نحوه دریافت گواهی تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما و ایجاد سرنخ بیشتر است. در واقع، تخمین زده می شود که به ازای هر 1 دلاری که یک شرکت برای تبلیغات هزینه می کند، 8 دلار سود ایجاد می کند.

گواهی گوگل ادوردز را دریافت کنید

برای ایجاد تبلیغات بهتر و قدرتمندتر در Google، دریافت گواهینامه Google Ads می تواند مفید باشد. به علاوه، این یک تقویت کننده رزومه عالی است.

اگر گواهی تبلیغات گوگل می خواهید، به جای درستی آمده اید. ما در اینجا راهنمایی ایجاد کرده‌ایم که توضیح می‌دهد چرا گواهینامه Google Ads مفید است و چگونه می‌توانید تهیه کنید و گواهینامه دریافت کنید. و اگر عجله دارید، به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی مستقیم داشته باشید.

راهنمای رایگان، الگو، و برنامه ریز: نحوه استفاده از تبلیغات گوگل برای تجارت

اکتساب آن نشان دهنده درک کاملی از پلتفرم Google Ads است و می تواند آینده شغلی در بازاریابی دیجیتال را بهبود بخشد.

چرا گواهی تبلیغات گوگل دریافت کنیم؟

سال‌ها پیش، زمانی که برای کار درخواست می‌دادم، با چند ده نفر که در صنعت دیجیتال مارکتینگ کار می‌کردند، مصاحبه کردم تا درباره کار و فرآیند درخواست آنها بیشتر بدانم. بسیاری اهمیت دریافت گواهی در بازاریابی دیجیتال و به ویژه گواهی تبلیغات گوگل را برجسته کرده اند.

  How To Survive 3 New Threats to Your SEO Strategy

حقیقت این است که بسیاری از کارفرمایان به دنبال افرادی با این گواهی در لینکدین هستند تا کارمندانی برای تیم بازاریابی خود پیدا کنند. علاوه بر این، تقاضا برای بازاریابان ماهر در Google Ads زیاد است، در حالی که عرضه نامزدهای واجد شرایط نسبتاً کم است.

برای یافتن کارمندان واجد شرایط، بسیاری از مدیران استخدام از موتور جستجوی لینکدین برای یافتن افرادی که دارای گواهینامه تبلیغات گوگل هستند استفاده می کنند، زیرا این یکی از معدود صلاحیت هایی است که می تواند دانش و مهارت های اثبات شده را نشان دهد. گواهی به مدیر استخدام نشان می دهد که شما تا حدی از این صنعت دانش دارید.

علاوه بر این، داشتن درک درستی از حوزه های همسایه بازاریابی، ارتباط شما را بین اعضای تیم و همدلی شما را تسهیل می کند. در نهایت، داشتن این گواهینامه در دسترس شما فقط باعث می شود که برای کارفرمایان بهتر به نظر برسید.

نحوه دریافت گواهینامه گوگل ادوردز

1. با Google Skillshop شروع کنید.

قابل دسترسی از طریق Google Skillshop، خانه همه دوره های آموزش الکترونیکی از کارشناسان محصولات Google، متخصصان می توانند به مواد مورد نیاز برای کسب این گواهی دسترسی داشته باشند.

به آدرس ایمیل دلخواه خود وارد شوید، ترجیحاً به حساب کاربری LinkedIn یا حرفه ای خود پیوند داده شود تا همه آنها را در یک مکان نگه دارید.

2. گواهینامه Google Ads را انتخاب کنید.

موضوعات ارائه شده توسط Skillshop را کاوش کنید یا موضوع «Google Ads» را جستجو کنید.

نحوه دریافت گواهینامه گوگل ادوردز: آن را در Skillshop انتخاب کنید

روی Google Ads Certification کلیک کنید و امتحان دقیقی را که می خواهید برای اهداف شغلی خود شرکت کنید انتخاب کنید. بررسی های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما گوگل نیز ارائه می دهد:

3. برای امتحان آماده شوید.

برای بهترین آمادگی، خود را با موضوعات آشنا کنید، یادداشت برداری کنید و برای پردازش این اطلاعات زمان بگذارید.

موضوعات امتحان گوگل ادز

گواهینامه های Google Ads برای موضوعات مختلف از جمله ویدیو، موبایل، نمایش و تبلیغات تجاری وجود دارد. مهمترین نسخه بررسی تبلیغات جستجو است، زیرا این منطقه ای است که بازاریابان اغلب در پلتفرم از آن استفاده می کنند. احتمالاً دومین آزمایش کاربردی Google Ads برای بازاریابان، گواهی نمایش تبلیغات Google است.

