدی در نرخ باز شدن ایمیل خود بوده اند که همه اینها به لطف هوش مصنوعی است.

موضوع ایمیل با یک نامه نشان داده می شود

اگر در بازاریابی ایمیلی متخصص نباشید، پیدا ، موضوعات درخشان هر بار دشوار است. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که چندین بار در هفته ایمیل های شخصی ارسال کنید.

ثبت نام کنید تا ابزارهای هوش مصنوعی HubSpot را امتحان کنید

علاوه بر این، ممکن است لازم باشد چندین خط موضوع بنویسید و تست های تقسیمی را برای یافتن بهترین آنها اجرا کنید. که زمان می برد!

این مقاله نحوه عملکرد هوش مصنوعی با خطوط موضوع ایمیل و اینکه چرا باید هنگام نوشتن خطوط موضوع ایمیل از هوش مصنوعی الهام بگیرید را بررسی خواهد کرد. همچنین با برخی از بهترین تولیدکنندگان خط موضوع ایمیل با هوش مصنوعی آشنا خواهید شد.

چگونه هوش مصنوعی با خطوط موضوع ایمیل کار می کند

بسیاری از فناوری های هوش مصنوعی هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند. آنها روی کاغذ خوب به نظر می رسند اما به پتانسیل خود عمل نکرده اند. گفته می شود، تولید کننده های محتوای هوش مصنوعی دیگری نیز وجود دارند که به سرعت برای تغییر بازی حرکت کرده اند.

این گروه دوم است که پشت انفجار هوش مصنوعی است که امروز شاهد آن هستیم. به ویژه دو فناوری دارای هوش مصنوعی پیشرفته هستند:

  1. پردازش زبان طبیعی (NLP)
  2. تولید زبان طبیعی (NLG)

NLP زمانی است که یک ماشین متن را می خواند. این متن را به کدی تبدیل می کند که یک سیستم ماشینی می تواند آن را تفسیر کند. NLG زمانی است که یک ماشین از این کد برای تولید کلمات خود استفاده می کند.

این فناوری‌ها در ابزارهای بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Acrolinx یافت می‌شوند که از NLP برای ارزیابی محتوای شما و توصیه‌های بهبود استفاده می‌کند. یکی دیگر از موارد استفاده اصلی که توسط NLP و NLG فعال شده است، درست حدس زده اید، نوشتن خطوط موضوع ایمیل است.

علاوه بر صرفه جویی در زمان، مزیت دیگر ابزارهای هوش مصنوعی این است که توسعه دهندگان آنها را برای تعامل با ایمیل با استفاده از مقدار زیادی داده آموزش می دهند.

این داده‌ها بر اساس بهترین شیوه‌های ایمیل است و به ابزارهای هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا خطوط موضوعی بدون تعصب ایجاد کنند که می‌تواند به نرخ باز شدن بالا منجر شود.

همانطور که پری مالم می گوید: «وقتی انسان ها انتخاب می کنند، تجربه، افکار و باورهای خود را تزریق می کنند. » این می تواند باعث سوگیری شود و ما را به سمت انتخاب موضوعات سوژه سوق دهد که ممکن است بهترین نباشند.

  Which AI Tool Writes the Best Marketing Copy? (I Tested Several Different Tools)

اما هوش مصنوعی عاری از تعصب است و با استفاده از داده های تمیز آموزش داده می شود. پری می افزاید: «نتایج هوش مصنوعی بر اساس تطبیق الگو، نامرئی با چشم انسان و عاری از سوگیری های شناختی است که منجر به تصمیم گیری های ضعیف می شود.

اکنون اجازه دهید برخی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد خطوط موضوع ایمیل را بررسی کنیم.

4 ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد خطوط موضوع ایمیل

من بیشتر مولدهای خط موضوع ایمیل هوش مصنوعی را امتحان کرده ام و به سختی موفق شده ام. برخی از نتایج با بهترین شیوه ها مطابقت نداشتند زیرا خطوط موضوعی طولانی بودند.

در زیر چهار مورد از مواردی که به نظر من بهترین تولیدکننده خط موضوع ایمیل با هوش مصنوعی در سال 2023 هستند آورده شده است.

