با SEO ویدیو رتبه بالاتری کسب کنید و سرنخ ها را جذب کنید

بهینه سازی موتورهای جستجو به طرز باورنکردنی دشوار و غیرقابل پیش بینی می شود. از آنجایی که موتورهای جستجو از هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کنند و یاد می‌گیرند که نتایج متنوع‌تری را نمایش دهند، ایجاد استراتژی برای رتبه‌بندی صفحات شما در 5 صفحه برتر به آزمون و خطای زیادی نیاز دارد.

بازاریابی ویدیویی تقریباً به همان اندازه دشوار است. روزهایی که مجبور بودید روی تجهیزات حرفه ای سرمایه گذاری کنید و یک ویرایشگر استخدام کنید تا بتوانید یک ویدیو بسازید، گذشته است. امروزه هر کسی می تواند ویدیوهای خیره کننده ای را در خانه بسازد و با استفاده از نرم افزارهای مقرون به صرفه آنها را ویرایش کند. رقابت دیوانه کننده است.

پس فرصت اینجا کجاست؟

این در مورد ترکیب این دو کانال بازاریابی است.

بگذار توضیح بدهم:

  • ویدیوها در گوگل رتبه فوق العاده خوبی دارند (آنها بخش های خاص خود را در نتایج جستجو دارند، بنابراین شما با غول ها رقابت نمی کنید)
  • تعداد کمی از بازاریاب های ویدیویی ویدیوهای خود را برای جستجوی ارگانیک در گوگل بهینه می کنند، بنابراین در واقع قابل انجام است.

فرصت های ویدئویی که در اینجا هدف قرار می دهیم

اگر ویدیوها را به درستی بهینه سازی کنید بسیار جستجوگر هستند. در این مقاله، راه‌هایی را بررسی می‌کنیم که می‌توانید ویدیوهای خود را در شبکه‌های اصلی YouTube و Vimeo بهینه کنید تا رتبه‌بندی و بازدید جستجو را افزایش دهید.

وقتی نوبت به جستجوی ارگانیک می شود، در اینجا دو فرصت متمایز را هدف قرار می دهیم:

  • کلیپ های ویدیویی غنی (اینها معمولاً زمانی به دست می آیند که کد یوتیوب خود را در صفحه خود جاسازی می کنید)
  • چرخ فلک های ویدیویی (یا بسته های ویدیویی): اینها بخشهای مجزا در نتایج جستجوی ارگانیک هستند و گرفتن آنها بسیار آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید سئوی سنتی است.

در اینجا نحوه بهینه سازی بهترین ویدیوهای خود در YouTube و Vimeo برای رتبه بندی جستجوی بهتر و افزایش بازدید آورده شده است.

اوراق بهادار

عنوان یکی از عناصر اصلی بهینه سازی ویدیوی شما برای جستجو است زیرا معادل عنوان SEO صفحه ویدیو در YouTube و Vimeo است. بنابراین قوانین استاندارد اعمال می شود.

آن را بین 65 تا 70 کاراکتر، از جمله کلیدواژه‌های اصلی که می‌خواهید برای آن‌ها رتبه‌بندی کند، نگه دارید و برای تشویق بازدیدکنندگان جذاب‌تر کنید. عنوان ویدیوی خود را مانند عنوان پست های وبلاگ خود در نظر بگیرید: جذاب و سئو دوستانه! پر ، کلمات کلیدی توصیه نمی شود. استفاده از ChatGPT برای طوفان فکری عناوین ویدیویی بهتر ایده خوبی است.

  مشارکت های ارزشمند | وبلاگ ست

اگر از ویدیوها برای بهبود شهرت شخصی یا تجاری خود استفاده می کنید، حتماً نام تجاری خود را درج کنید.

توضیحات

توضیحات ویدیوی شما به چند دلیل مهم است. برای شروع، 160 کاراکتر اول توضیحات متا صفحه ویدیوی شما در YouTube و Vimeo است. اگرچه توضیحات متا لزوماً به رتبه‌بندی کمک نمی‌کنند، اما در نتایج جستجو در موتورهای جستجوی اصلی و در نتایج جستجوی شبکه ظاهر می‌شوند.

ما همه چیز اشتباه در مورد سئو را به شما آموزش دادیم

یک بازاریاب جستجوی معتبر شوید و با جذب و تبدیل مشتریان بالقوه ایده آل خود در هر کجا که هستند، فروش خود را افزایش دهید.

اینجا کلیک کنید

هنگامی که ویدیو را در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، توضیحات نیز به عنوان یک قطعه ظاهر می شوند. این باعث می شود که توضیحات برای تشویق نظرات بسیار ارزشمند باشد.

