50+ آمار یادگیری ماشینی که در سال 2024 مهم است

اگر یادگیری ماشین در مدرسه بچه بود، باهوش ترین و باحال ترین دانش آموز بود.
همه ما در مورد اهمیت یادگیری ماشین شنیده ایم، اما ما چه کار می کنیم واقعا در مورد تأثیر آن بر نحوه تصمیم گیری روزانه ما بدانید؟

یادگیری ماشینی (ML) نحوه تعامل ما به عنوان انسان با ماشین‌ها، فناوری‌ها و داده‌ها را تغییر داده است. اما همیشه آنقدر محبوب نبود. چیزی که به عنوان یک صنعت خاص شروع شد، به یک بازار میلیارد دلاری تبدیل شده است.

امروزه، یادگیری ماشین بخشی از هر صنعتی است که می توانید به آن فکر کنید: مراقبت های بهداشتی، مالی، سرگرمی، خرده فروشی و تولید. اتخاذ ML برای افزایش درآمد، کاهش هزینه ها و خودکارسازی عملیات برای کسب و کارها ضروری شده است.

در دنیایی که با فناوری‌های مخرب رشد می‌کند، این آمار یادگیری ماشینی به شما کمک می‌کند راه خود را در این زمینه رمزآلود طی کنید.

آمار یادگیری ماشین

یادگیری ماشینی به عنوان روشی تعریف می شود که در آن ماشین ها از الگوهای قابل شناسایی برای خودکارسازی فرآیندها یاد می گیرند. این شاخه ای از هوش مصنوعی (AI) است و هدف آن بهبود و خودکارسازی داده ها با دامنه کمی برای مداخله انسان است.

در اینجا برخی از آمارهای جالب ML وجود دارد که نقش حیاتی آن را در زندگی ما برجسته می کند.

  • 57 درصد از شرکت ها و کسب و کارها از یادگیری ماشینی برای بهبود تجربه مصرف کننده استفاده می کنند.
  • 49 درصد از شرکت ها از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی در بازاریابی و فروش استفاده می کنند.
  • نتفلیکس به دلیل الگوریتم یادگیری ماشینی خود برای اثر ترکیبی شخصی سازی و توصیه های محتوا، یک میلیارد دلار صرفه جویی کرد.
  • دقت یادگیری ماشینی در پیش بینی بالا و پایین بازار سهام 62 درصد است.
  • کاهش 60 درصدی خطاهای Google Translate با تغییر به GNMT – یک الگوریتم ترجمه که توسط یادگیری ماشینی ارائه می‌شود، مشاهده شد.

48%

کسب‌وکارهای جهانی از یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند.

منبع: DemandSage

  • دقت الگوریتم یادگیری ماشینی هوش مصنوعی گوگل در پیش بینی مرگ بیمار 95 درصد است.
  • 97 درصد از کاربران تلفن همراه از دستیارهای صوتی مجهز به هوش مصنوعی استفاده می کنند.
  • هوش مصنوعی تشخیص سرطان ریه گوگل از شش رادیولوژیست انسانی بهتر عمل می کند.
  • هوش مصنوعی می تواند از 86 درصد از حملات سایبری و تهدیدات امنیتی جلوگیری کند.
  • 43 درصد از هزاره ها برای کانال خدمات مشتری ترکیبی انسان-ربات حق بیمه پرداخت می کنند.
  چگونه شخصیت را به محتوا و شخصیت های خود بیاوریم

آمار پذیرش یادگیری ماشینی

ML توسط مشاغل کوچک و بزرگ در مقیاس گسترده پذیرفته شده است. با وجود ابزارهای متعددی که بازار هوش مصنوعی را هجوم آورده اند، شرکت ها برای شناسایی، تجزیه و تحلیل و استفاده از بینش داده ها دست به کار می شوند. پذیرش ML بالاتر از همیشه است، با توسعه محصول/خدمات، عملیات، و فروش و بازاریابی شاهد بیشترین افزایش در موارد استفاده از ML است.

  • با توجه به پذیرش هوش مصنوعی، نرخ تولید ناخالص داخلی جهانی تا سال 2030 به میزان 15.7 تریلیون دلار افزایش خواهد یافت.
  • بازار جهانی یادگیری ماشین با 42.08٪ CAGR بین سال‌های 2018 و 2024 در حال گسترش است.
  • 65 درصد از شرکت‌هایی که قصد استفاده از یادگیری ماشینی را دارند می‌گویند که این فناوری به کسب‌وکارها در تصمیم‌گیری کمک می‌کند.
  • آمریکای شمالی (80٪) در پذیرش ML پیشتاز است و پس از آن آسیا (37٪) و اروپا (29٪) قرار دارند.

