زندگی یک بومرنگ است. آنچه می دهی، می گیری.
در دنیایی که پول اغلب در کانون توجه قرار میگیرد، سازمانهای غیرانتفاعی نوری بر شفقت و مهربانی میتابانند. آنها فقط در مورد اعداد نیستند. آنها درباره افرادی هستند که به مردم کمک می کنند و تفاوت ایجاد می کنند.
یکی از ابزارهای قدرتمندی که به ماموریت آنها کمک می کند این است نرم افزار CRM غیر انتفاعی. این فناوری به سازمانها کمک میکند تا تعاملات خود را با اهداکنندگان، داوطلبان و حامیان بهتر مدیریت کنند و به آنها اجازه میدهد روابط عمیقتری را ایجاد کنند و تأثیر خود را به حداکثر برسانند.
در این مقاله، برخی از آمارهای کلیدی در مورد غیرانتفاعیها را بررسی میکنیم، به سؤالاتی مانند اینکه چه کسی، چقدر و کجا میدهد، پاسخ میدهیم. بیایید غواصی کنیم و حقایق دلگرم کننده پشت کار باورنکردنی آنها را کشف کنیم.
اگر به دنبال یک نقطه روشن یا خبر خوب هستید، به این آمار در مورد آمار عمومی غیرانتفاعی نگاه نکنید.
- در سال 2022، کمک های خیریه آمریکایی ها بالغ بر 499.33 میلیارد دلار بود.
- افراد مشارکت کننده اصلی بودند که 319.04 میلیارد دلار اهدا کردند که 64 درصد از کل مشارکت ها را تشکیل می داد.
- تقریباً 60 درصد از خانوارهای آمریکایی به کمک های خیریه می پردازند.
- ایالات متحده خانه حدود 1.8 میلیون سازمان غیرانتفاعی است.
- اکثریت قابل توجهی، یعنی سه چهارم از سازمان های غیرانتفاعی، کمک های مالی را حیاتی می دانند.
- سازمان های غیرانتفاعی 10 درصد از نیروی کار در ایالات متحده را استخدام می کنند.
- در سه ماهه سوم سال 2022، بخش غیرانتفاعی 1.5 تریلیون دلار به اقتصاد ایالات متحده کمک کرده است.
آمار غیرانتفاعی در مورد کمک های مالی
در حالی که کمک های فردی به طور کلی کاهش یافته است، ما شاهد مشارکت جمعیتی جدیدتر در کمک های خیریه هستیم. این نشانه خوبی برای آینده بخش های خیریه و به طور کلی سازمان های غیرانتفاعی است.
- در سال 2022، بخشهای اولیه دریافتکننده کمکهای خیریه به شرح زیر بود: دین (27%)، خدمات انسانی (14%)، آموزش (13%)، بنیادهای کمکهای بلاعوض (11%) و بهداشت (10%).
- درصد اهداکنندگانی که در یک برنامه اعطای مکرر ثبت نام کردند، نسبت به 46 درصد در سال قبل به 57 درصد افزایش یافت.
- 9٪ از اهداکنندگان در یک برنامه اعطای محل کار، مانند هدایای مشابه یا کمک های حقوق و دستمزد، مشارکت دارند.
- 56 درصد از آمریکایی ها در سال 2021 به خیریه کمک کردند
- 81 درصد از اهداکنندگان غذا یا سایر کالاها را از طریق کمکهای غیرانتفاعی به سازمانهای غیرانتفاعی کمک میکنند.
- اهداکنندگان مکرر ماهانه 42 درصد بیشتر از اهداکنندگان یکبار مصرف کمک می کنند.
- میانگین سن اهداکنندگان در ایالات متحده 64 سال است.
- 33 درصد از اهداکنندگان به سازمان هایی که در خارج از کشور محل اقامت خود قرار دارند کمک می کنند.
آمارهای غیر انتفاعی در مورد جمع آوری کمک های مالی آنلاین
آخرین روند جذب سرمایه، استفاده از بازاریابی دیجیتال و پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای دستیابی به اهداکنندگان است. فکر می کنید این روند یک مرحله گذرا است؟ شاید این آمار در مورد جمع آوری کمک های مالی آنلاین نظر شما را تغییر دهد.
- 34 درصد از اهداکنندگان در کمپین های تأمین مالی جمعی آنلاین شرکت می کنند.
- 38٪ از اهداکنندگان آنلاین که در یک سال هدیه می دهند، سال بعد دوباره به همان غیرانتفاعی اهدا می کنند.
- 32 درصد از اهداکنندگان انگیزه اصلی برای ارائه از طریق رسانه های اجتماعی هستند، پس از آن ایمیل (30 درصد)، وب سایت (17 درصد)، چاپ (15 درصد)، تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی (3 درصد)، تماس های تلفنی (2 درصد)، و پیامک (1%).
