3 کتاب کپی رایتینگ کلاسیک که اکنون بیشتر از همیشه به آنها نیاز دارید

اکنون بیش از هر زمان دیگری به کتاب‌های کپی‌رایتینگ کلاسیک نیاز است. با انفجار فناوری بازاریابی، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، و شرکت‌هایی که در سرتاسر جهان برای مشتریان مشابه رقابت می‌کنند، اصول بی‌زمان قیمتی ندارند.

از آنجا که اگرچه هوش مصنوعی می تواند محتوا تولید کند، درک احساسات و روانشناسی انسانی، همانطور که در این کتاب ها آموزش داده شده است، برای ایجاد یک قطعه کپی رایتینگ جذاب و متقاعدکننده ضروری است.

با تمام فناوری جدید ما، دور شدن از اصول کپی رایتینگ آسان است. با این حال، وقتی اصول را با تکنولوژی مدرن ترکیب می کنید، غیرقابل توقف می شوید.

تبلیغات موفقیت آمیز اثر یوجین شوارتز

تبلیغات موفقیت آمیز در میان کپی رایترها مورد علاقه است. یوجین شوارتز، یک کپی رایتر با پاسخ مستقیم که در اواسط قرن بیستم پرکار بود، یک افسانه است.

«تبلیغات موفقیت آمیز» کتابی متراکم است و بیشتر بررسی‌ها فقط به درس‌های شوارتز از نیمه اول آن اشاره می‌کنند. به عنوان مثال، تقریباً در هر بررسی به توصیه شوارتز استناد می شود که تقاضا برای یک محصول نمی تواند ایجاد شود – فقط کانالیزه شود.

(فکر می کنم من هم همین کار را کردم.)

این توصیه در مورد تقاضای مشتری در واقع حکمت حکیمانه ای است که باید برای همیشه یادداشت و به خاطر بسپارید. اما در نیمه دوم تبلیغات موفقیت آمیز است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد، جایی که من بیشترین جواهرات را پیدا می کنم.

یکی از این جواهرات، نوشتن شوارتز در مورد موضوع اعتقاد است.

ایمان هدف است، شوارتز بیان می کند.

اگر بتوانید نیروی عظیم اعتقاد او – چه در محتوا و چه در جهت – را تنها در پشت یک ادعا، صرف نظر از کوچکی، هدایت کنید، آن ادعای کاملاً باور شده، کالاهای بیشتری از تمام وعده‌های نیمه‌سوال رقبای شما می‌فروشد. بقیه روزهایشان

یک مشتری نمی تواند به طور کامل پیشنهاد شما را بپذیرد و ارزش قائل شود مگر اینکه شما باورهای لازم را ایجاد کنید. کوپن‌ها و پاداش‌های شما مستقیماً از مشتریان بالقوه‌تان منصرف می‌شوند، مگر اینکه آنها معتقد باشند که محصول شما برای آنها مناسب است.

  Your Complete Guide to Getting Started

به عنوان مثال، شوارتز چالشی را که در فروش کتابچه راهنمای تعمیر تلویزیون داشت، توضیح می دهد. در دهه 1950، تلویزیون‌ها ماشین‌های پیچیده و ترسناکی بودند که دائماً خراب می‌شدند و منجر به هزینه‌های گران قیمت تعمیر می‌شد.

صاحب خانه می تواند با انجام تعمیرات تلویزیون خودش مقدار زیادی پول پس انداز کند. مشکل این بود که هیچ ، باور نمی کرد که واقعاً بتواند یک تلویزیون را تعمیر کند.

شوارتز مشتریان احتمالی را متقاعد کرد که بتوانند تلویزیون را با استفاده از چیزی جز سخنان او تعمیر کنند. او این کار را از طریق ساختار نامه فروش خود انجام داد و از نظر استراتژیک باور پس از باور را هدف قرار داد. شما می توانید نامه فروش کامل را در Breakthrough Advertising بیابید – این باور نکردنی است.

نحوه استفاده از این کتاب امروز:

این روزها، دنیای بازاریابی مملو از هیاهو و وعده های بیش از حد است. شوارتز به ما توصیه می کند که این وعده های بزرگ را کنار بگذاریم. در عوض، روی ایجاد باور تمرکز کنید. خود را به جای مشتری احتمالی خود قرار دهید و بپرسید: “مشتری من باید چه چیزی را باور کند تا به پیشنهاد من “بله” بگوید؟

اگر در مورد این موضوع ایجاد باور در ذهن مشتری بالقوه خود می خواهید، من یک فرآیند گام به گام را در خودم آموزش می دهم، بازاریابی ساده برای افراد باهوش.

کتاب نامه رابرت کالیر

رابرت کولیر با ارسال نامه های ساده از طریق پست، یک تجارت بازاریابی با پاسخ مستقیم موفق ایجاد کرد.

او از نامه ها برای فروش انواع محصولات استفاده می کرد، از زغال سنگ (کولیر یک مهندس معدن بود) تا لباس های زنانه. اما او عمدتاً کتاب می فروخت.

این کتاب‌ها معمولاً داستان‌هایی از تاریخ بودند، مانند کتاب طرح کلی تاریخ از اچ‌جی ولز، یا کتاب‌های توسعه شخصی در مورد موفقیت و موفقیت. کولیر بیش از 300000 نسخه از کتاب توسعه شخصی خود به نام راز اعصار را فروخت.