14%

افزایش تولید ناخالص داخلی جهانی تا سال 2030 با پیشرفت های ML و AI پیش بینی می شود.

منبع: WSJ

  • 20 درصد از مدیران سطح C (در سراسر ده کشور و 14 صنعت مختلف) گزارش می دهند که از یادگیری ماشینی به عنوان بخش اصلی تجارت خود استفاده می کنند.
  • 33 درصد از رهبران فناوری اطلاعات از ML برای بهبود تجزیه و تحلیل کسب و کار استفاده می کنند.

91.5٪

کسب و کارهای پیشرو سرمایه گذاری مستمری روی هوش مصنوعی دارند.

منبع: Businesswire

  • 25 درصد از رهبران فناوری اطلاعات قصد دارند از ML برای اهداف امنیتی استفاده کنند.
  • 80 درصد مردم می گویند که هوش مصنوعی به افزایش درآمد کمک کرده است.
  • 74 درصد از دانشمندان داده و مدیران سطح C از ML برای تجزیه و تحلیل عملکرد و گزارش استفاده می کنند.

یادگیری ماشین و آمار کسب و کار

اگر مدتی است که در دنیای تجارت بوده اید، شما دانستن که ML آینده است. سرعت سریع تغییر فناوری‌ها فرصت‌های بیشتری را در اختیار ML قرار می‌دهد تا نوآوری در فرآیندهای تجاری متعارف را هدایت کند. سرمایه گذاری در ML برای بقای هر کسب و کاری در عصر دیجیتال ضروری است.

  • بهبود تخمین زده شده در بهره وری کسب و کار با استفاده از هوش مصنوعی 54٪ است.
  • 15 درصد از سازمان ها کاربران پیشرفته ML هستند.
  • 3.1 میلیارد دلار برای شرکت های یادگیری ماشین با سرمایه گذاری بیش از 4400 شرکت جمع آوری شده است.
  • 80 درصد از کسب و کارها قصد دارند از هوش مصنوعی به عنوان یک راه حل خدمات مشتری استفاده کنند
  • 45 درصد از کاربران نهایی چت بات ها را به عنوان روش اصلی ارتباط برای درخواست خدمات مشتری ترجیح می دهند
  • سرمایه گذاری در هوش مصنوعی در سال های آینده بیش از 300 درصد افزایش خواهد یافت.
  • 62 درصد از مشتریان مایلند داده های خود را برای کسب و کار و تجربه کاربری بهتر به هوش مصنوعی ارسال کنند.
  • 44 درصد از سازمان‌ها می‌ترسند که اگر استارت‌آپ‌ها در پیاده‌سازی هوش مصنوعی بسیار کند باشند، شکست بخورند.
  • مدیران از هوش مصنوعی برای حذف کارهای تکراری مانند کاغذبازی (82%)، زمان‌بندی (79%) و جدول زمانی (78%) استفاده می‌کنند.

یادگیری ماشین و آمار فروش

نمایندگان فروش اغلب در مورد انطباق با روش‌های جدید فروش درگیر هستند یا نه؟ همانطور که آمارهای اخیر نشان می‌دهد، بخش‌های فروش بیشتری به سمت ML می‌روند تا به انتقال سریع‌تر مشتریان از طریق قیف فروش کمک کنند. این ابزار به تدریج در حال تبدیل شدن به یکی از با ارزش ترین ابزارهای فعال سازی فروش برای تبدیل بهتر است.

  • شرکت‌هایی که از هوش مصنوعی برای فروش استفاده می‌کنند، پیشتازان خود را بیش از 50 درصد افزایش دادند، زمان تماس را 60 تا 70 درصد کاهش دادند و کاهش هزینه‌ها را 40 تا 60 درصد متوجه شدند.
  • هنگامی که هوش مصنوعی وجود دارد، 49 درصد از مصرف کنندگان مایل به خرید بیشتر هستند، در حالی که 34 درصد پول بیشتری خرج می کنند.

30%

شرکت‌های سراسر جهان حداقل در یکی از فرآیندهای فروش خود از هوش مصنوعی استفاده خواهند کرد.

منبع: Venture Harbor

  • شرکت‌های B2B که از هوش مصنوعی در فروش استفاده کرده‌اند، کاهش زمان تماس را تا 70 درصد و افزایش 50 درصدی در سرنخ‌ها و قرار ملاقات‌ها دریافت کردند.
  • رهبران کسب و کار می گویند ربات های چت به طور متوسط ​​67 درصد فروش را افزایش داده اند.
  • از هر 4 تیم فروش 1 نفر از ML در کارهای روزانه خود استفاده می کند.
  • 47 درصد از مشاغل تحت رهبری هوش مصنوعی گفتند که می توانند فروش و بازاریابی را بهینه کنند، در حالی که 32 درصد گفتند که می توانند هزینه های عملیاتی را کاهش دهند.

