2 راه برای پس گرفتن قدرت در کسب و کار شما: قسمت 1

همانطور که من موضوعی را در نظر گرفتم که به بهترین وجه به کارآفرینان، صاحبان مشاغل و بازاریابان به طور یکسان – که همگی من هستم – خدمت می کند، به آنچه در طول سال گذشته بیشتر نیاز داشتم فکر کردم.

من باید کنترل کسب و کارم را دوباره به دست بگیرم.

و من از شما خواهش می کنم که همین کار را انجام دهید.

در حالی که من دو راه استراتژیک برای انجام این کار ارائه کرده ام، اولی که در زیر و دومی در این پست وبلاگ ذکر شده است، بسیار مهم است که ابتدا مشکل اصلی را شناسایی کنیم.

من و تو چرا هستیم نه فعالیت در صندلی راننده بازاریابی و/یا کسب و کار ما؟

سه چالش اصلی در قالب 3 C وجود دارد: رقابت، همکاران و مشتریان.

به چه کسی گوش می دهید؟

1. رقابت

ما این احساس را خیلی خوب می دانیم.

هنگامی که به نظر می رسد تبلیغات رقبا یا محتوای ارگانیک در حال تسخیر رسانه های اجتماعی و اینترنت است: Google Ads، YouTube، TikTok، خبرنامه ها، LinkedIn، برنامه نویسی…

و تبلیغات سنتی را فراموش نکنید.

به خصوص اگر در فضاهای خدمات خانگی یا خدمات تخصصی هستید که در آن پست مستقیم 100% جایی است که باید باشید، اما کد QR و UTM ها و صفحات فرود منحصر به فرد و تبلیغات هدفمند جغرافیایی و دنباله پرورش ایمیل را برای یک رویکرد جامع فراموش نکنید.

بودجه رقابت ما بی پایان به نظر می رسد و تیم بازاریابی آنها باید فوق العاده باشد.

آیا استراتژی آنهاست که ما باید اتخاذ کنیم و از مسیری که به دقت ترسیم شده بودیم که در ابتدای سال مورد توافق قرار گرفتیم منحرف شد؟

2. همکاران

یا شاید این مربوط به همتایان ما در Masterminds یا گروه های شبکه یا جوامع آنلاین باشد.

به هر حال، در این گروه‌ها دانش و تخصص، بینش‌های آزموده‌شده و واقعی وجود دارد و برنده می‌شود. من به عنوان متهم مقصر هستم – سخنرانی من در T&C 2024 مملو از توصیه هایی بود که بازاریابان را در مسیر تولید بیش از 800٪ ROAS راهنمایی می کرد.
اگر استراتژی بازاریابی یا نتیجه کسب و کار ما منحرف شود سپس?

3. مشتریان

اوه اما قدرت مشتریان ما… زمانی که تماس تلفنی خود را درست بعد از 5:00 بعد از ظهر به دلیل آنها دیدند آنها تبلیغ رقیب و می خواهید مسیر خود را تغییر دهید.

  48 آمار YouTube برای سازندگان محتوا و بازاریابان

یا زمانی که مدیران ارشد مشتریان ما می پرسند که چرا در ماه گذشته به اندازه کافی سرنخ ایجاد نکرده اید و اگر ما کاری را سریع انجام ندهیم، چگونه سود نهایی را تهدید می کند.

و اگر اعداد و ارقام تغییر نکنند، چگونه در مورد کار شما در خط شوخی می کنند.

آیا هیچ کدام از اینها طنین انداز است؟

اگر شما انسانی با روح هستید که به کسب و کار، تیم و مشتریان خود اهمیت می دهد، من پیش بینی می کنم که دست شما در کنار دست من بلند شود.

دوستان، وقت آن است که کمربند ایمنی 3 C را باز کنیم و با مهربانی آنها را به بیرون اسکورت کنیم.

وقت آن رسیده است که کنترل خود را دوباره به دست آورید.

چگونه کنترل کسب و کار خود را دوباره به دست آوریم: دانستن آنچه می خواهید

من نمی توانم به شما بگویم چند بار سوالم “چه می خواهید؟” با نگاه های خالی مواجه می شود.

سوالی به این سادگی با چنین پیامدهای قابل توجهی.

برای به عهده گرفتن کنترل، باید بدانیم که به سه دلیل زیر چه می خواهیم.

1) دانستن آنچه می خواهید، شما را بر روی خط نهایی متمرکز نگه می دارد.

بنابراین بسیاری از ما نمی‌توانیم به طور منظم از جایی که واقعاً می‌رویم، حساب کنیم.

سر ما پایین است، به جای سر به بالا، روی کارهایی که پیش روی خود داریم متمرکز هستیم، به خط پایان نگاه می کنیم، اما به همان اندازه آگاه هستیم که استراتژی های امروز ما چگونه ما را به آن هدف نزدیک می کند یا نمی کند.

با سر به زیر، تمرکز بر روی شاخص‌های عملکرد کلیدی (KPI) فعال‌سازی‌های ضروری برای دستیابی به هدف نهایی است تا تمرکز بر خود هدف.

  خدمات مشتری یک انتخاب است

ترفند این است که هدف و خط نهایی را شفاف نگه دارید تا سپس جهت استراتژیک را آگاه کنید.


مثال: آژانس Knowing به عنوان CMO کسری برای یک شرکت ضد آب عمل می کند. یک KPI اصلی – عظیم، حتی – تولید سرنخ است.

این KPI بدیهی است که مهم است زیرا برای به دست آوردن مشتریان به سرنخ نیاز دارید.

