5 راز برای دستیابی به تعادل بین کار و زندگی، به گفته کارمندان HubSpot

وقتی از خانه شروع به کار کردم، فکر می کردم تعادل بین کار و زندگی به طور طبیعی به وجود می آید. به هر حال، من هیچ رفت و آمدی ندارم و مجبور نیستم برنامه ریزی کنم که هر روز کاری چه می پوشم. و وقتی همه چیز تمام شد، می توانم لپ تاپم را ببندم و تلویزیون را روشن کنم.

یک زن در لپ تاپ تایپ می کند.  تعادل زندگی کاری

اکنون، متوجه شدم که دستیابی به تعادل بین کار و زندگی چقدر دشوار است، صرف نظر از اینکه از راه دور کار می کنید یا در دفتر.

اگر از خانه کار می کنید، از نظر فنی در محل کار زندگی می کنید – که می تواند تعادل را مختل کند. و اگر در یک دفتر کار می کنید، رفت و آمد شما به محل کار و بازگشت به محل کار می تواند باعث کاهش زمان شخصی شما شود.

خوشبختانه راه هایی برای ایجاد تعادل بین کار و زندگی وجود دارد، چه از راه دور و چه حضوری.

به گفته کارمندان HubSpot، بیایید پنج راز برای دستیابی به تعادل بین کار و زندگی را بررسی کنیم. اما ابتدا، تعادل بین کار و زندگی چیست؟

راهنمای بهره وری کامل ما را برای نکات بیشتر در مورد بهبود بهره وری در محل کار از اینجا دانلود کنید.

تعادل کار و زندگی چیست؟

تعادل کار و زندگی نشان می دهد که چگونه کار شما با زندگی شخصی شما، مانند خانواده، اوقات فراغت یا سلامتی تلاقی می کند. در حالت ایده آل، شما خواهان تعادلی هستید که در آن زندگی شخصی خود را فدای کار نکنید یا برعکس.

قبل از کار در HubSpot، روزنامه‌نگار ایستگاه‌های تلویزیونی مختلف بودم.

هر روزنامه نگاری به شما خواهد گفت که این حرفه آسان است که زندگی شما را تسخیر کند و زمان بسیار کمی برای سرگرمی ها، استراحت یا روابط شخصی باقی بگذارد – زیرا اخبار فوری هرگز یک روز مرخصی نمی گیرد.

وقتی بیش از حد روی کار تمرکز می‌کردم، روابطم با دوستان و خانواده بدتر می‌شد و بر سلامت روانم تأثیر منفی می‌گذاشت. از طرفی وقتی زندگی شخصی ام وارد زندگی حرفه ای ام شد، کارم آسیب دید.

بنابراین، چگونه تعادل درست را ایجاد می کنید؟ من با چند همکار در HubSpot صحبت کردم و از تجربیات شخصی ام برای ارائه بینش استفاده کردم. بنابراین، بیایید به روش‌های مختلف برای حفظ تعادل کار و زندگی سالم بپردازیم.

5 نکته برای تعادل بین کار و زندگی

1. تعیین حد و مرز.

مرزها برای ایجاد تعادل بین زندگی شخصی و حرفه ای شما، صرف نظر از علاقه شما به شغلتان، حیاتی هستند.

  فشار بازار | وبلاگ ست

لیندا هارد، کارمند فنی ارشد در HubSpot می‌گوید: «تنظیم مرز یکی از بزرگترین قدرت‌هایی است که من توانسته‌ام در حرفه‌ی کاری حرفه‌ای خود از آن حمایت کنم. “و به عنوان بخشی از تنظیمات مرزی، من برنامه های کاری را روی دستگاه شخصی خود نصب نمی کنم.”

این بدان معناست که Slack، ایمیل کاری و لینکدین روی گوشی او نیست.

او می‌گوید: «چک ، در ساعات غیر کاری بسیار وسوسه‌انگیز است. من به هر کسی که با آن کار می‌کنم می‌گویم وقتی روشن و جلوی لپ‌تاپم هستم، 110% می‌دهم، اما وقتی آفلاین هستم، کاملاً خاموش هستم. این بدان معناست که عصرها، تعطیلات آخر هفته، تعطیلات و تعطیلات کاملاً مال من هستند.»

هارد می گوید این مرزها را زودتر تعیین کنید و آنها را حفظ کنید.

