3 نکته برای راه اندازی یک پادکست Kickass، از اولین میلیون سازنده من

این بیماری همه گیر باعث افزایش تعداد توله سگ ها و کاشت گل در آنها شد عبور حیواناتو پادکست – با بیش از 1.1 میلیون نمایش که تنها در سال 2020 راه اندازی شد.

اما به زودی، پدیده پادکست بالا رفت. پادکست های جدید یک سال بعد کاهش یافت و در سال 2022 80 درصد کاهش یافت. 😬

آیا شما سوار این ترن هوایی می شوید؟ صادق باشید. منبع: NiemanLab

آیا این بدان معناست که قطار پادکست ایستگاه را ، کرده است؟ آیا بلیط بیشتری برای میزبانان باهوش و صداهای خشن موجود نیست؟

به هیچ وجه – پادکست شما نمی تواند به درد بخورد.

اکنون به نمایش‌ها در شبکه پادکست HubSpot گوش دهید

خوشبختانه، نوابغ پادکست دارن کلارک (تولید کننده اجرایی اولین میلیون من) و کال السبای (مدیر ارشد استراتژی پادکست HubSpot) نکات خود را در مورد چگونگی ایجاد یک نمایش قاتل به اشتراک گذاشت. این دو آن را به سه بخش مجزا تقسیم کردند:

در اینجا آمده است که چگونه می توانید کسب و کار یا سرگرمی خاص خود را (تا به حال می خواهید به 49 دقیقه سرگرمی ثابت گوش دهید؟) به چیز بزرگ بعدی در پادکست تبدیل کنید:

1. پادکستی را ایجاد کنید که می خواهید به آن گوش دهید

اگر در حال راه اندازی یک پادکست برای کسب درآمد سریع هستید… دوباره فکر کنید.

به جای پیدا ، الف سودآور طاقچه، با علایق خود شروع کنید. اگر بتوانید ساعت‌ها درباره موضوعی دیوانه کنید، این احتمال وجود دارد که اشتیاق شما برطرف شود و مردم توجه کنند.

اگر از صفر شروع می کنید، تحقیق خود را انجام دهید، جایگاه خود را شناسایی کنید و برداشت منحصر به فرد خود را در مورد آن موضوع مشخص کنید.

همانطور که دارن با محبت پیشنهاد می کند، “تا زمانی که درد می کند پایین بیایید”.

  آنها چه هستند و چگونه از آنها دوری کنیم

پادکست را در نظر بگیرید ساحل خیلی شنی، آب خیلی مرطوب. همانطور که از نام آن پیداست، این پادکست پرطرفدار به بررسی چشمگیرترین نقدهای تک ستاره ای می پردازد که تاکنون نوشته شده است. و بس. میزبان ها به سادگی از شوخ طبعی و کارنینگ باکلاس خود برای ایجاد یک پادکست طنز و کمدی استفاده می کنند.

به یاد داشته باشید که از خود بپرسید – شنوندگان با تنظیم پادکست شما چه چیزی را از بین خواهند برد؟ آیا آنها برنامه Notes را حذف خواهند کرد؟ آیا آنها در تمام طول مدت به شوخ طبعی شما می خندند؟

هر احساسی که شنوندگان از گوش دادن به شما تجربه می کنند، قولی که پادکست شما به آنها می دهد را مشخص کنید.

اگر از قبل مخاطبی دارید، نقطه وسط بین علاقه خود و خواسته های آنها را پیدا کنید. از مشتریان، مشترکین خبرنامه یا فالوورهای رسانه های اجتماعی خود نظرسنجی کنید. در صورت امکان با آنها تماس بگیرید.

2. پرتاب با تکانه تیرکمان

قبل از اینکه پادکست خود را در اتر راه اندازی کنید، آن را برای موفقیت تنظیم کنید:

📅 یک آهنگ واقع گرایانه را رقم بزنید. آیا می توانید یک قسمت در هفته تولید کنید؟ یک هفته در میان چطور؟ هر چه انتخاب کردید، به آن پایبند باشید.

🎙️ قبل از راه اندازی چندین قسمت را ضبط کنید. به این ترتیب، به خودتان فضای تنفسی برای تولید اپیزودهای آینده می دهید.

🎨 پادکست هنری جذاب طراحی کنید. تصویر بندانگشتی باید داستانی را از دروازه بازگو کند. هنگامی که کاربر در نمایش ها پیمایش می کند، هنر باید به آنها بگوید که نمایش شما چه چیزی را ارائه می دهد.

به نظر می رسد ترکیبی از هنر جالب و هدشات های جالب فرمول برنده باشد. اما شما انجام می دهید! منبع: شبکه پادکست HubSpot

✏️ یک توضیح سریع بنویسید توضیحات پادکست شما باید دقیقاً توضیح دهد که شما چه کسی هستید و چرا آنها باید گوش دهند.

📺 یک تریلر بسازید که نیاز به توجه دارد. تریلر برای پادکست شما باید میزبان ها، مرجعیت موضوع شما و آنچه شنوندگان می توانند انتظار داشته باشند را نشان دهد – همه، در حالت ایده آل، در کمتر از یک دقیقه.