  21 of the Best Free Google Sheets Templates for 2024

مدت زمان آزمون گواهینامه تبلیغات گوگل

هر امتحان مدت زمان متفاوتی دارد، اما معمولاً بین 60 دقیقه تا دو ساعت است. من ایده خوبی دارم که واقعا چقدر طول می کشد از زمانی که در یک کلاس درس با ده ها نفر در امتحان شرکت می کنند و می بینم که افراد چقدر سریع به پایان می رسند. این معمولاً 50-75٪ از زمان اختصاص داده شده را می گیرد. درصد کمی از مردم اگر تازه کار باشند یا روی یادگیری هر سوال متمرکز باشند، همیشه از آن استفاده می کنند.

4. ارزیابی را بگذرانید و نشان خود را نمایش دهید.

نشان گواهی Google Adsنشان گواهی Google Ads

پس از قبولی در آزمون، یک نشان گواهینامه دریافت می کنید که می توانید آن را در پروفایل لینکدین خود نمایش دهید. افزودن این نشان به نمایه شما اعتبار می‌افزاید و نمایه شما را برای موتورهای جستجو دوست‌تر می‌کند. همانطور که گفته شد، استخدام کنندگان به دنبال این گواهی هستند و به آن اهمیت می دهند، بنابراین در طول جست و جوهای آنها بیشتر ظاهر می شوید.

نکات امتحان گوگل ادوردز

1. یادداشت بردارید.

یادداشت‌هایی را چاپ کنید که می‌توانید هر زمان که جزئیات جزئی را اینجا و آنجا فراموش کردید به سرعت به آنها مراجعه کنید (البته انتظار نداشته باشید که برای کل امتحان به آنها اعتماد کنید). این یادداشت ها در صورتی مفید هستند که Google تصمیم بگیرد در آینده محدودیت های مرور محدودی را برای شرکت کنندگان در آزمون اعمال کند.

2. باتری کافی تهیه کنید.

مطمئن شوید رایانه‌تان به برق وصل است تا در هنگام امتحان، باتری آن تمام نشود. این نکته ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما شما نمی خواهید خود را در این موقعیت دردناک بیابید.

  How to (Easily) Make Perfect Content Calendars in Google Sheets

3. در حین پاسخ دادن به خود سرعت دهید.

برای هر سوال وقت بگذارید. اکثر مردم خود را با زمان اضافی می یابند. به یاد داشته باشید: این یک ماراتن است، نه یک سرعت. حداقل به مدت یک ساعت به سوالات چند گزینه ای پاسخ خواهید داد.

4. مراقبت از خود را تمرین کنید، یک پیش آزمون انجام دهید.

هیدراته کنید. به اندازه کافی خوابیدن. برخی افراد از چیزهای ساده غافل می شوند، مانند اطمینان از داشتن آب و غذای کافی قبل از امتحان، که می تواند بر عملکرد مغز تأثیر بگذارد. غذاهای غنی از امگا 3 برای مغز عالی هستند.

در نهایت، دریافت گواهینامه Google Ads یک سرمایه گذاری ارزشمند برای پیشرفت شغلی شما است. کارفرمایان بازاریابی دیجیتال به دنبال هر مدرک معتبری هستند که نشان دهد شما بالاتر از کاندیداهای سطح ابتدایی هستید.

5. بدون درک موضوعات در آن عجله نکنید.

در حالی که امکان قبولی در امتحان بدون درک بسیاری از اصول وجود دارد، در دراز مدت هیچ لطفی به خود نخواهید کرد. امتحان را به عنوان یک فرآیند یادگیری و فرصتی برای تقویت دانش و کاربرد اصطلاحات و روش PPC در نظر بگیرید، زیرا در مصاحبه شغلی و شغلی به شما کمک می کند.

نیازی نیست بدانید همه در مورد Google Ads زیرا تجربه دنیای واقعی می تواند به شما در یادگیری کمک کند. اما دانشی که در حین آماده شدن برای این آزمون به دست می آورید، به شما یک شروع عالی می دهد.

دانش خود را با گواهی Google Ads گسترش دهید

امتحان Google Ads را به‌عنوان فرصتی برای یادگیری به‌جای وظیفه‌ای برای بررسی فهرست نگاه کنید. تغییر طرز فکر شما تفاوت را ایجاد می کند، زیرا از هر سوالی که پرسیده می شود یاد خواهید گرفت، در حالی که دیگران برای تکمیل امتحان عجله خواهند کرد.

یادداشت سردبیر: این مقاله در ابتدا در ژانویه 2023 منتشر شد و از آن زمان برای کامل شدن به روز شده است.فراخوان جدید برای اقدام

منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/google-ads-certification