به گفته رئیس مشترک SXSW، چرا فرمول یک رویداد پرحضور باید شامل خلاقیت باشد

کنفرانس سالانه ای است که در سال 1987 در آستین، تگزاس، جنوب از جنوب غربی (SXSW) تأسیس شد که بیش از 300000 متخصص در صنعت فیلم، تلویزیون، موسیقی، آموزش و فناوری را گرد هم می آورد.

بازاریاب برای رویداد بعدی خود برنامه ریزی می کند

تنها در سال 2024، سخنرانان برجسته عبارتند از جین فوندا، دواین وید، الکس کوپر و دیزی ریدلی.

همه اینها باید گفت: این یک رویداد عظیم است که حول محورهای مختلف خلاقانه متمرکز شده است. پس چه کسی بهتر از رئیس مشترک SXSW، هیو فارست، در مورد خلاقیت صحبت می کند؟

همانطور که فارست می گوید: «ستاره شمالی ما همیشه خلاقیت بوده است. من بیش از 30 سال با این رویداد بودم، و رویداد در آن دوره زمانی بسیار تغییر کرده است… اما چیزی که تغییر نکرده تمرکز ما بر خلاقیت است.

بیایید به برخی از نکات برتر هیو برای تزریق خلاقیت در هر فرآیند برنامه ریزی رویداد بپردازیم. علاقه مند به شنیدن مصاحبه کامل هستید؟ آن را در برنامه Hustle Daily ببینید.

اکنون به نمایش‌ها در شبکه پادکست HubSpot گوش دهید

چگونه خلاقیت را به رویداد پرتعداد بعدی خود تزریق کنید

1. به خلاق ها اجازه دهید از خلاقان دیگر بیاموزند.

یکی از بزرگترین مزایای رویدادهای بزرگ، فرصت شبکه سازی با متخصصان است خارج از از عمودی شما

به عنوان یک بازاریاب، من همیشه علاقه ای به یادگیری از بازاریابان دیگر ندارم. گاهی اوقات، من بیشترین الهام را در گفتگو با فیلمنامه نویسان، مربیان یا سازندگان رسانه های اجتماعی پیدا کرده ام.

  چگونه مصاحبه های منبع بهتر منجر به محتوای جذاب تر می شود

هیو فارست از صمیم قلب به قدرت شبکه های بین رشته ای اعتقاد دارد.

او می‌گوید: «به‌ویژه، ما دیده‌ایم که چگونه انواع مختلف افراد خلاق می‌توانند از یکدیگر بیاموزند. اگر یک موسیقی‌دان هستید، می‌توانید از برقراری ارتباط با سایر نوازندگان چیزهای زیادی بیاموزید… اما می‌توانید از برقراری ارتباط با یک مبتکر در حوزه غذا، یا یک ورزشکار یا شخصی که در حال انجام یک استارت‌آپ فناوری است، چیزهای زیادی یاد بگیرید.»

اگر رویداد شما بیش از حد فشرده باشد، پرورش نوع همکاری و خلاقیتی که شرکت کنندگان شما آرزوی آن را دارند دشوار خواهد بود. درعوض، در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید گروه‌های به ظاهر متضاد از متخصصان را برای تعامل و یادگیری از یکدیگر ادغام کنید.

2. بر جامعه خود و آنچه برای آنها اهمیت دارد متمرکز بمانید.

فارست می گوید که SXSW همیشه خلاقیت را در آستین، تگزاس منعکس کرده است.

هنگامی که SXSW برای اولین بار در سال 1987 شروع به کار کرد، آنها کاملاً روی موسیقی متمرکز شدند – و سپس در سال 1994 که آستین به یک صحنه فیلم رو به رشد تبدیل شد، SXSW فیلم و چند رسانه ای را اقتباس کرد و به آن اضافه کرد.

اخیراً، زمانی که دانشگاه تگزاس یک دانشکده پزشکی را اضافه کرد، SXSW فناوری بهداشت و پزشکی را در فهرست محتوای خود معرفی کرد.

همانطور که آستین گسترش می یابد و علایق خود را تغییر می دهد، SXSW نیز گسترش می یابد. در نهایت، فارست یکی از مؤلفه‌های حیاتی موفقیت بلندمدت در صنعت رویداد را کشف کرده است: از آنچه برای مخاطبانتان مهم است مطلع باشید و راه‌هایی را بیابید که در صورت لزوم، آن‌ها را تغییر دهید.

