نقاط داده ای که باید در سال 2024 دنبال کنید

از هر بازاریاب بپرسید و آنها به شما خواهند گفت – شما به اندازه داده هایی که دارید خوب هستید.

برای تصمیم گیری آگاهانه هنگام ایجاد محتوای آنلاین جدید، دانستن ریزه کاری های مخاطبان و نحوه پاسخ آنها به محتوای شما ضروری است. حتی با وجود پلتفرم‌های جدید رسانه‌های اجتماعی که هر سال وارد بازار می‌شوند، ما هنوز برنامه‌های آزمایش‌شده‌ای را داریم که همه ما دوست داریم از آنها استفاده کنیم – و اینستاگرام قطعاً یکی از آنهاست.

با استفاده از معیارها، بازاریابان می توانند تصمیم بگیرند که چگونه محتوای جذابی ایجاد کنند که با مخاطبان فعلی آنها طنین انداز شود، همراه با یافتن فرصت هایی برای دستیابی به جمعیت شناسی جدید.

نه هر متریک از نرم افزار تحلیل شبکه های اجتماعی در نهایت برای هر کسب‌وکار یا سازنده‌ای مهم است، اما مجموعه استانداردی از اطلاعات وجود دارد که بینشی واقعی از وضعیت محتوای شما ارائه می‌دهد. با استفاده از این داده‌ها، می‌توانید رویکرد خود را به تولید محتوا تغییر دهید و فرصت‌های هیجان‌انگیز آنلاین را کشف کنید.

چرا معیارهای اینستاگرام مهم هستند؟

با بیش از 1 میلیارد کاربر ماهانه در سراسر جهان، اینستاگرام همچنان یکی از برترین سایت های رسانه اجتماعی در جهان است. مدیریت یک حساب کاربری حرفه ای در پلتفرم بدون نگاه ، به تجزیه و تحلیل، یک فرصت بزرگ از دست رفته است. به خصوص هنگامی که از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنید، ممکن است بینش های کلیدی را که مطابق با شرکت است از دست بدهید. شاخص های اصلی عملکرد (KPI) و اهداف سازمانی بزرگتر.

با داده‌هایی که برای پشتیبان‌گیری از شما وجود دارد، معیارهای اینستاگرام می‌توانند به شما کمک کنند بودجه بازاریابی بیشتری داشته باشید و زمان و تلاشی را که صرف ایجاد محتوا می‌کنید، توجیه کند. رسانه های اجتماعی. مزایای مهم دیگری نیز وجود دارد، از جمله:

  • اندازه گیری موفقیت کمپین خاص. اگر در حال اجرای یک کمپین در مقیاس بزرگ مانند یک ویژه تعطیلات یا مشارکت با یک تأثیرگذار هستید، بسیار مهم است که به عملکرد آن پست‌ها نگاه کنید. این تنها راه برای دانستن اینکه آیا سرمایه گذاری اولیه شما در محتوا بازدهی سودآور است یا خیر است.
  • داشتن امتیاز اثبات برای محتوا برنده است. وقتی با انواع مختلف آزمایش می کنید محتوامانند پست‌های Reels یا Carousel، معیارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام شما به شما نشان می‌دهد که مخاطب شما کدام نوع محتوا را ترجیح می‌دهد و به شما کمک می‌کند در مورد محتوای آینده تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.
  • یافتن اطلاعات جمعیت شناختی در مورد مخاطبان خود. تجزیه و تحلیل اینستاگرام می تواند تعدادی از جزئیات جمعیت شناختی در مورد فالوورها و مخاطبان محتوا، از جنسیت گرفته تا سن و مکان را به شما نشان دهد. این اطلاعات می تواند برای متناسب سازی محتوای شما با این گروه های مخاطب مفید باشد.
  Working Methodology, Importance, and Best Software

کدام معیارهای اینستاگرام را باید پیگیری کنید؟

اگر به تازگی ردیابی داده های اینستاگرام خود را شروع کرده اید و مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، در اینجا چند مورد از معیارهای داده برتر شما می خواهید ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید.