به عنوان یک امتیاز اضافی، می‌توانید پیوندهایی به وب‌سایت خود را در توضیحات ویدیو قرار دهید. فقط سعی کنید پیوندهای خود را زودتر در توضیحات خود بگنجانید، زیرا بیشتر توضیحات در طول معینی در YouTube و Vimeo قطع شده است و بازدیدکنندگان برای دیدن آنها باید روی See More/Read More کلیک کنند. آنها آن را می خواهند. از این نقطه عبور کرده اند.

رونویسی

آیا بیان کلمات کلیدی اصلی، نام و نام تجاری خود در یک ویدیو مهم است؟ شاید هم باشد. YouTube به طور خودکار ویدیوهای شما را رونویسی می کند. این بدان معناست که آنها می توانند نتایج جستجوی ویدیویی را با فهرست ، خود محتوای ویدیویی دقیق تر کنند.

به عنوان یک نکته جانبی، اگر در مورد تیک های کلامی که ممکن است هنگام صحبت ، در طول یک ویدیو داشته باشید کنجکاو هستید (مانند استفاده از تعداد زیادی um)، آنها در رونویسی تعاملی بیشتر قابل توجه خواهند بود.

ریز عکسها

از امکان انتخاب تصویر کوچک برای ویدیوهای YouTube و Vimeo استفاده کنید. یک تصویر کوچک خوب می‌تواند یک نما را تشویق کند، به همان شکلی که تصویر بد می‌تواند مانع از دیدن آن شود، به‌ویژه زمانی که ویدیوی شما در نتایج جستجو با دیگران ترکیب شده است.

ادغام

اگر می‌خواهید تعداد بازدیدهای ویدیوهایتان را افزایش دهید، اجازه دهید ویدیوهایتان جاسازی شوند. بهتر از آن، مجوز Creative Commons را در تنظیمات پیشرفته در YouTube و Vimeo به آنها اضافه کنید. این کار افراد بیشتری را تشویق می کند تا آنها را به اشتراک بگذارند و به طور بالقوه پیوندهای آنها را نیز افزایش می دهد. ایده خوبی است که از افزونه های گالری یوتیوب در سایت خود برای نمایش محتوای ویدیویی خود در سایت خود استفاده کنید.

  A 9-Step Guide to Writing an SEO Proposal (Free Template)

بهینه سازی کانال

بسیاری از افراد روی کانال شما کلیک می‌کنند تا ببینند ویدیو از چه کسی است. بنابراین مطمئن شوید که برای این سفرهای کاربر بهینه شده است:

ما همه چیز اشتباه در مورد سئو را به شما آموزش دادیم

یک بازاریاب جستجوی معتبر شوید و با جذب و تبدیل مشتریان بالقوه ایده آل خود در هر کجا که هستند، فروش خود را افزایش دهید.

اینجا کلیک کنید

  • بخش درباره کانال را کامل کنید
  • لینک های خود را اضافه کنید
  • ویدیوی «خوش آمدید» را تنظیم کنید
  • یک تصویر هدر کانال یوتیوب اضافه کنید
  • برای سهولت در تایپ ،، یک کانال نام کاربری @ راه اندازی کنید. این ابزار برای یافتن نام های به یاد ماندنی عالی است.

پینترست

از Pinterest بیشتر از اشتراک گذاری تصاویر استفاده کنید. برای افزایش ترافیک و بازدید از Pinterest به محتوای ویدیوی خود، ویدیوهای خود را پین کنید. به عنوان یک جایزه، Pinterest به شما پیوندی به ویدیو و کانال YouTube/Vimeo شما می دهد.

وقتی شخصی روی پین شما کلیک کند، ویدیوهای پین شده به YouTube به‌طور خودکار پخش می‌شوند. ویدیوهای Vimeo به عنوان یک تصویر کوچک با گزینه کلیک روی ویدیو پین می‌شوند.

تحلیلی

آیا می خواهید بدانید چه چیزی با ویدیوهای YouTube و Vimeo شما کار می کند (یا نه)؟ حتماً از اطلاعات آماری ویدیویی استفاده کنید تا بدانید ویدیوی شما به کجا پیوند داده شده یا جاسازی شده است، کلمات کلیدی که ترافیک را به ویدیوی شما هدایت می کنند و موارد دیگر.

