کسب و کار خرد چیست؟ ساخت یکی از زمین به بالا

کسب و کارهای خرد زیرمجموعه ای از دنیای تجارت کوچک هستند. آنها از یک نفر یا چند نفر تشکیل شده اند که در یک زمان نقش های متفاوتی دارند. آنها عملیات را در مقیاس کوچک انجام می دهند و بر ایجاد روابط قوی با مشتریان محدود خود تمرکز می کنند. متخصصان جوان یا جدید اغلب با ظهور در دنیای تجارت، شرکت های خرد را راه اندازی می کنند.

اگر شما یکی از آنها هستید، در نظر بگیرید که با آن یک راهنما برای خود ایجاد کنید نرم افزار طرح کسب و کار تامین سرمایه از سرمایه گذاران و تعیین نقشه راه.

شروع یک کسب و کار خرد کمتر از 50000 دلار هزینه دارد. این اغلب یک مالکیت انحصاری با مالک نمایش است. نمونه‌هایی از مشاغل خرد شامل نویسندگان آزاد، صاحبان تجارت الکترونیکی کوچک، مشاوران و سایر متخصصان خوداشتغال از هر زمینه‌ای است. آنها بر بازار کوچک و روابط قوی با مشتریان و همکاران خود تمرکز می کنند.

مردم یک تجارت خرد را به عنوان یک سرگرمی یا سرگرمی راه اندازی می کنند. آنها ممکن است به تنهایی یا با کمک یک تیم کوچک عمل کنند. و اگرچه مشاغل خرد بزرگ نیستند، اما نقش مهمی در اقتصاد و بازار کار ایالات متحده دارند.

نمونه های کسب و کار خرد

احتمالاً تقریباً هر روز بدون اینکه متوجه شوید با مشاغل خرد روبرو می شوید. این عملیات کوچک به اشکال مختلف وجود دارد، مانند:

  • خدمات فریلنسر. برخی از فریلنسرها کسب و کار خود را به عنوان مالک انحصاری اداره می کنند، به این معنی که آنها و کسب و کارشان یکسان هستند. این ترتیب به این معنی است که فریلنسر مسئولیت هر گونه بدهی یا تعهدات شرکت را بر عهده می گیرد. برای دریافت حمایت، آنها می توانند یک شرکت با مسئولیت محدود تک نفره (LLC) راه اندازی کنند.
  • کسب و کارهای کوچک تجارت الکترونیک. فروشگاه های دیجیتال صنایع دستی، لباس و بسیاری دیگر از محصولات بی نظیر را می فروشند. مالکان از پلتفرم های تجارت الکترونیکی برای اجرای آسان فروشگاه های آنلاین خود استفاده می کنند.
  • خرده فروشان کوچک مغازه‌های کوچک، قهوه‌خانه‌ها یا رستوران‌ها کسب‌وکارهای خرد هستند که تنها توسط چند نفر هدایت می‌شوند.
  • خدمات حرفه ای. حرفه ای ها مانند وکلا، حسابداران، پزشکان یا دندانپزشکان به صورت خصوصی به عنوان مشاغل خرد فعالیت می کنند. آنها کلینیک و مطب کوچک دارند و این روزها برخی از آنها به صورت دیجیتالی و با دفاتر مجازی فعالیت خود را انجام می دهند.
  Learn How To Overcome and Succeed

کسب و کار خرد در مقابل کسب و کار کوچک

مردم از «کسب و کار خرد» و «کسب و کار کوچک» به جای یکدیگر استفاده می کنند بدون اینکه بدانند کسب و کارهای خرد زیرمجموعه ای از کسب و کار کوچک.

کار و کسب های خرد برعکس، مشاغل خرد حداکثر 9 کارمند دارند. این نشان می‌دهد که همه کسب‌وکارهای خرد، کسب‌وکارهای کوچک هستند، اما برعکس آن لزوماً صادق نیست.

کسب و کارهای خرد بر روی یک جایگاه خاص مانند نوشتن فنی، مشاوره بازاریابی یا طراحی وب تمرکز کنید.

با این حال، مشاغل کوچک معمولاً طیف وسیعی از خدمات و محصولات را برای بازار هدف خود ارائه می دهند. وقتی صحبت از وام یا تامین مالی می شود، آنها تابع دستورالعمل های مختلفی هستند که مربوط به اندازه و دامنه آنهاست. را مدیریت کسب و کار کوچک ایالات متحده (SBA) اگر یک کسب و کار از 1 میلیون دلار تا بیش از 40 میلیون دلار باشد، آن را به عنوان کوچک طبقه بندی می کند. پارامتر اندازه توسط کدهای سیستم طبقه بندی صنعت آمریکای شمالی (NAICS) تنظیم می شود.