تعیین مرزها قطعاً چیزی است که من هنوز در مورد تعادل بین کار و زندگی با آن مبارزه می کنم.

در واقع، شب قبل از نوشتن این پست، حدود ساعت 9 شب وارد کامپیوتر کارم شدم و بقیه شب را به جای استراحت قبل از خواب، به فکر ، به کار گذراندم.

بنابراین، می‌توانم از روی تجربه به شما اطمینان دهم که حذف برنامه‌های تجاری از تلفن یا کنار گذاشتن لپ‌تاپ کاری خود بعد از ساعت کاری، راهی مؤثر برای حفظ تعادل است.

حداقل، می تواند قبل از شروع دوباره روز، یک شب آرام را تضمین کند.

2. مراقبت از خود را تمرین کنید.

صحبت از عصرهای آرام شد، آیا می دانید قبل از خواب به جای چک ، ایمیل های کاری خود باید چه کار می کردم؟ پاسخ روال خودمراقبتی شبانه من است: غذای خوب، موسیقی سبک و کمی مطالعه قبل از خواب.

تمرین خودمراقبتی نه تنها برای تعادل بین کار و زندگی، بلکه برای وضوح و رفاه کلی ذهنی حیاتی است.

یک نظرسنجی ملی نشان می‌دهد که 64 درصد از آمریکایی‌هایی که خودمراقبتی می‌کنند گزارش می‌دهند که اعتماد به نفس خود را افزایش داده‌اند و 67 درصد افزایش بهره‌وری را تجربه کرده‌اند. علاوه بر این، 71 درصد می گویند که در شادی کلی افزایش یافته اند.

اولوروتیمی موزس، نماینده رشد شرکت ما می گوید: «یک چیزی که برای من بسیار مفید بوده است (در رابطه با تعادل بین کار و زندگی)، تمرکز بر خودمراقبتی است. برای من، این شبیه مدیتیشن، موسیقی، شمع، و حمام حباب است. وقتی بتوانم، یک روز در آبگرم از خودم پذیرایی می کنم.»

استراحت به شما کمک می کند تا از فشار روز خارج شوید و برای روز بعد دوباره شارژ کنید.

  توضیح خودت | وبلاگ ست

3. همکاری مشترک را امتحان کنید.

اگر مثل من هستید و از خانه کار می کنید، همکاری مشترک بسیار مفید است. من در یک استودیوی کوچک زندگی می‌کنم، جایی که همیشه نزدیک تلویزیون، تلفن، کتاب‌ها یا ظرف‌هایی هستم که نیاز به شستشو دارند.

با وجود همه چیز در اطراف و عدم حضور مدیر یا همکار، وسوسه انگیز است که حواسم را پرت کنم.

بنابراین، من گاهی اوقات FaceTime را دوست صمیمی می دانم که در خانه کار می کند و با هم همکاری می کنیم. ما می دانیم که اگر به خود اجازه دهیم از وظایف خود منحرف شویم، یکدیگر را مسئول می دانیم و یکدیگر را صدا خواهیم کرد.

من متوجه شدم که از این طریق کارهای بیشتری انجام می دهم.

جولیا گورون، مدیر بازاریابی اصلی، می‌گوید: «من هر هفته یک ساعت با بهترین دوستم در زوم کار می‌کنم. او در سراسر کشور است. این یک راه عالی برای حفظ ارتباط با او است، و اگر شخص دیگری که به همان اندازه مشغول است در اطراف کار باشد، احساس تمرکز بیشتری می کنم.”

گورون می‌گوید: «بعضی‌وقت‌ها در نهایت به چت می‌پردازیم، اما مهم است که این کار را با کسی انجام دهیم که می‌دانم می‌توانم با او صادق باشم و بگویم: «هی – من واقعاً باید الان کار کنم.»

4. سبک خود را بشناسید.

برخی از افراد می توانند با احساس آمادگی برای انجام آن روز از خواب بیدار شوند، بنابراین اول صبح مستقیماً به سخت ترین کار خود شیرجه می زنند.

از سوی دیگر، من بیشتر یک جغد شب هستم – بنابراین تمایل دارم بعداً در روز یا اوایل بعد از ظهر بازدهی بیشتری داشته باشم.

در نتیجه، روز کاری خود را با مدیریت مسئولیت‌های ساده‌تر، مانند پاسخ دادن به ایمیل‌ها، بررسی Slack برای هرگونه پیام مهم یا برنامه‌ریزی جلسات آینده، گرم می‌کنم.

