پیمایش آینده B2B SaaS با هیئت مشاوران اجرایی G2

اخیراً این فرصت را داشتیم که از نمایندگان استقبال کنیم شورای مشورتی اجرایی G2 (EAB) برای یک جلسه استراتژی خارج از سایت.

به عنوان یادآوری، EAB – که شامل گروهی از رهبران رویایی GTM در مشتریان G2 است – در اوایل سال جاری تاسیس شد تا ورودی و مشاوره استراتژیک ارائه دهد که می تواند آینده G2 را شکل دهد.

وجود این گروه محترم از رهبران صنعت در یک مکان به طور همزمان نه تنها یک فرصت منحصر به فرد بود، بلکه به معنای جریان یافتن ایده ها نیز بود. من برای وقت، ورودی و بازخورد واقعی آنها بسیار سپاسگزارم.

5 نکته برای موفقیت B2B SaaS

از میان تمام مکالمات هیجان انگیزی که انجام داده ام، در اینجا پنج پیشنهاد من وجود دارد که به راهنمایی G2 و سایر شرکت های B2B SaaS به آینده ای موفق کمک می کند:

  1. شرکت های مدیریت بازاریابی مدرن، نه فقط خطوط لوله، درآمد تولید می کنند. آنها این کار را با اندازه‌گیری کل درآمد تولید شده و تحت تأثیر بازاریابی (به جای MQL) به عنوان یک معیار کلیدی همسو و حمایت از مدل‌های رشد مبتنی بر محصول (PLG) انجام می‌دهند، که در آن بازاریابی مشتری را مستقیماً به سمت یک آزمایش یا خودارزیابی سوق می‌دهد. پیشنهاد را خدمت کنید. با این رویکرد، فروشندگان می توانند تلاش خود را بر گسترش و افزایش فروش متمرکز کنند.
  2. هوش مصنوعی یک تغییر دهنده بازی برای CMO های پیشرو است هم از طریق تسریع تولید محتوا و هم بهبود توانایی شخصی سازی و بومی سازی در تمام فعالیت های بازاریابی و فروش. اکنون آشکار است که از هوش مصنوعی برای افزایش ماندگاری و دسترسی به محتوای موجود با استفاده مجدد از آن در قالب‌های مختلف استفاده کنیم: ویدیوها، گرافیک‌های اجتماعی، پست‌های وبلاگ و غیره.
  3. برای برنده شدن با هوش مصنوعی، شرکت‌های SaaS باید با داده‌ها و بینش‌های تجاری منحصربه‌فرد، تولید محتوا را تقویت کنند. در غیر این صورت، آنها متمایز نخواهند شد و فقط به دریای بی پایان سر و صدا و محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی اضافه می کنند. نکته کلیدی در اینجا استفاده از مدل‌های زبان برای تبدیل داده‌ها به متن مناسب SEO با افزودن زمینه به اعداد است. نه برای ارائه داده های اصلی به آنها تکیه کنید. هوش مصنوعی مدل زبان است، نه سیستم اطلاعاتی، و فرمولی که باید به خاطر بسپارید این است: داده های اصلی + درخواست ها + LLM = موفقیت در SEO.
  4. متخصصان بازاریابی و فروش مهارت منحصر به فردی در ایجاد همدلی و ارتباطات عمیق دارند که هوش مصنوعی هرگز جایگزین آنها نخواهد شد. هوش مصنوعی بسیاری از کارهای خسته کننده و تکراری ما را خودکار می کند تا بتوانیم بر ارتباط و خلقت منحصر به فرد انسانی تمرکز کنیم. تیم فروش می‌تواند زمان بیشتری را صرف تقویت روابط با مشتریان و مشتریان بالقوه کند، در حالی که بازاریابان می‌توانند ایده‌ها و کمپین‌های خلاقانه جدید را با تکیه بر هوش مصنوعی به عنوان دستیار برای کمک به کارآمدتر کار ،، طرح ریزی کنند.
  5. مشتری مداری بیش از هر زمان دیگری مهم است. بسیاری از شرکت ها در مورد مشتری محور بودن صحبت می کنند – قرار دادن مشتریان در مرکز هر کاری که انجام می دهند – اما همه این کار را انجام نمی دهند. آیا حلقه های بازخورد وجود دارد؟ آیا بازخورد مشتری در نقشه راه محصول گنجانده شده است؟ آیا شما در مورد مشکلات واقعی مشتری و نقاط دردناک در کمپین های بازاریابی صحبت می کنید؟ در G2، کسب‌وکار ما بر اساس قدرت بازخورد مشتریان از طریق بررسی‌های معتبر ساخته شده است، اما همچنین می‌دانیم که مشتری محور بودن فراتر از آن است. گردآوری این گروه EAB تنها راهی است که ما در حال کار برای بهبود نحوه ترکیب بازخورد مشتریان هستیم.
  سخاوت و ترس | وبلاگ ست

45A79AD8-9592-4721-976A-1910BFA01EFA_1_105_c (1)

فراتر و فراتر از آن

این پیشنهادات از این باور من حمایت می کند که G2 دارای توانایی منحصر به فرد برای تسهیل تجربه خرید دیجیتال مدرن است. از آنجایی که تغییر به سمت تحقیق خرید نرم افزار آنلاین و خدمات سلف سرویس به مشتری فقط تسریع خواهد شد.

قابلیت هوش مصنوعی – از جمله مونتی، دستیار خرید نرم افزار G2 – ارائه بینش های فوری مبتنی بر داده، محرک اصلی این تغییر است. من همچنین پیش‌بینی می‌کنم که تأثیر گزارش‌های تحلیل‌گر استاتیک و تاریخ‌دار در دهه آینده به کاهش خود ادامه دهد، زیرا خریداران تقاضای تجربه خرید آنلاین در زمان واقعی، حتی برای راه‌حل‌های نرم‌افزاری سازمانی را دارند.

منبع: https://learn.g2.com/navigating-the-future-of-b2b-saas