1. HubSpot AI Email Writer

ایمیل های فروش را با AI Email Writer ایجاد کنید

شروع به کار با HubSpot AI Email Writer

Email Writer هوش مصنوعی HubSpot به شما امکان می دهد ایمیل نویسی را برای فروش، بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر خودکار کنید. همه کاره است و به شما امکان می دهد با دعوت از آنها برای نوشتن با رنگ های مختلف، نسخه های ایمیلی را برای بخش های مختلف مخاطب ایجاد کنید.

شما می توانید از قالب های ایمیل مارکتینگ انتخاب کنید و از دستورات اسلش و هایلایت برای ایجاد ایمیل های متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

بعلاوه، رایتر ایمیل AI HubSpot به راحتی با HubSpot CRM ادغام می شود تا به طور خودکار مکالمات و مخاطبین را ذخیره کند.

نرخ : رایگان.

2. پرسادو

منبع تصویر

بهترین برای: کسب و کار

Persado یک پلت فرم هوش مصنوعی است که به کاربران اجازه می دهد ارتباطات را در مقیاس شخصی سازی کنند و مخاطبان را برای تعامل و اقدام ترغیب کنند.

این برند 66 میلیون دلار بودجه دارد و نوشتن خط موضوع ایمیل با هوش مصنوعی، علاوه بر رسانه های اجتماعی خودکار و تولید زبان برای بازاریابی تجاری را ارائه می دهد.

یک داور، متخصص ارشد بازاریابی ایمیلی و تجزیه و تحلیل، می گوید:

ما شاهد افزایش زیادی در نرخ باز با پرسادو بودیم و توانستیم درباره مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنیم. Persado خطوط موضوعی را بر اساس احساسات دسته بندی می کند، بینش هایی را در مورد زبانی که مخاطب شما را برانگیخته می کند، ارائه می دهد و درد نوشتن خطوط موضوعی با حجم بالا را کاهش می دهد.

نرخ : قیمت ها در صورت درخواست موجود است.

3. جمله

منبع تصویر

بهترین برای: مشاغل متوسط ​​و بزرگ

  The Ultimate Guide to On-Page SEO in 2023

Phrasee از هوش مصنوعی برای ایجاد خطوط موضوع ایمیل، نوشتن کپی ایمیل و تولید CTA ایمیل استفاده می کند. شما داده های ایمیل را به آن تغذیه می کنید و داده ها را تجزیه و تحلیل می کند تا بفهمد چه چیزی کار می کند.

این خطوط موضوعی بهینه‌سازی شده را تولید می‌کند که می‌تواند بهتر از خطوط تولید شده توسط انسان عمل کند. و از آنچه از ایمیل های شما می آموزد استفاده می کند تا با برند شما سازگار بماند.

در یک مطالعه موردی، Phrasee به Virgin Holidays کمک کرد تا نرخ باز ، خود را تا 2٪ افزایش دهد. این ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما میلیون ها درآمد جدید به ارمغان آورد. این ابزار همچنین فرآیندی را که قبلاً هفته ها طول می کشید، ساده کرد. امروز فقط چند ثانیه طول می کشد.

نرخ : قیمت Phrasee از 500 دلار در ماه شروع می شود که سالانه صورتحساب می شود. برای دسترسی به ویژگی‌های سازمانی، باید با تیم فروش Phrasee تماس بگیرید تا قیمت را دریافت کنید.

4. ChatGPT

بهترین برای: افراد و مشاغلی که به دنبال ابزار هوش مصنوعی رایگان هستند

به احتمال زیاد نام ChatGPT را شنیده اید. ChatGPT یک ابزار هوش مصنوعی رایگان است که بهترین پاسخ ها را بر اساس کیفیت درخواست های شما ارائه می دهد.

هنگام استفاده از ChatGPT، ایده خوبی است که فقط به آن بگویید که یک خط موضوع ایجاد کند. ایمیلی را که می خواهید ارسال کنید وارد کنید و از آنها بخواهید که خطوط موضوعی برای آن ایمیل ایجاد کنند.

در اینجا دو نمونه دستور وجود دارد که می توانید از آنها برای دریافت خطوط موضوع استفاده کنید:

  • “بر اساس ایمیل زیر 10 خط موضوع ایجاد کنید. هر خط موضوعی باید شامل درصد احتمالی شانس باز شدن آن باشد. اینم نامه…”
  • 10 خط موضوع برای ایمیل زیر بنویسید. هر خط موضوعی باید با یک سوال پایان یابد و شامل یک شکلک باشد که کنجکاوی را نشان می دهد.
  • 10 خط موضوع برای ایمیل زیر بنویسید. هر خط موضوعی باید هفت کلمه یا کمتر باشد و با علامت سوال پایان یابد.