نرخ رشد فالوور

رشد فالوور شما نشان می دهد که آیا در یک دوره زمانی معین در حال افزایش یا از دست دادن فالوور هستید. برخی از افراد ممکن است این را یک معیار بیهودگی در نظر بگیرند، و مطمئناً نباید هر روز به آن نگاه کنید. تعداد به طور طبیعی افزایش و کاهش می یابد. اگر همیشه آن را بررسی کنید، فقط به خودتان استرس وارد خواهید کرد.

اما در مورد نحوه عملکرد نرخ رشد فالوورها در یک چهارم یا یک سال کامل دقت کنید. شما باید شاهد افزایش مداوم فالوورها در دوره های زمانی طولانی تر باشید. اگر نه، این می تواند نشان دهد که محتوای شما طنین انداز نیست.

برداشت ها

تعداد نمایش‌های روی محتوای شما تعداد دفعاتی است که آن را دیده‌اید. این می‌تواند افراد جدیدی باشد که آن را تماشا می‌کنند یا همان افراد چندین بار آن را مشاهده می‌کنند، اما به تکه‌های محتوا مرتبط است. اگر برداشت ها زیاد باشد، اما تعامل کم باشد، این می تواند به این معنی باشد که مردم از آن پست لذت نمی برند.

رسیدن

Reach شبیه به برداشت‌ها است، اما بر تعداد افرادی که محتوای شما را می‌بینند تمرکز می‌کند، نه تعداد دفعاتی که محتوا به خودی خود دیده شده است. همان افراد می‌توانند یک قطعه از محتوا را چندین بار تماشا کنند، که باعث افزایش بازدیدها می‌شود، اما از آنجایی که هر کاربر فقط یک بار شمارش می‌شود، دسترسی نخواهد داشت.

تعاملات توسط فالوور و دسترسی

همیشه هدف این است که افراد به نحوی با محتوای شما تعامل داشته باشند، خواه لایک، نظر، اشتراک گذاری یا ذخیره آن برای مشاهده دوباره. نامزدی ها توسط فالوورها طبیعتاً باید بیشتر از تعاملات شما از نظر دسترسی باشد، زیرا دسترسی می تواند شامل همه افراد باشد و نه فقط دنبال کنندگان شما. امیدواریم طرفداران وفادار شما با محتوایی که پست می کنید تعامل داشته باشند.

ترافیک ارجاعی

رسانه های اجتماعی باید تنها بخشی از برنامه بازاریابی شما باشند. ترافیکی که از اینستاگرام می آید باید با سایر منابع ارجاع و کانال های بازاریابی مقایسه شود. مشاهده اینکه چگونه این ترافیک IG در مقابل منابع دیگر قرار می گیرد، عامل مهمی در تعیین موفقیت این کانال است. می‌توانید از ابزارهای ردیابی وب‌سایت مانند Google Analytics برای مشاهده این ترافیک استفاده کنید که معمولاً در زیر منابع اجتماعی یا ارجاع فهرست می‌شوند.

معیارهای داستان

یکی از بزرگترین تحولات اینستاگرام در سال های اخیر، معرفی استوری ها بود. این محتوا پس از 24 ساعت ناپدید می‌شود، اما اگر حساب سازنده یا کسب‌وکار دارید، پس از اینکه محتوا دیگر برای عموم قابل مشاهده نباشد، همچنان می‌توانید به اطلاعات بینش در خود اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

معیارهای خاص به نظارت کنید برای داستان‌ها عبارت‌اند از Tap Backs and Forwards زیرا نشان می‌دهند مردم چگونه با محتوای شما درگیر هستند و چه چیزی را تماشا می‌کنند. Story Exits به شما این ایده را می دهد که چه زمانی افراد دیگر محتوای شما را تماشا نمی کنند. این مهم است که بدانید آیا چندین پست استوری به طور همزمان دارید یا خیر.

  کوکاکولا لنز را بر روی پخش محتوای B2B خلاقانه و کم‌هزینه متمرکز می‌کند

هر پاسخی به داستان‌های شما مانند لایک‌ها یا پیام‌های پیامکی همیشه خوب است که درک کنید، زیرا این نشان‌دهنده سطح بالاتری از درگیری مخاطبان نسبت به کسی است که صرفاً داستان را تماشا می‌کند.

