نحوه اجرای کمپین بازاریابی با بودجه محدود (نکات تخصصی و ابزارهای رایگان)

بسیاری از ما رژیم نودل فنجانی را زمانی که پول تنگ بود دنبال می کردیم.

کمپین بازاریابی کم هزینه

گاهی اوقات تیم های بازاریابی نیز با بودجه های محدودی روبرو هستند. اما این بدان معنا نیست که باید عملیات خود را متوقف کنید. هنوز راه های هوشمندانه ای برای اجرای کمپین های بازاریابی ناب وجود دارد.

در این مقاله، نکات تخصصی برای کمپین های بازاریابی مقرون به صرفه را برجسته خواهیم کرد.

ثبت نام کنید تا ابزارهای هوش مصنوعی HubSpot را امتحان کنید

نکاتی برای کمپین های بازاریابی کم هزینه

کمپین های رسانه ای

واقع بین بودن

وقتی منابع کمی دارید، یکی از بدترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که انتظارات غیر واقعی داشته باشید. شما باید آنها را کاهش دهید و واقع بین باشید.

دریا هادسون، رئیس رسانه‌های جدید می‌گوید: «اگر روی بودجه محدودی کار می‌کنید، مطمئن شوید که KPIهای واضح و قابل اندازه‌گیری دارید و از فکر ، به راه‌هایی برای توسعه محصول از منظر پولی خارج از بودجه‌ای که باید خرج کنید، خودداری کنید. رشد در HubSpot.

او اضافه می‌کند که اگر شما یک فرد ایده‌آل هستید، این می‌تواند یک چالش باشد، اما همچنین درسی در اولویت‌بندی زمان، منابع، انرژی و بودجه است.

هادسون توضیح می‌دهد: «با رسانه‌های کسب‌شده و متعلق به خود خلاقیت به خرج دهید، یک پیشنهاد ارزشی واضح و مختصر ایجاد کنید که به راحتی به اشتراک گذاشته شود، و آنچه را که می‌توانید به هر شریکی که می‌تواند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند، برجسته کنید.

  How to Use Generative AI in Travel to Supercharge Your Support

روی تبلیغات هدفمند تمرکز کنید

هنگامی که نمی توانید یک کمپین بی اثر را بپردازید، اطمینان از اینکه تلاش های تبلیغاتی شما به مخاطبان مناسب می رسد، ضروری است.

به جای ایجاد یک شبکه گسترده، روی تبلیغات هدفمند تمرکز کنید تا بودجه خود را به حداکثر برسانید.

از پلتفرم هایی مانند تبلیغات فیس بوک یا گوگل ادوردز استفاده کنید که گزینه های هدف گیری قوی بر اساس جمعیت شناسی، علایق و رفتار ارائه می دهند. به این ترتیب، می توانید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما به افرادی که بیشتر با برند شما تعامل دارند نشان داده می شود.

ارائه مطبوعاتی

پوشش رسانه ای برای انتشار محصولات و راه اندازی کمپین راه خوبی برای ایجاد سر و صدا بدون هزینه است.

نوشتن یک بیانیه مطبوعاتی مختصر و سازماندهی تماس های رسانه ای شروع خوبی برای پوشش رسانه ای است.

از کانال های تبلیغاتی رایگان استفاده کنید

شبکه های اجتماعی

منبع

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی و تبلیغات ایمیلی دو راه قدرتمند برای دستیابی به مخاطب با بودجه محدود هستند.

کمپین های تحریریه

همکاری را در آغوش بگیرید

هیچ ، نباید در یک سیلو فعالیت کند: برای اجرای یک کمپین موفق به کار گروهی نیاز است.

تیم‌هایی را که می‌خواهید در شرکت خود با آن‌ها کار کنید، شناسایی کنید، سپس همکاری‌های سودمندی را پیشنهاد دهید که می‌تواند کار شما را حول یک هدف واحد هماهنگ کند. Pam Bump، سرپرست تیم رشد محتوا در HubSpot گفت. «اگر تیم شما محتوای وبلاگ مبتنی بر متن یا ایمیل‌های بازاریابی ایجاد می‌کند، اما برای کار کمپین خود به ویدیو نیاز دارید، اگر رسانه‌های مرتبطی درباره کمپین شما ایجاد می‌کنند، به تیم ویدیویی تبلیغ محتوای مبتنی بر متن خود را پیشنهاد دهید.

او اضافه می کند که همکاری بین تیم ها برای همه طرف های درگیر سودمند است.

بامپ در پایان می‌گوید: «به این ترتیب، محتوایی را که برای صرفه‌جویی در زمان جستجوی صفحات یا ویدیوها نیاز دارید، دریافت می‌کنید، و آنها از بازدیدها، آگاهی و اشتراک‌های بالقوه کانالی که با تبلیغ محتوای شما همراه است، بهره‌مند می‌شوند.