  8 Email Disclaimer Examples I Love (For Your Inspiration)

فراخوانی والدین و دیدن اینکه آیا آنها می توانند پروژه جدید شما را تبلیغ کنند، ممکن است عجیب باشد. اما لحظه ای که پادکست شما راه اندازی می شود، این نفس را کنار بگذارید و از خانواده و دوستان خود بخواهید که به اشتراک بگذارند، به اشتراک بگذارند، به اشتراک بگذارند.

چرا این خجالت را تحمل می کنید؟ زیرا راه اندازی این فرصت را به شما می دهد تا حرکت جدی ایجاد کنید.

الگوریتم های پلتفرم، از جمله Spotify، از نمایش های جدید حمایت می کنند و آنها را بیشتر از برنامه های قدیمی تر تبلیغ می کنند. اما شما فقط 48 ساعت فرصت دارید تا از آن استفاده کنید. پس برای آخرین بار به پدر و مادرت زنگ بزن. لطفا؟

خارج از استفاده از شبکه شخصی خود، می توانید:

خط پایانی: چهره (و صدای خود) را بیرون بیاورید!

3. ایجاد بانک – در زمان مقرر.

از همان ابتدا، ما به شما هشدار دادیم که پادکست قبل از اینکه پول سرد و سختی را برای شما به ارمغان بیاورد، نیاز به گرم شدن دارد. اما زمانی که مخاطبان قابل توجهی ایجاد کنید، این اتفاق خواهد افتاد. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

به عنوان مهمان در پادکست دیگری ستاره کنید. اگر با پادکست های دیگر در جایگاه خود ارتباط دارید، سعی کنید به عنوان مهمان ستاره شوید. این به ویژه اگر دیدگاه منحصربه‌فردی را ارائه دهید، چه تخصص یا تجربه در زمینه کاری خود، به خوبی کار می‌کند.

🎧 به افزایش بیننده توجه کنید. برای ایجاد مخاطب، باید خلق کنید همواره محتوای محبوب با توجه به افزایش بیننده، آنچه را که با شنوندگان شما طنین انداز می شود، پیدا کنید. آیا یک موضوع خاص حجم زیادی از شنیدن ها را ایجاد کرد؟ اپیزودهایی پیرامون موضوعی مشابه ایجاد کنید.

  و همچنین می تواند این کار را انجام دهد

🤩 با اینفلوئنسرها همکاری کنید. بله، حتی در پادکست، اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند به رشد مخاطبان شما کمک کند. اینفلوئنسرهای محبوب در جایگاه خود را شناسایی کنید، با آنها تماس بگیرید و ببینید که آیا می توانید با آنها شراکت داشته باشید (مثلاً پست های تبلیغاتی، ویدیوها و غیره).

پادکست ها با استفاده از دو حالت درآمد کسب می کنند: تبلیغات و اشتراک.

🏢 تبلیغات را معرفی کنید. “این قسمت توسط … برای شما آورده شده است” درآمد تبلیغاتی را برای پادکست ها به ارمغان می آورد. شنوندگان تقریباً یک ساعت از وقت خود را به کسی که به آن اعتماد دارند در مورد موضوعی که دوست دارند اختصاص می دهند. وقتی میزبان ها محصولات یا خدماتی را توصیه می کنند، توجه می کنند.

🙋 موارد انحصاری را ارائه دهید. پادکست ها اغلب محتوای انحصاری مانند ضبط پشت صحنه یا قسمت های جایزه را به مشترکین ارائه می دهند. برای مثال می‌توانید یک ساعت محتوا ضبط کنید و نیمی از آن را برای محتوای اختصاصی مشترکین رزرو کنید.

شما می توانید تبلیغات حمایت شده برای پادکست خود را به روش های مختلف دریافت کنید، برخی از آنها ساده تر (اما سود کمتر) نسبت به دیگران هستند. تو می توانی:

  • مستقیماً با برندها یا مشاغل کوچک ارتباط برقرار کنید

  • یک بازاریاب وابسته برای Amazon Marketplace، Audible و دیگران شوید

  • از تبلیغات مبتنی بر پلتفرم، مانند مدل اشتراک Spotify برای پادکست‌های خود بهره ببرید

اما کسب درآمد در زمان مقرر اتفاق می افتد. شما باید ایجاد محتوای جذاب را در اولویت قرار دهید و قبل از اینکه به حمایت مالی فکر کنید، مخاطبان خود را افزایش دهید. تعداد کمی از برندها برای تبلیغ به مخاطبان ناموجود یا حتی اندک هزینه ای پرداخت می کنند.

با این حال، پادکست می تواند دانش شما (و صدای زیبا) را به یک سرمایه گذاری بلند مدت تبدیل کند.

شبکه پادکست hubspot

منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/3-podcast-tips-mfm

©2024 techpros : ultimate technology resource. Stocktally’s stocktaking services are designed to uncover hidden losses and discrepancies in spare parts inventory. How k pop might lead to the downfall of korea’s richest self made tech mogul.