20+ آمار راه اندازی محصول که باید در سال 2024 بدانید

آیا تا به حال متوجه شده اید که مردم چگونه برندهای مورد علاقه خود را برای چندین سال دنبال می کنند؟ راه اندازی یک محصول جدید در چنین دنیایی مانند یک پازل بزرگ است که به ترکیبی از خلاقیت، انگیزه، دقت و شانس زیادی نیاز دارد.

اما صبر کنید، آن محصول جدید را ایجاد کنید؟ پیک نیک نیست! به بودجه های فشرده، درگیری های تیمی و نبرد دائمی برای جلب توجه سرمایه گذاران فکر کنید. خدا را شکر که قابل اعتماد است نرم افزار مدیریت محصول برای حفظ همه چیز در مسیر

زمانی که محصول آماده شد، زمان معرفی آن به بازار است. این فرصت شما برای جذب مشتریان هدف، رشد شرکت خود و تماشای افزایش سرسام آور فروش است. اما بیایید واقعی باشیم، بسیاری از محصولات جدید گاهی حتی قبل از شروع شکست می‌خورند.

به انگیزه بیشتری برای برنامه ریزی دقیق نیاز دارید؟ این آمار را بررسی کنید.

آمار کلیدی عرضه محصول

  • سالانه بیش از 30000 محصول مصرفی جدید عرضه می شود.
  • تنها 40 درصد از محصولات توسعه یافته به بازار می رسد. در میان کسانی که این کار را انجام می دهند، تنها 60٪ درآمد ایجاد می کنند.
  • 56 درصد از مصرف کنندگان در مورد محصولات جدید از دوستان یا خانواده یاد می گیرند.
  • به طور متوسط ​​28 هفته طول می کشد تا یک محصول جدید به 75 درصد از بالاترین توزیع خود برسد.
  • راه اندازی محصول می تواند از 10000 دلار تا بیش از 10 میلیون دلار هزینه داشته باشد.
  • تنها 3 درصد از محصولات جدید در سال اول بیش از 50 میلیون دلار به فروش می رسند.
  نرم افزار CRM بهترین راهکار مدیریت ارتباط با مشتری نوین

آمار خرابی راه اندازی محصول

  • 95 درصد از محصولاتی که به تازگی راه اندازی شده اند با شکست مواجه می شوند.
  • “عدم آماده سازی” موضوعی رایج در زمان عرضه محصول است.
  • 2٪ از سرمایه گذاری های تجاری تعطیل شده که یک محصول جدید را راه اندازی کردند نتوانستند هیچ مشکل مشتری خوبی را حل کنند.
  • تنها 20 درصد از محصولات جدید بیش از 2 سال پس از عرضه زنده می مانند

آمار راه اندازی محصول در مورد ترجیحات مشتری

  • 1 از هر 5 مصرف کننده محصولات جدید را بلافاصله پس از عرضه می خرند.
  • 63٪ محصولات قدیمی را ترجیح می دهند، در حالی که 21٪ محصولات جدید را بلافاصله خریداری می کنند.
  • تنها 11 درصد از مصرف کنندگان محصول جدید پس از 52 هفته درگیر هستند.
  • 76 درصد از خریداران فرنچایز هرگز محصولات جدید برند را امتحان نمی کنند.
  • 65 درصد از کسانی که محصول را زود به کار می گیرند، مرد هستند، در حالی که 59 درصد از کسانی که دیرتر از آنها استفاده می کنند، زن هستند.
  • 63 درصد از توصیفات ابراز علاقه به معرفی محصولات جدید دارند.
  • 57 درصد از مردم در آخرین سفر خود به یک فروشگاه مواد غذایی ساده، محصولات جدید خریداری کردند.

آمار عرضه محصول در مورد فروش و توسعه

  • مدیران کسب و کار نوآوری را برای راه اندازی موفقیت آمیز حیاتی می دانند (43 درصد موافقند).
  • 63 درصد از پاسخ دهندگان دوست دارند زمانی که تولیدکنندگان محصولات جدید را معرفی می کنند.
  • از هر 5 بازاریاب محصول، 1 نفر با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار نمی کند.
  • 77 درصد از خریداران خواستار ارائه محتوای متفاوت در هر مرحله از فرآیندهای تحقیق محصول هستند.
  • 47.9 درصد از بازاریابان محصول تیم فعال فروش حرفه ای ندارند.

راه را برای اولین حضور موفق هموار کنید

توسعه محصولاتی که به موفقیت عظیمی دست پیدا می کنند، آسان نیست. تحقیقات خود را انجام دهید، بر اساس آن برنامه ریزی کنید و مخاطبان خود را بشناسید. زمانی را به تحقیق در مورد چشم انداز صنعت اختصاص دهید تا تعیین کنید که آیا راه اندازی سرمایه گذاری خوبی است یا خیر. همچنین می‌توانید آزمایش‌هایی را با گروهی از مشتریان اجرا کنید تا بازخورد آنها را دریافت کنید. پس از همه، نظر آنها همان چیزی است که شما بیشتر به آن نیاز دارید.

بهترین نرم‌افزار نظارت بر رسانه‌های اجتماعی را برای ورود به بازار، جمع‌آوری اطلاعات مربوط به مخاطبان و شناسایی موارد گمشده در محصول خود کشف کنید.

منبع: https://learn.g2.com/product-launch-statistics

Advantages of overseas domestic helper.