- سازمانهای غیرانتفاعی بالاترین بازدهی را در تبلیغات جستجو میکنند که به ازای هر دلار خرج شده 2.75 دلار است.
- به ازای هر 1000 ایمیل جمع آوری کمک مالی ارسال شده، سازمان های غیرانتفاعی به طور متوسط 90 دلار جمع آوری می کنند.
- متوسط کمک مالی کاربران موبایل 79 دلار است، در حالی که کاربران تبلت 96 دلار و کاربران دسکتاپ 118 دلار می دهند.
آمار غیرانتفاعی در مورد داوطلبی
حمایت از سازمان های غیرانتفاعی بیشتر از نوشتن چک است. داوطلبان نیروی انسانی را برای کمک به انجام اهداف و مأموریت های غیرانتفاعی فراهم می کنند.
- 85 درصد از اهداکنندگان در ایالات متحده در فعالیت های داوطلبانه شرکت می کنند.
- 81 درصد از اهداکنندگان در رویدادهای جمع آوری کمک های مالی غیرانتفاعی شرکت می کنند.
- ارزش تخمینی یک ساعت کار داوطلبانه در حال حاضر 31.80 دلار است.
- در میان تمام نسلها، نسل X بالاترین میزان داوطلبانه رسمی را با 27.2 درصد نشان میدهد، در حالی که Baby Boomers در نرخ کمک غیررسمی با 58.7 درصد پیشتاز است.
- 76 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی که داوطلب می شوند نیز به سازمان های غیرانتفاعی که با آنها داوطلب می شوند کمک مالی می کنند.
- 68 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی با سازمان هایی که به آنها کمک مالی می کنند داوطلب می شوند.
- 67 درصد از داوطلبان هنگام انتخاب محل داوطلب شدن، اعتقاد قوی به مأموریت یک سازمان غیرانتفاعی را در اولویت قرار می دهند.
- تقریباً 67 درصد از اهداکنندگان نیز در فعالیت های داوطلبانه شرکت می کنند.
- در سازمانهای غیرانتفاعی بینالمللی، 70 درصد کارکنان را کارگران حقوق بگیر و 29 درصد را داوطلبان تشکیل میدهند.
- سازمان های غیرانتفاعی تقریباً 5.7 درصد به تولید ناخالص داخلی ایالات متحده کمک می کنند.
آمار غیرانتفاعی در مورد مشارکت شرکت ها
از کمکهای مالی گرفته تا برنامههای داوطلبانه و طرحهای هدایایی مشابه، شرکتها بسیار در صنعت غیرانتفاعی درگیر هستند. با بررسی آمارهای مختلف، میتوانیم درک جامعی از نحوه مشارکت شرکتها، تأثیر مشارکتهای آنها و روندهای در حال تحول به دست آوریم.
- در سالهای اخیر، در شش شرکت از هر ده شرکت، اعطا بیش از 15 درصد رشد داشته است.
- در سال 2022، شرکت ها مجموعاً بیش از 21.08 میلیارد دلار به مؤسسات غیرانتفاعی اهدا کردند که نسبت به سال 2021 افزایش 3.4 درصدی را نشان می دهد.
- شصت و پنج درصد از شرکتهای مورد بررسی، برنامههای داوطلبانه با پرداخت پول را برای کارمندان خود ارائه میکنند.
- مایکروسافت با داشتن نرخ مشارکت 65 درصدی کارمندان در کمپینهای اهدایی سالانه، بهعنوان مشارکتکننده اصلی در صندوقهای بشردوستانه شرکتی است.
- اگرچه بیش از 26 میلیون نفر توسط شرکت هایی با برنامه های هدیه مشابه استخدام شده اند، بیش از 78٪ از آنها از برنامه هدیه مشابه شرکت خود یا ویژگی های آن بی اطلاع هستند.
- 84 درصد از اهداکنندگان تمایل بیشتری به اهدا در صورت فراهم شدن فرصت هدیه مشابه دارند.
برای سخاوت آن را رها کنید!
علیرغم آنچه ممکن است شما به تفکر متعارف اعتقاد داشته باشید، سخاوت در حال افزایش است. دفعه بعد که کسی از شما می پرسد که آیا سازمان های غیرانتفاعی امروز تاثیری که قبلا داشتند دارند، این آمار را به آنها نشان دهید تا نظر آنها تغییر کند.
آیا آماده اید تا سازمان غیرانتفاعی خود را به سطح بعدی ببرید؟ همین امروز با یک ارائه دهنده مشاوره غیرانتفاعی قابل اعتماد همکاری کنید.
منبع: https://learn.g2.com/nonprofit-statistics