آمار یادگیری ماشینی و بازاریابی

مشتریان تغییر کرده اند و انتظارات آنها نیز تغییر کرده است. برای بازاریابی موثر محصول خود، باید به محتوای بسیار شخصی سازی شده و تجربه کاربری همراه با کمپین های هوشمند دسترسی داشته باشید. یادگیری ماشین دقیقاً همین را به شما می دهد.

  • 87 درصد از پذیرندگان فعلی هوش مصنوعی گفتند که از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی و بهبود بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنند یا در نظر دارند از آن استفاده کنند.
  • بیش از 56.5 درصد از سازمان‌ها گزارش دادند که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای شخصی‌سازی محتوای فروش و بازاریابی خود استفاده می‌کنند.
  • 61 درصد از بازاریابان می گویند هوش مصنوعی حیاتی ترین جنبه استراتژی داده آنهاست.
  • میانگین زمان «کلیک برای ارسال» آمازون 225 درصد از 60 تا 75 دقیقه به 15 دقیقه کاهش یافته است.
  • رهبران بازاریابی بیش از 2 برابر احتمال دارد که سرمایه گذاری در فناوری های ML و اتوماسیون برای فعالیت های بازاریابی را گزارش کنند.
  مشکلات با صاف ،

آمار یادگیری ماشین و مراقبت های بهداشتی

  • ژاپن قصد دارد 75 درصد مراقبت از سالمندان را توسط هوش مصنوعی انجام دهد.
  • 70 درصد از هزینه های کشف دارو را می توان با استفاده از هوش مصنوعی و ML کاهش داد.
  • ML می تواند به دستیابی به دقت ۹۵ درصدی در پیش بینی زوال فیزیولوژیکی مرتبط با COVID-19 کمک کند.
  • را انتظار می رود بازار جهانی مراقبت های بهداشتی ML و AI تا سال 2030 به 187.95 میلیارد دلار برسد.
  • برنامه Deep Learning ML گوگل 89 درصد دقت در تشخیص سرطان سینه دارد.

آمار تقاضای شغل یادگیری ماشینی

از آنجایی که نیاز به ML در صنایع در حال رشد است، تقاضای فزاینده ای برای دانشمندان داده، مهندسان یادگیری ماشین وجود دارد.، دانشمندان ML، برنامه هوش مصنوعی مهندسان، تحلیلگران داده و غیره. این به معنای واقعی کلمه بهترین زمان برای ایجاد یک حرفه در این زمینه است. اینجا چرا

  • 82 درصد از شرکت ها و مشاغل به کارکنانی با مهارت های یادگیری ماشینی نیاز دارند.
  • هوش مصنوعی در حال حاضر دومین شغل پرتقاضا است.
  • بیش از 98000 شغل ارسال شده در لینکدین یادگیری ماشینی را به عنوان یک مهارت مورد نیاز فهرست می کند.
  • فراگیری ماشین، NLP و یادگیری عمیق سه مهارت مورد تقاضا در Monster.com هستند.

650%

افزایش در تعداد مشاغل فهرست شده برای علم داده در لینکدین مشاهده شده است.

منبع: KDnuggets

  • 74 درصد از خریداران شرکتی را انتخاب می کنند که برای اولین بار ارزش افزوده را داشته است.
  • 39 درصد از کسب و کارها تلاش های خود را برای استخدام برای ایجاد یک تیم علمی داده گسترده تر افزایش می دهند.
  • فقط 20 درصد از مدیران احساس می کنند تیم های علم داده آنها برای هوش مصنوعی آماده هستند.

یادگیری ماشینی درس های ارزشمندی ارائه می دهد

یادگیری ماشین بخش اساسی هوش مصنوعی است. به معنای واقعی کلمه به خود و فرآیندهای کسب و کار شما می آموزد که هوشمندتر شوند. انطباق با یادگیری ماشینی و سرمایه گذاری در آن، مطمئناً بینش های ارزشمندی را برای کسب و کار شما و بسته آنلاین بعدی که منتظر آن هستید، به دست می آورد. ML در زندگی ما تغییرات زیادی دارد. حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم این است که بیشتر فکر جمعی کنیم.

آیا می خواهید عمیق تر به دنیای هوش مصنوعی بپردازید؟ در مورد یادگیری عمیق، زیرمجموعه یادگیری ماشینی که عملکرد مغز انسان را تقلید می کند، بخوانید.

منبع: https://learn.g2.com/machine-learning-statistics

: stocktaking ensures the accuracy of inventory records by comparing the physical count of items with the recorded quantities. To unveil a range of subscription bundles alongside its new iphones this october according to. ©2024 techpros : ultimate technology resource.