برترین نرم افزارهای تحلیل شبکه های اجتماعی

ابزارهای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برای جمع آوری و گزارش داده ها در طیف وسیعی از پلتفرم ها و حساب های رسانه های اجتماعی استفاده می شود. آن‌ها بهترین راه برای جمع‌آوری بینش‌های عمیق‌تر و نظارت بر داده‌های بی‌درنگ، با معیارهای بیشتری نسبت به گزینه‌های تحلیل درون پلت‌فرم هستند.

برای قرار گرفتن در دسته نرم افزارهای تحلیل رسانه های اجتماعی، پلتفرم ها باید:

  • اهداف تجاری ایجاد کنید که با شاخص های داده اندازه گیری شوند
  • ردیابی و به اشتراک گذاری داده را فراهم کنید
  • اندازه مخاطب، تعامل و جمعیت شناسی را ارزیابی کنید
  • جمع آوری آمار رسانه های اجتماعی
  • داده‌های کمپین‌ها، پست‌ها یا صفحات را با هم مقایسه کنید

* در زیر پنج راه حل برتر نرم افزار تحلیل رسانه های اجتماعی از گزارش گرید زمستان 2024 G2 آورده شده است. برخی از نظرات ممکن است برای وضوح ویرایش شوند.

1. Sprout Social

جوانه اجتماعی یک ابزار همه‌جانبه انتشار رسانه‌های اجتماعی است که زمان‌بندی محتوا و بینش‌های هم‌زمان در مورد عملکرد محتوا را ارائه می‌دهد. هدف این پلتفرم توانمندسازی تیم‌های شما برای ارتباط بهتر با مخاطبان، ساده‌سازی گردش‌های کاری انتشار و قدرت تصمیم‌گیری استراتژیک تجاری با بینش اجتماعی است که برای تیم شما مهم است.

آنچه کاربران بیشتر دوست دارند:

«Sprout Social کار روزانه من را به میزان قابل توجهی در زمان مؤثرتر کرده است. این پلت فرم کاربر پسند است، برنامه ریزی محتوا را بسیار آسان می کند، و تجزیه و تحلیل عالی است. استفاده و همگام‌سازی با پلتفرم‌های شما بسیار آسان و ساده است.»

Sprout Social Review، رن اچ.

آنچه کاربران دوست ندارند:

قیمت‌گذاری Sprout Social کمی گران‌تر است، که آن را برای افراد یا شرکت‌های کوچک ارزان‌تر می‌کند.»

بررسی اجتماعی جوانه، تولوپ A.

2. هوت سوئیت

با هوت سوئیتکسب‌وکارها می‌توانند پست‌ها را در چندین شبکه اجتماعی زمان‌بندی کنند، مکالمات مشتریان را ردیابی کنند، محتوا را مدیریت کنند، و بینش‌های بی‌درنگ را از یک داشبورد بصری نظارت کنند.

آنچه کاربران بیشتر دوست دارند:

Hootsuite سطح آشنایی را با رابط کاربری خود به ارمغان می آورد و امکان استفاده آسان را برای کاربران مبتدی و پیشرفته فراهم می کند. پیاده سازی سطوح پایه تا پیشرفته مدیریت رسانه های اجتماعی آسان است.

بررسی Hootsuite، شیرومن دی.

آنچه کاربران دوست ندارند:

تجزیه و تحلیل می تواند کمی قوی تر باشد و به شما امکان می دهد پست ها را در بین کانال ها مقایسه کنید تا بدون نیاز به رفتن به هر کانال برای دریافت اطلاعات، عملکرد آن را ببینید. گاهی اوقات، داده های موجود در تجزیه و تحلیل Hootsuite با داده های کانال اجتماعی مطابقت ندارد.

بررسی Hootsuite، دنیز تی.

3. آب ذوب

به عنوان یک راه حل خدمات کامل روابط عمومی و ارتباطات، آب ذوب شده پوشش رسانه‌ای را هم در بسترهای خبری و هم در رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای دنبال می‌کند. از هوش اجتماعی برای ماندن در بالای میلیاردها مکالمه آنلاین استفاده می کند و بینش های مرتبط را استخراج می کند تا شرکت ها بتوانند برندهای خود را به صورت استراتژیک مدیریت کنند.