با این حال، در سال 2023، تعداد سرنخ ما به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

با نزدیک شدن به 3 C از خودم پرسیدم: آیا من تیم را در مسیر اشتباه هدایت می کنم!؟

ما باید مایل باشیم که سؤالات سخت بپرسیم و حقیقت را دنبال کنیم، حتی اگر ثابت کند که در مسیر اشتباهی هستیم – به خصوص در آن زمان!

زیرا ابتدا باید حقیقت را بشناسیم تا سپس با آن تغییر کنیم.

اما برای دانستن باید زوم می کردم.

با تمرکز اصلی، من KPI را در نظر گرفتم.

زمانی که ما آن KPI را کوچک‌نمایی و اندازه‌گیری کردیم در پرتو نتیجه، درآمد، به‌جای یک معیار مستقل، ما در واقع شاهد افزایش قابل‌توجهی در درآمد و سود کلی با وجود تعداد سرنخ کمتر بودیم.

این به این معنی است که در حالی که ما سرنخ‌های کمتری را هدایت می‌کردیم، آنها بسیار واجد شرایط بودند، بنابراین درآمد بالاتری را به همراه داشت.


سوال من از شما این است: آیا می دانید چه می خواهید؟

و آیا هدف نهایی خود و KPIهای لازم برای رسیدن به آن را می دانید؟

2) دانستن آنچه می خواهید از شما در برابر 3 C محافظت می کند.

اهداف اصلی شرکت یا دپارتمان شما به عنوان نرده‌های محافظ عمل می‌کنند تا زمانی که یکی از 3 Cs فرا می‌رسد، شما را در مسیر مستقیم و باریک نگه می‌دارند.

محافظت در برابر رقبا: نتیجه آنها می تواند کاملاً با شما متفاوت باشد. شاید شما به دنبال گسترش در یک منطقه جدید هستید و باید بودجه را با کاهش بودجه بر اساس تاکتیک های آگاهی از برند برتر اختصاص دهید. با این حال رقیب شما بر تلویزیون تسلط دارد. منحرف نشوید؛ نتیجه شما در خطر است

محافظت از همکاران: شاید نتیجه شما مشابه باشد، اما مخاطبان هدف شما متفاوت هستند. آن‌ها با رسیدن خبرنامه‌ها به نسخه‌های نمایشی قدیمی‌تر در حالی که مخاطبان شما به شدت با پادکست‌ها درگیر هستند، موفقیت چشمگیری پیدا می‌کنند. بله، شاید خبرنامه ها را کاوش کنید، اما نه به هزینه مخاطبان درگیر شما در پادکست.

  27 آمار امنیت DNS که بر افزایش حملات سایبری تاکید دارد

حفاظت از مشتریان: امیدوارم هر دوی شما نتیجه یکسانی داشته باشید! با این حال، هنگامی که مشتری من با نگرانی در مورد KPI شماره های سرنخ تماس گرفت، که واقعاً مهم است، توانایی من برای حفظ تمرکز بر روی خط پایانی، تفکر درست آنها را در مورد آنچه که بیشترین اهمیت را دارد هدایت کرد: درآمد.

محافظت از 3 C به معنای چشم پوشی یا نادیده گرفتن آنچه برای آنها مفید است نیست. اما نتیجه شما را به عنوان تمرکز اصلی حفظ می کند.

3) دانستن آنچه می خواهید از شما در برابر اجرای خلبان خودکار محافظت می کند.

دانستن آنچه می خواهید، شتاب را حفظ می کند و انرژی را در کارهایی که در غیر این صورت یکنواخت خواهند بود، دمیده می شود.

خود یا تیم خود را در بازنگری منظم چشم انداز شرکت رهبری کنید.

9 تا 5 کارمند به طور فزاینده ای به دنبال همسویی با سازمان های تأثیرگذار هستند و حفظ تحولی که شرکت در نظر دارد به دست بیاورد باعث ایجاد انگیزه می شود.

تحول همیشه احساسی است، حتی در مورد یک محصول یا خدمات.


مثال: بازگشت به شرکت ضد آب که تیم ما پشتیبانی می کند. ضد آب ، زیرزمین، حالات عاطفی مشتریان را از حالت اضطراب یا نگرانی به حالت آرامش یا اطمینان تبدیل می کند.

چیزی که زمانی بود: ما یک شرکت ضد آب هستیم که به مدت 54 سال به صاحبان خانه در Destin، فلوریدا خدمات می دهیم. به تیم ما برای ضد آب بودن زیرزمین خود اعتماد کنید!

تبدیل می شود به: شرکت ما مراقب خانواده شماست. شرکت ما بزرگترین سرمایه گذاری صاحبان خانه را حفظ می کند. شرکت ما در نهایت از خانه شما محافظت می کند، جایی که زندگی اتفاق می افتد.

ناگهان یک شرکت عایق رطوبتی همدلی پیدا می کند.

درست مثل آن، ما به خانواده ها و خانه ها خدمت می کنیم، نه فقط به یک زیرزمین.


اما قبل از اینکه بتوانید واقعاً بدانید چه می خواهید، ابتدا باید بدانید که چه کسی هستید.

به قسمت 2 بروید! (به زودی…)

منبع: https://www.digitalmarketer.com/blog/2-ways-to-take-back-the-power-in-your-business-part-1/

Universal monsters techpros : ultimate technology resource. My stocktally services pvt ltd. How k pop might lead to the downfall of korea’s richest self made tech mogul.