50 آمار VoIP برای نشان دادن آینده سیستم های تلفن

پروتکل صدا از طریق اینترنت (VoIP) به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از اتصال اینترنتی به جای خط تلفن سنتی، تماس صوتی برقرار کنند. این یک تلفن ابری است که ارتباطات را ارزان‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌کند. می توانید از طریق کامپیوتر، تلفن VoIP یا تلفن معمولی متصل به آداپتور مخصوص تماس بگیرید. ویژگی‌های ارسال تماس و صف‌بندی آن را برای موارد استفاده تجاری مناسب می‌سازد.

این قابلیت حمل را به افرادی که از مکان‌های مختلف سفر می‌کنند یا کار می‌کنند، ارائه می‌کند، زیرا تنها چیزی که برای برقراری تماس نیاز دارید یک اتصال پهن باند و دسترسی به حساب VoIP خود برای برقراری تماس است.

ارائه دهندگان VoIP جایگزین‌های متعدد و ارزان‌تری را ارائه می‌کند که هزینه بسیار کمتری نسبت به ایجاد زیرساخت سیستم تلفنی دارند. این به شما امکان می دهد عملیات را به راحتی و با هزینه ارزان تر مقیاس کنید. برای درک بیشتر وضعیت بازار و جایگاه VoIP در مشاغل مدرن، به آمار VoIP زیر نگاهی بیندازید.

آمار بازار VoIP

VoIP به سرعت در حال رشد است زیرا راه اندازی و نگهداری آن ارزان است، فقط به یک پرسنل کوچک نیاز دارد و به بسیاری از ویژگی های عالی آن افتخار می کند. آمار رشد ما روند بازار را در حال حاضر و در آینده نزدیک نشان می دهد.

  • در سال 2024، بازار خدمات VoIP قرار است به 194.5 میلیارد دلار برسد.
  • انتظار می رود که بازار جهانی VoIP تا سال 2025 به 55 میلیارد دلار برسد.
  • از سال 2019 تا 2025، بازار ارتباطات یکپارچه جهانی (UC) می تواند هر سال 16.8 درصد رشد کند.
  • بازار VoIP تلفن همراه تا سال 2027 به 183.7 میلیارد دلار خواهد رسید که 21.5 درصد از سال 2020 رشد خواهد کرد.
  • با تعداد بیشتری از افراد که از راه دور کار می کنند – تقریباً یک سوم کارمندان اکنون – تقاضای بیشتری برای VoIP وجود دارد.
  • انتظار می رود بازار ارتباطات یکپارچه به عنوان خدمات (UCaaS) تا سال 2028 به 69.93 میلیارد دلار برسد.
  • در طول همه گیری COVID-19، استفاده از VoIP و ویدئو کنفرانس 212٪ افزایش یافت.
  • در سال 2020، 1088 کسب و کار VoIP در ایالات متحده وجود داشت.
  • سیستم عامل اندروید سهمی معادل 109.5 میلیارد دلار از بازار VoIP تلفن همراه در سال 2020 داشت.
  • پیش بینی می شود که در سال 2020 204.8 میلیارد مشترک VoIP شرکتی در سراسر جهان وجود داشته باشد.
  10 Steps for Creating an Effective Social Media Workflow

آمار استفاده از VoIP

آمریکای شمالی بیشترین سهم بازار VoIP را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. محبوبیت روزافزون استراتژی دستگاه خود را بیاور (BYOD) در مشاغل باعث رشد VoIP در منطقه می شود. کار از راه دور به استفاده از آن در بخش‌های مختلف دامن زده است.