خردآفرین در مقابل کارآفرین

هم خرده‌افرینان و هم کارآفرینان پتانسیل کسب درآمد نامحدود و برنامه‌های کاری انعطاف‌پذیر دارند، اما مسیرهای آنها فراتر از این شباهت‌ها متفاوت است.

کارآفرینان هدف گسترش سریع، در حالی که سرمایه گذاران خرد تمرکز بر ارائه خدمات به مشتریان خود در حالی که سرمایه گذاری های عملیاتی و کارکنان بهینه را انجام می دهند. خردآفرینان رویکرد محدودتری را انتخاب می کنند. آن‌ها اغلب به تنهایی کار می‌کنند، برخلاف کارآفرینانی که تیم‌های بزرگی را در مقیاس بزرگ می‌سازند.

آزاد محتوا نوشتن یا مدیریت فروشگاه آنلاین دو سرمایه گذاری مشترک خرد هستند. از سوی دیگر، کارآفرینان محصولات و خدماتی را برای خدمت به بازار بزرگتر و کسب درآمد بیشتر توسعه می دهند.

مزایای کسب و کار خرد

برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار خرد به پول نقد زیادی نیاز ندارید، و آن را به گزینه‌ای عالی برای بسیاری از متخصصان مشتاق تبدیل می‌کند. همچنین دارای انعطاف پذیری است. برای مثال، یک رستوران کوچک می‌تواند نوشیدنی‌های جدید یا آیتم‌های منو را سریع‌تر از رستوران‌های زنجیره‌ای اضافه کند.

در زیر برخی از مزایای قابل توجهی که یک کسب و کار خرد برای صاحبان خود ارائه می دهد آورده شده است.

  • محصول یا مهارت طاقچه. کارآفرینان خرد روی مهارت‌های خاصی تمرکز می‌کنند تا محصول یا خدمات خود را خاص کنند، مانند یک کیک کوچک از Mama’s Little Bakery. این منحصر به فرد بودن مشتریان را جذب می کند.
  • انعطاف پذیری کارآفرینان خرد می توانند ساعات کاری خود را تعیین کنند و تصمیم بگیرند که چقدر کار می خواهند انجام دهند. کنترل کامل بر کاری که انجام می دهند را فراهم می کند.
  • سرمایه گذاری کوچکتر کسب و کارهای خرد برای شروع و راه اندازی هزینه بسیار کمتری دارند و نیازی به راه اندازی ندارند حقوق و دستمزد برای تیم های بزرگ
  • تطبیق پذیری. کسب‌وکارهای خرد فرآیند تصمیم‌گیری سریعی دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد برای کاهش ریسک یا فرصت‌های جدید سازگار شوند.
  Marketing Agencies We Admired in 2023

چالش های راه اندازی یک کسب و کار خرد

با وجود مزایایی که کسب و کارهای خرد دارند، چالش هایی نیز به همراه دارند. موسسات وام دهی اغلب عملیات در مقیاس کوچک را با ثبات کمتر می بینند و توانایی آنها برای مدیریت ریسک یا بدهی بسیار کمتر از آنچه هست تلقی می شود. این امر، تضمین وام با نرخ بهره مناسب را برای صاحبان مشاغل خرد دشوار می کند.

علاوه بر این، از آنجایی که کسب‌وکارهای خرد در مقیاس کوچک فعالیت می‌کنند، اغلب آنقدرها برای بازاریابی یا جستجوی بازار بزرگ‌تر سرمایه‌گذاری نمی‌کنند. این امر دامنه و توانایی آنها را برای رقابت با کسب و کارهای کوچکی که برای بازاریابی و کار بر روی ساخت آنها بسیار کار می کنند محدود می کند. قیف فروش.

در نهایت، کارمندان کسب‌وکارهای خرد اغلب به طور همزمان چندین کار را انجام می‌دهند. معمولاً یک تیم فوق‌العاده لاغر است که در آن مسئولیت‌ها به راحتی با هم همپوشانی دارند. همه در نهایت با حجم کاری سنگینی روبه‌رو می‌شوند و مدیریت فروش، بازاریابی، امور مالی و عملیات را سخت می‌کنند.

کسب‌وکارها به روش‌های مختلفی به این چالش‌ها رسیدگی می‌کنند، از جمله برخی از موارد ذکر شده در اینجا.