وقتی قهوه و صبحانه شروع شد و من هوشیارتر شدم، آماده هستم تا پست وبلاگ فوق العاده ای را که عادت به خواندن از من دارید بنویسم. به هر حال، کمال نیاز به زمان دارد.

این سبک کار من است. این به من کمک می کند تا در عین تعیین اهداف واقع بینانه، کارها را انجام دهم.

استف مک‌دونالد، استخدام‌کننده اصلی HubSpot، می‌گوید: «من 11 سال است که از راه دور کار می‌کنم و متوجه شده‌ام که باید به سبک کار از راه دور خود متمایل شوید. “برای من، ساعت 9 صبح سر میز کارم می آیم و به ندرت تا ساعت 5 بعدازظهر وقت می گذارم.”

مک‌دونالد خاطرنشان می‌کند که سبک کار هر ، متفاوت است و دیگران ممکن است در طول روز استراحت کنند و یا به ورزش بروند تا انرژی خود را تازه کنند.

  برازنده | وبلاگ ست

او می‌گوید: «تا زمانی که کارتان در حال انجام است، داشتن سبک‌های مختلف اشکالی ندارد.

5. انتظارات خود را با دوستان و خانواده تنظیم کنید.

زمانی که روزنامه نگار بودم با خانواده ام زندگی می کردم.

هرگز فراموش نخواهم کرد که چند بار در طول روز کاری از پدر و مادرم تماس گرفتم و از ظروفی که باید شسته شوند شکایت می کردم یا می پرسیدم آیا می توانم میوه مورد علاقه مادرم را در راه خانه بردارم.

اگرچه آنها به معنای هیچ آسیبی نبودند، تماس‌ها و پیامک‌های مداوم حواس‌تان را پرت می‌کرد و بر بهره‌وری من تأثیر می‌گذاشت. بنابراین، مجبور شدم با والدینم در مورد احترام به ساعات کاری و ذخیره این مکالمات برای بعد از ساعت کاری صحبت کنم.

همکار من، مدیر بازاریابی، تریستن تیلور، زمانی که از خانه شروع به کار کرد، مشکلات مشابهی را تجربه کرد.

او به یاد می آورد: «چالش جدیدی که وقتی شروع به کار از خانه کردم، تجربه کردم، این بود که به خانواده ام بفهمانم که من در واقع از خانه کار می کنم.

او می‌گوید: «در آن زمان، من در شهر نزدیک خانواده‌ام زندگی می‌کردم و با ملاقات‌های اعلام‌نشده از سوی آن‌ها مواجه می‌شدم که می‌خواستند برای غذا خوردن یا انجام یک کار بیرون بروند، و وقتی تکرار می‌کردم که می‌توانم با غمگینی مواجه می‌شدم. فقط برخیز و هر جا برو.»

تیلور نیز مانند من پیشنهاد می کند که با خانواده، دوستان و همکاران خود حد و مرزها و انتظارات خود را تعیین کنید.

او می‌گوید: «نمی‌توانید حواس‌تان را با کسانی که در خانه‌تان زندگی می‌کنند یا می‌روند پرت شوید، بنابراین به آن‌ها اجازه دهید بدانند که برنامه‌تان سخت‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنند».

تیلور می‌افزاید: «در سوی دیگر سکه، به مدیر خود اجازه دهید تا بداند که زمان‌های شروع و توقف سختی دارید تا مطمئن شوید که بیش از حد کار نمی‌کنید یا کار بیش از حدی را فراتر از شرح شغل یا آهنگ خود انجام نمی‌دهید.»

بنابراین، اطمینان حاصل کنید که همه افراد حرفه ای و شخصی شما درک و انتظارات واضحی از برنامه شما دارند.

حتی اگر منظورشان خوب باشد، نمی‌خواهید دوستانتان بین شما و کارتان بیایند، و نمی‌خواهید همکارانتان بیش از توانایی‌تان به شما وظایفی بدهند.

حفظ تعادل بین کار و زندگی می تواند چالش برانگیز باشد، اما اگر به معنای مدیریت رفاه کلی شما باشد و در عین حال سازنده و دارایی حیاتی برای تیم خود باشید، ارزشش را دارد.

مرا به پروژه ها ببرید

منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/work-life-balance-tips

Advantages of overseas domestic helper.