آنچه کاربران بیشتر دوست دارند:

Meltwater واقعاً روش کار من به عنوان یک مدیر بازاریابی را متحول کرده است و یک پلتفرم جامع را ارائه می دهد که تمام نیازهای من را برآورده می کند. تب Engage، به ویژه، به ویژگی مورد علاقه من تبدیل شده است، که به من امکان می دهد بدون زحمت محتوا را در چندین پلتفرم منتشر کنم. این نه تنها در وقت گرانبهای من صرفه جویی می کند، بلکه استرس مرتبط با مدیریت کانال های مختلف را نیز کاهش می دهد.

  How to Create a Lead Generation Website: 9 Simple Optimizations

بررسی آب ذوب، کارولینا پی.

آنچه کاربران دوست ندارند:

“بزرگترین ناامیدی من از Meltwater از برگه Engage/Publish نشات گرفته است. نیمی از زمانی که سعی می کنم پیوندی را به یکی از پست های برنامه ریزی شده خود ضمیمه کنم، کار نمی کند. این بسیار ناامید کننده است زیرا برای برنامه ریزی باید به پلتفرم واقعی بروم.”

بررسی آب ذوب، جولیا ن.

4. Zoho Social

Zoho Social یک پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی برای کسب و کارها و آژانس ها است. این برنامه زمان بندی پست، نظارت و داشبوردهای سفارشی را برای بررسی متریک فراهم می کند. برخی از ویژگی‌های آن شامل تقویم انتشار، زمان‌بندی انبوه و پست تکراری برای توانمندسازی برندها با تمام ابزارهای انتشار رسانه‌های اجتماعی مورد نیاز است.

آنچه کاربران بیشتر دوست دارند:

برای کسب و کار کوچک ما، Zoho Social در تلاش است تا به ما کمک کند اطلاعات را در یک مکان ادغام کنیم. از آنجایی که ما تیم بزرگی نداریم، این به ما کمک می‌کند تا مکالمات، پست‌ها و فعالیت‌ها را بدون پرش به 3 یا 4 پلتفرم مختلف نظارت کنیم. ایجاد پیش نویس و امکان برقراری ارتباط در یک مکان قبل از ایجاد یک پست نیز یک ویژگی عالی است.

بررسی اجتماعی Zoho، زک ام.

آنچه کاربران دوست ندارند:

«ویژگی های اساسی گوش دادن اجتماعی. چالش‌های ادغام برنامه‌های شخص ثالث.”

بررسی اجتماعی Zoho، واتسی وی.

5. SOCI

SOCI یک پلت فرم بازاریابی ابری است که هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) را با داده های اجتماعی و جستجو ادغام می کند تا بینش های سفارشی را از یک داشبورد ارائه دهد. این ابزار می‌تواند به شرکت‌ها و تیم‌های کوچک کمک کند تا پاسخ‌های مبتنی بر برند را به تعاملات اجتماعی ارائه دهند و محتوای با عملکرد برتر را با گردش‌های کاری بهینه‌شده و چندمکانی منتشر کنند.

آنچه کاربران بیشتر دوست دارند:

ردیابی پست‌ها، تغییر مطالب و دیدن اینکه کدام سایت‌ها بیشترین بازده را دارند آسان است. چه در بازاریابی حرفه‌ای باشید و چه تازه شروع کرده‌اید، این برنامه تمام مشکلات را برای شما برطرف می‌کند و زمان بیشتری را برای شبکه‌سازی در اختیار شما قرار می‌دهد، نه صرف ساعت‌ها برای ایجاد پست برای هر سایت به‌صورت جداگانه.»

بررسی SOCI، جینجر اس.

آنچه کاربران دوست ندارند:

“من متوجه شدم که رابط کاربری می تواند برای ناوبری روان تر و اجرای سریع تر کارها شهودی تر و ساده تر باشد.”

بررسی SOCI، جوزف ک.

برای چت ، با G2's-Monty-AI کلیک کنید

از همه چیزهای اجتماعی مطلع باشید

دانستن دقیق عملکرد محتوای اینستاگرام شما برای رشد کسب و کار شما در این پلتفرم بسیار مهم است. با تمرکز مجدد بر معیارهای اینستاگرام، می توانید بینش های ارزشمندی را بیاموزید که بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را به جلو می برد.

رسانه های اجتماعی را فراتر از پست های ارگانیک و استفاده کنید نرم افزار تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای خود در فیس بوک، اینستاگرام و فراتر از آن.

منبع: https://learn.g2.com/instagram-metrics