  • 36٪ از خریداران نرم افزار خدمات VoIP را ترجیح می دهند، در حالی که 24٪ هنوز از خدمات تلفن سنتی استفاده می کنند که به “سرویس تلفن قدیمی ساده” (POTS) معروف است.
  • حدود یک سوم (31٪) مشاغل از سیستم های VoIP استفاده می کنند.
  • از سال 2010 تا 2018، خطوط تجاری VoIP ایالات متحده از 6.2 میلیون به 41.6 میلیون افزایش یافت.
  • تا پایان سال 2021، 90 درصد از رهبران فناوری اطلاعات قصد داشتند از خرید ابزارهای ارتباطی داخلی خودداری کنند.
  • کسب و کارهای کوچک با تغییر به برنامه های مبتنی بر استفاده VoIP به طور متوسط ​​68 درصد پس انداز می کنند.
  • در طول اولین مرحله قرنطینه COVID-19 هند، استفاده از برنامه چت VoIP از 3.45 به 5.22 ساعت در هفته افزایش یافت.
  • در آوریل 2020، Webex میزبان 25 میلیارد دقیقه جلسه و نیم میلیارد شرکت کننده بود که حجم معمول خود را سه برابر کرد.

35%

کسب و کارها از تماس گیرندگان VoIP استفاده می کنند.

منبع: CallHippo

  • در ایالات متحده، 71٪ از مردم از خدمات VoIP در رایانه استفاده می کنند. 49 درصد برای گوشی های هوشمند است.
  • بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک از VoIP برای مراقبین خودکار (57 درصد) و توزیع خودکار تماس (29 درصد) استفاده می‌کنند.
  • اکثر مدیران عامل، جلسات حضوری را به تماس های تلفنی ترجیح می دهند و 61 درصد از وقت خود را حضوری و تنها 15 درصد را صرف تماس می کنند.
  • 69 درصد از کارمندان از خدمات صوتی مبتنی بر اینترنت مانند VoIP یا ارتباطات یکپارچه (UC) استفاده می کنند.
  • حدود 3 میلیارد نفر در سراسر جهان از خدمات VoIP تلفن همراه استفاده می کنند.
  • VoIP می تواند هزینه ها را تا 45 درصد در مقایسه با تلفن های سنتی کاهش دهد، بهره وری را تا 67 درصد افزایش دهد، کیفیت صدا را بهبود بخشد و با توانمندسازی کارکنان از راه دور در هزینه ها صرفه جویی کند.
  • شرکت ها عمدتاً در فن آوری های تلفن (87٪)، ایمیل (77٪) و پیام های متنی (72٪) برای ارتباط با مشتری سرمایه گذاری می کنند.
  50+ آمار یادگیری ماشینی که در سال 2024 مهم است

آمار صرفه جویی در هزینه VoIP

صرفه جویی در هزینه یکی از مزایای بسیاری است که سیستم های VoIP برای کاربران به ارمغان می آورد، اما این تنها آغاز است. افزایش بهره وری و بهره وری هستند اجازه دهید آمار برای خود در مورد مزایای VoIP در تجارت صحبت کند.

  • VoIP می تواند قبض های تلفن شرکت را به نصف کاهش دهد.
  • کسب و کارهای کوچک می توانند با استفاده از VoIP هزینه های شروع خود را تا 90 درصد کاهش دهند.
  • قیمت خدمات VoIP ممکن است در دو سال آینده 3 درصد افزایش یابد.
  • مراکز تماس مبتنی بر ابر این پتانسیل را دارند که هزینه کارکنان فناوری اطلاعات را تا 15 درصد کاهش دهند.
  • کسب‌وکارهایی که از کنفرانس صوتی و ویدیویی با UC استفاده می‌کنند 30 درصد در این ابزارها صرفه‌جویی می‌کنند.
  • کسب و کارهای کوچک روزانه حدود 32 دقیقه با VoIP صرفه جویی می کنند.

10 تا 30 دلار

هزینه معمول ماهانه VoIP برای هر کاربر است.

منبع: Tech

  • کسب و کارها معمولاً 30 تا 50 درصد در هزینه تلفن خود با VoIP صرفه جویی می کنند.
  • پیام‌رسانی یکپارچه به کارگران کمک می‌کند تا ۴۳ دقیقه در روز و کارگران سیار تا ۵۵ دقیقه صرفه‌جویی کنند.
  • VoIP استفاده از پهنای باند را تا 50 درصد کاهش می دهد، فقط از طریق بی صدا ، بلندگوهای غیرفعال.