نکته حرفه ای: برای استفاده حداکثری از ChatGPT، باید در درخواست‌های خود بسیار خاص باشید.

استفاده از مولدهای خط موضوع ایمیل با هوش مصنوعی

یکی از جذاب ترین جنبه های هوش مصنوعی این است که با دخالت کمی انسان کار می کند. در HubSpot، ما ارزش را در این می بینیم.

به همین دلیل است که HubSpot AI، یک دستیار محتوا و ChatSpot را برای ایجاد خطوط موضوع ایمیل و حتی ایجاد ایمیل از ابتدا ایجاد می کنیم.

با دستیار محتوای HubSpot شروع کنید

ما امیدواریم که ابزارهایی مانند این تضمین کنند که ما به ایده های خلاقانه خود وابسته نمانیم.

  سردرگمی مناره | وبلاگ ست

ببینید، انسان‌ها در نوشتن و آزمایش ایمیل‌ها، تولید محتوا برای رسانه‌های اجتماعی، نوشتن سرفصل‌ها و انتخاب بهترین موضوعات بر اساس داده‌ها مهارت چندانی ندارند.

لعنتی، ما گاهی اوقات اشتباه می کنیم. در اینجا، هوش مصنوعی برای این کار از ما مجهزتر است. در تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از داده ها و استخراج بینش از آنها برتری دارد.

به عنوان مثال، Phrasee به طور منظم از بیش از 100000 ایمیل به عنوان مجموعه داده خود استفاده می کند. خیلی است!

بنابراین اغلب، هوش مصنوعی می‌تواند خطوط موضوع ایمیل را بهتر (و سریع‌تر) از انسان بنویسد. این خبر خوبی است زیرا بازاریابی شما را بهبود می بخشد.

به جای غرق شدن در داده ها و داشتن زمان یا بودجه کمی برای بهینه سازی عملکرد، بازاریابان می توانند از هوش مصنوعی برای خودکارسازی و تقویت فرآیندهای خود استفاده کنند. آنها هم عملکرد را بهبود می بخشند و هم شما را برای انجام کارهای با ارزش تر آزاد می کنند.

در بسیاری از موارد، این یک سناریوی برد-برد است. بازاریابان نتایج بهتری می گیرند و کارهای بیشتری را انجام می دهند که بیشتر به نفع برندشان است (که به هر حال جالب ترین چیز است).

به همین دلیل است که بازاریابان باید با هوش مصنوعی آزمایش کنند. ابزارهای موجود را درک کنید و بدانید که آنها چه کاری می توانند برای شما انجام دهند.

هوش مصنوعی در بازاریابی در حال حاضر «مزیت حرکت اول» را دارد. فرض کنید من از ابزاری مانند Phrasee برای نوشتن خطوط موضوع ایمیل خود استفاده می کنم.

من تقریباً بلافاصله عملکرد خود را بهبود می بخشم. من هر هفته ساعت‌ها را دوباره برای ایجاد کمپین‌های بهتر در همه زمینه‌های بازاریابی خود سرمایه‌گذاری می‌کنم.

و من داده‌های بیشتری را جمع‌آوری می‌کنم که کدام خطوط موضوعی بهتر عمل می‌کنند و عملکرد را حتی بیشتر بهبود می‌بخشند. این یک دایره با فضیلت است. فلایویل که هر چه بیشتر روی آن بمانید سریعتر و سریعتر می چرخد.

به عبارت دیگر، مزایای استفاده صحیح از هوش مصنوعی در طول زمان افزایش می یابد. رسیدن به رقبا با شروع قابل توجه دشوار است. یک روز ممکن است تغییر کند.

اما در حال حاضر، هوش مصنوعی بازاریابی سر به فلک کشیده است. برندهایی که از آن استفاده می کنند برتری قابل توجهی نسبت به برندهایی دارند که از آن استفاده نمی کنند.

امکانات هوش مصنوعی

مهم نیست که چه نوع بازاریابی انجام می دهید، یک چیز واضح است: شما باید امکانات هوش مصنوعی را کشف کنید. این ابزارها می توانند به شما کمک کنند تا بهترین عنوان ایمیل را بنویسید و کپی را در داخل آن بهبود ببخشید.

فراخوان جدید برای اقدام

منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/ai-email-subject-lines