  3 نکته برای راه اندازی یک پادکست Kickass، از اولین میلیون سازنده من

برای گوش دادن به قسمت کامل پادکست اینجا کلیک کنید.

همانطور که او می گوید: «منظورم این است که اگر مرتبط هستیم، اگر قانع کننده هستیم، اگر در حال بهبود هستیم، بسیاری از آن به این دلیل است که ما با جامعه خود یا جوامع مختلفی که به آنها خدمت می کنیم بسیار در ارتباط هستیم. گروه‌های موسیقی و فیلمسازان برای جشنواره فیلم و تلویزیون، یا کارآفرینان، مبتکران و سازندگان. این رویداد به مدت 35 سال به دلیل تمرکز بر خلاقیت عظیم در همه اشکال آن رونق داشته است.

او می‌افزاید: «اگر آستین به تلاش برای هوش مصنوعی ادامه دهد و به این مرکز جهانی برای نوآوری‌های هوش مصنوعی تبدیل شود، ما در South by Southwest به هوش مصنوعی بیشتر فشار خواهیم آورد. اگر آستین به پایتخت کفش‌های کتانی جهان تبدیل شود، در آستین کفش‌های کتانی بسیار بیشتری خواهیم دید.»

به طور مشابه، هنگامی که در رویداد بعدی خود به آزمایش محتوای جدید فکر می کنید، جامعه خود را در خط مقدم نگه دارید.

هوش مصنوعی در حال حاضر موضوعی پرطرفدار است، اما آیا مطمئن هستید که جامعه شما به آن اهمیت می دهد؟ یا بیشتر علاقه مند به یادگیری نحوه گسترش فالوورهای TikTok خود هستند؟ تکیه به محتوایی که در جامعه شما کاربرد دارد، کلید ایجاد یک رویداد رضایت بخش و پربازدید خواهد بود.

3. هوش مصنوعی به طور فزاینده ای مهم است … اما از مؤلفه حضوری که به خلاقیت اجازه می دهد تا بدرخشد دست کم نگیرید.

فارست می‌گوید: «یکی از موضوعاتی که همیشه در SXSW دوباره کشف می‌کنیم، از یک سو، رویدادی در مورد فناوری هستیم و راه‌های جدیدی را برای ارتباط مردم جشن می‌گیریم.

  سوالات B2B | وبلاگ ست

او می افزاید: «اما از سوی دیگر، مهم ترین فناوری تعامل چهره به چهره است. و این تغییر نکرده است. گرد هم آوردن افراد با ایده های متنوع در شهری که همیشه خلاقیت را پرورش داده و جشن گرفته است – در زمانی از سال که تجلی تولد دوباره و خلاقیت را دارید (یعنی بهار) – تبدیل به فرمولی بسیار قوی برای اتفاقات خوب شده است. “

هوش مصنوعی در حال حاضر در همه جا خشم است. اما قانع‌کننده‌ترین دلیلی که مردم برای شرکت در کنفرانس‌ها و رویدادها بلیط می‌خرند، پیشنهاد حضوری است. با توجه به اینکه 65٪ از کارگران یک راه اندازی کاملاً از راه دور را ترجیح می دهند، تعاملات چهره به چهره نادر است.

وقتی این فرصت به افراد داده می شود، می خواهند از فرصتی برای ارتباط حضوری استفاده کنند.

بنابراین، در حالی که ایجاد یک رویداد کاملا مجازی می‌تواند وسوسه‌انگیز (و مقرون‌به‌صرفه) باشد، ممکن است بخواهید به شرکت‌کنندگان فرصتی برای مشارکت در زندگی واقعی را در نظر بگیرید – حتی اگر این فقط به معنای یک ملاقات و احوالپرسی اختیاری بعد از جلسه اصلی باشد. رویداد.

همانطور که فارست می گوید: «خلاقیت چیزی است که ما را انسان می کند. و در سال 2024، با توجه به اینکه ماشین‌های بیشتر و بیشتری در حال تسخیر شدن هستند، واقعاً باید به انسانیت خود متمایل شویم.»

شبکه پادکست hubspot

منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/creativity-event-tips-sxsw-president