چرا VoIP برای مشاغل مدرن منطقی است

مزایا یک مورد قوی برای VoIP در تجارت مدرن ایجاد می کند، اما اجازه دهید این آمار به شما بگوید که چرا شرکت ها تمایل بیشتری به استفاده از تلفن های ابری دارند.

  • 60٪ از مشتریان ترجیح می دهند برای تماس با مشاغل تماس بگیرند.
  • 61 درصد از هزاره‌ها ارسال پیامک را بهترین راه برای ارتباط با مشاغل یا برندها می‌دانند.
  • 83 درصد از شرکت ها مشتریان خود را از دست داده اند، ضرب الاجل ها را از دست داده اند یا کارمندان خود را به دلیل مشکلات ارتباطی اخراج کرده اند.
  • 86٪ از مشتریان انتظار دارند انتقال نرم بین کانال های ارتباطی مختلف انجام شود.

92%

تمام تعاملات مشتری از طریق تلفن انجام می شود.

منبع: Salesforce

  • 62 درصد از مراکز تماس از راه حل های گفتاری خودکار مانند تلفن گویا برای خدمات مشتری استفاده می کنند.
  • VoIP با فعال ، تماس‌ها از هر نقطه، بهره‌وری شرکت را تا 20 درصد افزایش می‌دهد.
  • 79 درصد از مصرف کنندگان به دنبال گزینه های پشتیبانی سلف سرویس از سازمان ها هستند.
  • 92 درصد از مشتریان در صورت وجود از پایگاه دانش خودیاری استفاده خواهند کرد.
  • در بریتانیا 87 درصد از مردم با تلفن های هوشمند تماس می گیرند، 17.5 درصد از آی پد و 17 درصد از تلفن با لپ تاپ استفاده می کنند.
  • کارفرمایان آمریکایی می توانند سالانه 11000 دلار به ازای هر کارمند صرفه جویی کنند و اجازه دهند 50 درصد از کار خود در خانه با VoIP مبتنی بر ابر که از دسترسی از راه دور پشتیبانی می کند انجام شود.
  What Is Content Writing? Plus 12 Tips to Take Your Content to the Next Level

خطرات VoIP

در حالی که سیستم‌های تلفن VoIP را در نظر می‌گیرید، کسب‌وکارها باید مراقب خطراتی باشند که ممکن است ایجاد کنند. بسیاری از کلاهبرداران از سیستم های VoIP برای برقراری تماس های کلاهبرداری استفاده می کنند. این آمار یک مرور مختصر از چالش های VoIP ارائه می دهد.

  • کلاهبرداران و فیشرها به طور فزاینده ای از VoIP استفاده می کنند، بدون اینکه نشانه ای از این روند کاهش یابد. خریداران به دلیل تقلب در عوارض با ضرر 28 میلیارد دلاری روبرو هستند.
  • 46 درصد از تماس های تلفنی غیرقانونی از فناوری VoIP استفاده می کنند.
  • حدود 70 درصد از سازمان ها گزارش می دهند که با 20 تا 50 حمله انکار سرویس توزیع شده (DDoS) ماهانه مواجه می شوند که با بارگذاری بیش از حد سرورها، خدمات VoIP را مختل می کند.

سیستم های تلفن را انعطاف پذیر و مقیاس پذیر کنید

VoIP با ابزارهای تجاری به خوبی کار می کند و با رشد شرکت شما به راحتی افزایش می یابد. با اینترنت خوب می توانید در هر جایی از آن استفاده کنید، اما مراقب خطرات موجود باشید تا از سوء استفاده و کلاهبرداری جلوگیری کنید.

به طور کلی، VoIP یک انتخاب عالی برای ارتباطات مدرن است که به حرفه ای هایی مانند شما اجازه می دهد در زمان صرفه جویی کنند و بهره وری خود را برای ارتباط یکپارچه با مشتریان افزایش دهند.

بیشتر بدانید صف تماس و درک کنید که چگونه می توانید به طور موثر از سیستم های تلفن VoIP در تجارت خود استفاده کنید.

منبع: https://learn.g2.com/voip-statistics

Simple, privacy focused and free ad network for websites in need of new visitors. Link. Dover shore excursion from disney magic to london via legoland resort windsor – i love uk.