  42 آمار ساخت و ساز برای توجیه تحولات بازار

استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر

مشتریان خود را تشویق کنید تا محتوای مرتبط با برند شما را ایجاد و به اشتراک بگذارند.

محتوای تولید شده توسط کاربر نه تنها برند شما را تبلیغ می کند، بلکه باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود.

توری بولاک، مدیر بازاریابی YouTube در HubSpot، می‌گوید: «از آنجایی که برندها به دنبال راه‌های جدیدی برای گسترش دامنه دسترسی خود در فضای دیجیتالی به سرعت در حال رشد هستند، UGC در حال تبدیل شدن به یک استراتژی بازاریابی بادوام‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از همیشه است… مردم به مردم اعتماد دارند.

مسابقات، چالش‌ها را در رسانه‌های اجتماعی اجرا کنید، یا برای تشویق به ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر، نظرات و نظرات را بخواهید. این رویکرد نه تنها سودآور است، بلکه به ایجاد یک جامعه قوی در اطراف برند شما کمک می کند.

کمپین های برند

پیشی گرفته، بیش از حد خرج نکنید

وقتی بودجه محدودی دارید، بهترین کار این است که از رقبا پیشی بگیرید.

«با تولید دارایی‌ها در امواج یا دسته‌ای برای بهره‌وری خلاقانه تلاش کنید. کالی ویلکینسون، مدیر ارشد بازاریابی برند در HubSpot می‌گوید، و برای رسانه‌های برند، راه‌هایی برای پیشی گرفتن از رقبای خود، بدون هزینه‌های بیشتر، با قرار دادن تبلیغات متنی و به یاد ماندنی پیدا کنید تا تأثیری بزرگ داشته باشید.

از ابزارهای مقرون به صرفه برای ساده‌سازی یا بهینه‌سازی کار کمپین استفاده کنید

دستیار کمپین HubSpot

با دستیار کمپین HubSpot شروع کنید

این نرم افزار هنگام اجرای کمپین ها با بودجه کم مفید است. ابزارهایی مانند دستیار کمپین HubSpot می تواند به شما در تولید محتوا برای کمپین های مختلف از ایمیل گرفته تا صفحات فرود کمک کند.

دستیار کمپین HubSpot

به عنوان مثال، من نقش مالک را در یک فروشگاه لباس به عهده گرفتم و یک صفحه فرود برای فروش هالووین ایجاد کردم.

  گستره توجه در حال کاهش است، اما محتوای طولانی همچنان قانون دارد - چه چیزی جلب توجه می کند؟

دستیار کمپین از من دعوت کرد تا کمپین را خلاصه کنم، عوامل کلیدی را که مردم باید بدانند فهرست کنم، در مورد دعوت به اقدام تصمیم بگیرند و سبک نوشتاری را انتخاب کنم. فقط در چند ثانیه، یک کپی از صفحه فرود را آماده استفاده کردم.

اگر به دنبال ابزار دیگری هستید، HubSpot AI Content Writer می تواند به شما کمک کند در یک چشم به هم زدن کپی ایجاد کنید. در حالی که Campaign Assistant به طور خاص برای کمپین ها طراحی شده است، AI Content Writer شبکه خود را گسترده تر می کند. می توانید با هر دو ابزار بازی کنید.

نرم افزار هوش مصنوعی تنها ابزاری نیست که در اختیار شماست. شما هم می توانید بهره ببرید کیت برندینگ HubSpot که شامل قالب های رایگان می باشد.

رویدادهای مجازی را در آغوش بگیرید

رویدادهای حضوری اغلب گران هستند. از سوی دیگر رویدادهای مجازی روشی هوشمندانه و مقرون به صرفه برای ترغیب افراد به تعامل با برند شما در سطح شخصی است.

باب بژان، معاون رویدادهای جهانی از مایکروسافت، در جلسه قبلی گفت: “راز کوچک کثیف رویدادهای حضوری این است که همه شما برای بیشترین تعداد رقابت می کنید – اما هر چه این تعداد بیشتر باشد، تجربه شرکت کنندگان بدتر است.” مصاحبه با HubSpot

Bejan توضیح داد: «قدرت و اثربخشی رویدادهای مجازی از منظر داده آنقدر قانع کننده است که تصور ناپدید شدن آنها دشوار است. رویدادهای مجازی در همه ابعاد بسیار مؤثرتر از رویدادهای حضوری هستند. »

با کمپین های بازاریابی شروع کنید

برای اجرای یک کمپین بازاریابی موفق، لازم نیست بودجه بسیار خوبی داشته باشید. تنها چیزی که نیاز دارید خلاقیت، درک مخاطبان و ابزارهای مناسب است.

ابزارهایی مانند دستیار کمپین HubSpot می تواند به شما در تولید محتوا برای کمپین خود کمک کند.

دستیار کمپین

منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/low-budget-campaigns