  امید وحشی در حال حاضر: قدرت کتاب برای علل

نامه های او واضح، قانع کننده و مهمتر از همه انسانی بود.

Collier روشی برای نوشتن دارد که باعث می شود احساس کنید او نامه ای شخصی برای شما می نویسد، حتی اگر این نامه ها را برای هزاران نفر پست کرده است.

یک نامه قابل توجه به مادران نوشته شد و یک دوره آموزشی در خانه فروخت. این عنوان را دارد: “هیچ دانشگاهی مانند خواندن مادر برای فرزندش نیست.”

واقعاً بند قلب را می کشد، اینطور نیست؟ این کولیر کلاسیک است.

حالا این نامه ها صرفا برای سرگرمی نبود. او حروفی را که می نویسد «نامه های نتیجه» می نامد، به این معنی که حروف باید به نتیجه می رسید. یعنی خرید.

اما این روش کولیر برای وادار ، خواننده به اقدام (یعنی خرید محصول) است که او را متمایز می کند.

رویکرد او بر شناخت خواننده شما متمرکز است. کولیر بیان می کند:

آشنایی با چیزی که می فروشید یک مزیت است، اما یکی از موارد ضروری که بدون آن موفقیت در فروش، از طریق پست یا فروش حضوری غیرممکن است، درک کامل واکنش های انسانی است. ابتدا خواننده خود را مطالعه کنید، سپس محصول خود را. اگر واکنش های او را درک کنید و مراحلی از محصول خود را ارائه دهید که به نیازهای او مربوط می شود، پس نمی توانید نامه خوبی بنویسید.

کلمات حکیمانه برای کپی رایتر امروزی.

نحوه استفاده از این کتاب امروز:

از The Robert Collier Letter برای افزودن عنصر انسانی به نوشته خود استفاده کنید. این کتاب از این جهت متفاوت است که با مثال یاد می شود. به اندازه سایر کتاب های کپی رایتینگ آموزش داده نمی شود، بلکه شما از نمونه نامه های Collier یاد می گیرید که ده ها مورد از آنها وجود دارد.

نامه‌های کالیر، تفسیر او و رویکرد او را بخوانید. دفعه بعد که برای نوشتن نسخه بنشینید، طبیعتاً کولیر درونی خود را مهار خواهید کرد.

تبلیغات علمی توسط کلود هاپکینز

کلود هاپکینز یک چهره پیشگام در تبلیغات است. معروف ترین کتاب او، تبلیغات علمی، تنها 87 صفحه است. با این حال، هنوز به طور مداوم به دلیل اصول جاودانه اش ارجاع داده می شود.

  Harnessing the Power of AI in Customer Feedback Analysis

هاپکینز در تبلیغات علمی می نویسد:

فقدان اصول اساسی مشکل اصلی تبلیغات در گذشته بوده است. . . مثل مردی بود که سعی می‌کرد یک لوکوموتیو مدرن بسازد بدون اینکه قبلاً ادعا کند که دیگران چه کرده‌اند.

هاپکینز ابراز تاسف می کند که موفقیت تبلیغاتی مانند یک قمار بیش از حد، بیش از حد شبیه به حدس و گمان، مانند شرط بندی در مسیر مسابقه است.

می بینی چطور حتی امروز هم با همین مشکل دست و پنجه نرم می کنیم؟ ما یک محصول جدید، کمپین تبلیغاتی یا VSL راه اندازی می کنیم، و به نظر می رسد که در حال ریختن تاس هستیم.

هاپکینز معتقد بود تبلیغات می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن و مطمئن باشد. اما برای انجام این کار، ما باید اصول را یاد بگیریم.

سپس هاپکینز نزدیک به 20 قانون تبلیغاتی خود را بررسی می کند. او همه چیز را از سرفصل ها گرفته تا توزیع و ارائه نمونه پوشش می دهد. آخرین قانون، دادن نمونه، یکی از تکنیک های مورد علاقه هاپکین بود. او با دادن نمونه، کوهی از محصولات را فروخت. هاپکینز معتقد بود این محصول باید بهترین فروشنده خودش باشد.

نحوه استفاده از این کتاب امروز:

هر یک از قوانین هاپکین امروزه قابل اعمال است. به عنوان مثال، قانون او برای دادن نمونه آسان تر از همیشه است، زیرا حمل و نقل در سراسر جهان آسان تر از همیشه است.

قانون او در مورد فردیت و افزودن شخصیت به نسخه شما با توجه به حجم انبوه محتوا در اینترنت و دشواری برجسته شدن بسیار مهم است.

قوانین هاپکین را در پروژه کپی رایتینگ بعدی خود ببافید و از نتایج آن لذت ببرید.

نوبت شماست

مزیت یادگیری کپی رایتینگ از بزرگان تاریخ این است که حواس آنها به اینترنت و فناوری مدرن منحرف نشده است. این بدان معنا بود که آنها تمام تلاش خود را صرف تنها ابزاری کردند که در اختیار داشتند – کلماتشان.

این کتاب‌های عالی را مطالعه کنید تا اصول جاودانه‌ای را بیاموزید که منجر به کپی با تبدیل بالا می‌شود. سپس، این اصول را با فناوری مدرن ترکیب کنید و شاهد افزایش نتایج خود باشید.

منبع: https://www.digitalmarketer.com/blog/3-classic-copywriting-books/

Home the office of joe collins state house district 70. As the night came to a close, dua lipa left the stage with a sense of accomplishment and gratitude. We have detected that you are using extensions to block ads.