50 آمار تجارت الکترونیک که باید در سال 2024 بدانید (داده های جدید)

تجارت الکترونیک کسب و کارهایی است که محصولات را به صورت آنلاین می فروشند و افرادی که آن محصولات را به صورت آنلاین خریداری می کنند.

مصرف کنندگان و کسب و کارها به طور یکسان خریدهای آنلاین بیشتری انجام می دهند و انتظار می رود که این میزان افزایش یابد، به خصوص در رسانه های اجتماعی.

در زیر فهرستی از آمارهای تجارت الکترونیک را گردآوری کرده‌ام که به شما کمک می‌کند تأثیر بالقوه استفاده از این عمل و همچنین پتانسیل رشد آن را در سال 2024 و پس از آن درک کنید.

  • میانگین تعداد محصولات خریداری شده در هر سفارش آنلاین 4.95 است. (Statista، 2023)

  • نرخ تبدیل جهانی خریداران آنلاین 1.9٪ است. (Statista، 2023)

  • کسب‌وکارهای خرده‌فروشی با عملکرد بالا بیشتر احتمال دارد مقدار مشخصی از فروش خود را در تجارت دیجیتال و تجارت الکترونیک سرمایه‌گذاری کنند. (گروه مشاور بوستون، 2023)

  • اکثر بازاریابان رسانه های اجتماعی (68٪) از رسانه های اجتماعی برای هدایت ترافیک به محصولات در وب سایت خود استفاده می کنند. (HubSpot، 2024)

  • eMarketer پیش بینی می کند که Grocery تا سال 2026 به بزرگترین دسته تجارت الکترونیک در ایالات متحده تبدیل خواهد شد. (eMarketer, 2024)

    خواربارفروشی تجارت الکترونیک-1
    منبع تصویر

  • در سال 2020، 20 درصد افزایش در مصرف کنندگانی وجود داشت که به سمت کانال های تجارت الکترونیک رفتند. (مک کینزی، 2023) میانگین نرخ رها ، سبد خرید 70.19 درصد است. (Baymard, 2023)

  • آمازون بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک در سراسر جهان با ارزش بازار 1.34 تریلیون دلار است. (Statista، 2023)

  • تحویل رایگان دلیل اصلی مراجعه 45 درصد خریداران آنلاین است. (گزارش داده، 2023)

      A Beginner’s Guide to Generating Business Leads the Inbound Way
  • اکثر بازاریابان می گویند که کارمندی دارند که مسئولیت مدیریت تجارت اجتماعی را بر عهده دارد. (HubSpot، 2024)

  • 87 درصد از فروشندگان می گویند فروش اجتماعی در سال جاری برای تجارت آنها موثر بوده است. (HubSpot، 2023)

  • 59 درصد از فروشندگان اجتماعی می گویند که شرکت آنها امسال از طریق رسانه های اجتماعی فروش بیشتری نسبت به سال گذشته داشته است. (HubSpot، 2023)

    حسابداری رسانه های اجتماعی برای فروش بیشتر-1
    منبع تصویر

  • فروشندگان با عملکرد بالا 12 درصد بیشتر از رسانه های اجتماعی هنگام فروش استفاده می کنند. (HubSpot، 2024)

  • بیش از نیمی از بازاریابان رسانه های اجتماعی از رسانه های اجتماعی برای فروش مستقیم محصولات در برنامه های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. (HubSpot، 2024)

  • 50 درصد از بازاریابان قصد دارند در سال 2024 سرمایه گذاری خود را برای فروش مستقیم محصولات در برنامه های رسانه های اجتماعی افزایش دهند. (HubSpot, 2024)

  • فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب پلتفرم هایی هستند که بازاریابان رسانه های اجتماعی معمولاً برای فروش اجتماعی از آنها استفاده می کنند. (HubSpot، 2024)

  • اینستاگرام، تیک تاک و فیس بوک بالاترین بازگشت سرمایه را برای فروش اجتماعی ارائه می دهند. (HubSpot، 2024)

  • رسانه‌های اجتماعی از نظر کانال‌هایی که مشتریان بیشترین استقبال را از تبلیغات دارند، جایگاه سوم را دارند. (Integral Ad Science، 2024)

  • بازاریابان رسانه‌های اجتماعی که محصولات را مستقیماً از طریق برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی می‌فروشند، می‌گویند فیس‌بوک و یوتیوب بالاترین ROI را دارند. (HubSpot، 2024)

  • 19٪ از مصرف کنندگان در 3 ماه گذشته از طریق DM به خدمات مشتری رسیده اند که 45٪ نسبت به سال 2022 افزایش داشته است. (HubSpot، 2023)

    تصویر dms شبکه های اجتماعی
    منبع تصویر

      بازاریابی برند چیست؟ چگونه یک استراتژی برنده بسازیم
  • اکثر مصرف کنندگان (82٪) می گویند که از آخرین تجربه خرید اجتماعی خود راضی هستند. (HubSpot، 2023)

  • بزرگسالان 18 تا 24 ساله بیشترین سهم خریداران تجارت الکترونیک در ایالات متحده را تشکیل می دهند (Statista، 2023)

  • چین بیشترین میزان خرید مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی را دارد. (Statista، 2023)

  • کل درآمد خرده فروشی آنلاین در کشورهای آسیایی در سال 2023 به 1.7 تریلیون دلار رسید. (Statista، 2023)

  • رایج ترین دلیل رها شدن سبد خرید در بین مصرف کنندگان هزینه های اضافی برای مواردی مانند حمل و نقل و مالیات است. نیاز به ایجاد یک حساب کاربری دوم است. (فوربس، 2023)

  • Gen Z، Millennials و Gen X یافتن محصولات در رسانه های اجتماعی را به هر کانال دیگری ترجیح می دهند. (HubSpot، 2023)

    کشف محصول رسانه های اجتماعی مصرف کنندهمنبع تصویر

  • فقط 47 درصد از کاربران شبکه های اجتماعی با خرید از طریق برنامه های رسانه های اجتماعی احساس راحتی می کنند. (HubSpot، 2023)

  • 42 درصد از مصرف کنندگان به پلتفرم های رسانه های اجتماعی با اطلاعات کارت شخصی خود اعتماد دارند. (HubSpot، 2023)

  • فیس بوک در میان کاربران رسانه های اجتماعی در خرید رسانه های اجتماعی برنده می شود. این محبوب ترین برنامه برای خریدهای درون برنامه ای است، آنها می گویند بهترین تجربه خرید درون برنامه ای را ارائه می دهد و بیشترین اعتماد را دارد. (HubSpot، 2023)

  • TikTok کم اعتمادترین پلتفرم در بین مصرف کنندگان برای خرید درون برنامه ای است. (HubSpot، 2023)

  • اکثر مصرف کنندگان فقط تا حدودی موافق هستند که محصولاتی که مستقیماً در رسانه های اجتماعی می خرند، همانطور که توضیح داده شده/تصویر می شوند ارائه می شوند. (HubSpot، 2023)

      نگه داشتن برای زندگی عزیز
  • نگرانی اصلی مصرف کنندگان در مورد خرید مستقیم محصولات در پلتفرم های رسانه های اجتماعی این است که فروشندگان شرکت های قانونی نیستند/ کلاهبردار هستند. (HubSpot، 2023)

  • منبع: https://blog.hubspot.com/marketing/ecommerce-statistics

    ©2024 techpros : ultimate technology resource. There are several benefits that organizations can gain from conducting third party inventory audits. 6 ways tesla is promising to change the world next year, ranked in order of their actual likelihood.