  • به دنبال آژانس های وام دهی آنلاین باشید. کسب‌وکارهای خرد ممکن است واجد شرایط دریافت وام کسب‌وکارهای کوچک نباشند، اما بسیاری از وام‌دهندگان آنلاین سرمایه در گردش را زمانی که نیازهای مالی فوری ایجاد می‌شود، فراهم می‌کنند. پول می تواند به کسب و کار شما در روزهای سخت کمک کند، اما به نرخ های بهره بالاتر از حد متوسط ​​توجه کنید.
  • به برنامه های بازاریابی کم هزینه پایبند باشید. در نظر گرفتن بازاریابی محتوا برای جذب خریداران بالقوه به صورت ارگانیک. اگر به دنبال مشتریانی در این نزدیکی هستید، می توانید بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را انجام دهید. برند خود را بر روی پلتفرم های رسانه های اجتماعی بسازید و از طریق شبکه های اجتماعی مشتری جذب کنید.
  • واگذاری کار به نرم افزار به دنبال راه هایی باشید که بتوانید کارهای ساده و وقت گیر را خودکار کنید. سوار نرم افزار مدیریت پروژه یا تایمر Pomodoro برای سازماندهی همه چیز در حین انجام کار عمیق خود.

چگونه یک کسب و کار خرد راه اندازی کنیم: راهنمای گام به گام

شما می توانید کسب و کار خرد خود را با این مراحل اساسی ایجاد کنید. آن‌ها اینجا هستند تا به شما کمک کنند تا در چالش‌هایی که در این مسیر با آن‌ها روبرو خواهید شد، پیمایش کنید.

  وقتی کمیته تصمیم گرفت | وبلاگ ست

1. بیانیه ماموریت و چشم انداز بنویسید

هدف و آرزوهای اصلی خود را از طریق بیانیه های ماموریت و چشم انداز روشن تعریف کنید. ارزش های شرکت، تعهد به مشتریان و اهداف بلندمدت خود را بیان کنید.

این سند کسب و کار شما را راهنمایی می کند و مشتریان و سرمایه گذارانی را با ارزش های مشابه جذب می کند.

2. عملیات خود را برنامه ریزی کنید

عملیات تجاری را به اهداف و نقاط عطف قابل دستیابی تقسیم کنید. در حین برنامه ریزی و پیش بینی، سعی کنید چالش های احتمالی را پیش بینی کرده و به آنها رسیدگی کنید. مکان، منابع، ساختار کسب و کار و نیازهای مشتری خود را در نظر بگیرید.

با تشریح ساختارهای هزینه و جریان های درآمد بالقوه، مطمئن شوید که مدل کسب و کار پایدار است.

3. وضعیت مالی خود را ارزیابی کنید

جمع آوری یا ایجاد کنید اسناد مالی مانند ترازنامه ها، صورت سود و زیان و صورت های جریان نقدی تا یک نمای کلی روشن از عملکرد مورد انتظار خود داشته باشید. برای تأمین بودجه، یک برنامه کاملاً تحقیق شده تهیه کنید که دوام و سودآوری شما را توضیح دهد.

4. یک برنامه بازاریابی ایجاد کنید

یک برنامه بازاریابی قوی به ویژه برای مشاغل خرد با منابع محدود ضروری است. بازار هدف خود و نحوه ارائه بهترین خدمات به آنها را بشناسید. از این تحقیق برای اطلاع رسانی استراتژی خود و اجرای کمپین های بازاریابی آنلاین با استفاده استفاده کنید رسانه های اجتماعی، ایمیل، محتوا و سئو.

5. محصول خود را تحقیق و آزمایش کنید

قبل از راه اندازی محصول یا خدمات خود را با مشتریان بالقوه آزمایش کنید. برای جمع‌آوری بازخورد، یک وب‌سایت پیش از راه‌اندازی ایجاد کنید، از نظرسنجی‌ها استفاده کنید یا ارتباط مستقیم را امتحان کنید.

این بازخورد به شما کمک می کند تا محصول و خدمات خود را اصلاح کنید و راهی برای بهبود تجربه مشتری ارائه دهید. برای برخی ردها آماده باشید. آنها فرصت هایی برای یادگیری و تکرار پیشنهادات شما هستند.

از کوچک شروع کنید، اما درست شروع کنید

راه‌اندازی یک کسب‌وکار خرد سفری از یادگیری، رشد و فرصت‌ها است. ظرفیت خود را درک کنید و پروژه‌ها و کارهایی را که می‌توانید انجام دهید، انجام دهید. در غیر این صورت، در صورت کمبود منابع یا کمک، ممکن است بیش از حد کار کنید. با یک ماموریت و چشم انداز روشن، می توانید رویاهای کوچک و کارآفرینانه خود را زندگی کنید.

بیشتر بدانید در مورد ماتریس آنسوف برنامه ریزی دقیق برای رشد خود و خطراتی که در راه است.

منبع: https://learn.g2.com/micro-business