از هر یک از ویدیوهای خود یک سفر فروش ایجاد کنید

وقتی ویدیوی شما شروع به ایجاد بازدید و تعامل کرد، می‌خواهید این بینندگان به سایت شما بروند و با قیف فروش شما درگیر شوند. هنگام ایجاد و آپلود ویدیوهای خود در یوتیوب یا Vimeo این را در نظر داشته باشید:

  • محصول یا خدمات خود را در محتوای ویدیویی ذکر کنید
  • از کارت‌های پایانی با اطلاعات تماس و کدهای QR برای هدایت افراد به سایت خود استفاده کنید. استفاده از فناوری تلفن گویا به شما کمک می کند تا این تماس ها را بهتر انجام دهید، کاری که ما انجام می دادیم.
  • پیوندهای مهم را در توضیحات ویدیو قرار دهید (و از بینندگان خود دعوت کنید تا توضیحات زیر ویدیو را بررسی کنند تا روی پیوندها کلیک کنند)

مطمئن شوید که از پارامترهای URL برای تقسیم‌بندی ترافیک از YouTube و Vimeo استفاده می‌کنید. به این ترتیب، می توانید منبع هر لید را به وضوح ببینید و پیگیری های خود را شخصی سازی کنید. استفاده از راه‌حل‌های CRM، تقسیم‌بندی ترافیک شما را آسان‌تر می‌کند.

  What Is Retargeting? How To Set Up an Ad Retargeting Campaign

با استفاده از استراتژی بالا، ما توانستیم یک استراتژی تولید ترافیک قدرتمند ایجاد کنیم که در آن ویدئو دومین کانال موثر برای ما بود!

جلوه گلوله برفی

ویدیوهایی که بازدیدهای زیادی دارند، نسبت به سایرین رتبه بالاتری دارند. بنابراین، بخشی از استراتژی بهینه سازی شما باید بر روی بازدید بیشتر از ویدیوهایتان متمرکز شود. ویدیوهای خود را مانند محتوای وبلاگ خود تبلیغ کنید. آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، پیوندی به آنها در خبرنامه ایمیل خود بگنجانید، یک پست وبلاگ در اطراف آنها ایجاد کنید، یا حتی صفحه ای در وب سایت خود ایجاد کنید که به همه ویدیوهای خود اختصاص داده شده است.

هرچه بازدیدهای بیشتری داشته باشید، ویدیوی شما در نتایج جستجوی شبکه ویدیویی رتبه بالاتری خواهد داشت. با دریافت بازدیدهای بیشتر، اشتراک‌گذاری‌ها، جاسازی‌ها و پیوندهای بیشتری به ویدیوی خود از وب‌سایت‌های دیگر دریافت خواهید کرد. بنابراین، رتبه ویدیو در موتورهای جستجوی اصلی نیز افزایش می یابد.

بنابراین، به محض اینکه ویدیوهای شما شروع به دریافت کلیک از Google کنند، در یوتیوب نیز رتبه بالاتری خواهند داشت، بنابراین محتوای ویدیویی خود را بیشتر و بیشتر مشاهده خواهید کرد.

اگر با اینفلوئنسرهای یوتیوب برای انتشار ویدیوهای خود در کانال های آنها به عنوان مصاحبه یا پادکست همکاری کنید، این استراتژی حتی بهتر عمل خواهد کرد. به این ترتیب، یوتیوب یاد خواهد گرفت که نام و محتوای شما را با سازندگان محبوب YouTube مرتبط کند، به طوری که ویدیوهای شما در ویدیوهای توصیه شده بیشتری ظاهر شوند. هاری راوی یک نمونه عالی برای اجرای خوب این استراتژی است.

روش های ارزان برای ایجاد ویدیو

آیا در مورد امکانات ایجاد ویدیو هیجان زده هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در اینجا چند ایده سریع در مورد راه هایی برای ایجاد یک ویدیو بدون نیاز به صرف هزینه زیاد برای سخت افزار یا نرم افزار ضبط حرفه ای وجود دارد.

  • میزبانی و ضبط ویدیوهای زنده در یوتیوب، فیس بوک یا اینستاگرام. با دعوت از کارشناسان صنعت به بحث های میزگرد منظم برای سرمایه گذاری در جستجوی نام خود، دیدگاه های بیشتری به دست آورید.
  • مصاحبه ها را در اسکایپ یا زوم ضبط کنید.
  • از Screenflow یا Camtasia برای ضبط اسکرین‌کست‌ها و آموزش‌ها استفاده کنید.
  • از ابزارهایی مانند VideoScribe برای ایجاد فیلم های متحرک استفاده کنید.
  • از مشتریان بخواهید که در کسب و کار شما، در کنفرانس ها یا مکان های دیگری که با آنها در تعامل هستید، توضیحات سریع ارائه دهند.

آیا آماده‌اید بازاریابی محتوای خود را به سطح بعدی ارتقا دهید؟ سپس بازاریابی ویدئویی همراه با بهینه سازی جستجوی ارگانیک پاسخگو است.

منبع: https://www.digitalmarketer.com/blog/rank-higher-and-capture-leads-with-video-seo/