آیا اعلان‌های هوش مصنوعی بهتر به نتایج بهتر ترجمه می‌شوند؟

حوالی نوبت 21خیابان قرن، وب 1.0 آنلاین شد. (خب، بخش 1.0 نیست زیرا هیچ ، نمی دانست که نسخه هایی خواهد داشت.)

همه چیز بر روی “نت” متمرکز بود. شما با استفاده از مرورگر Netscape وارد شبکه شده اید. شما با تلفن نت خود تماس گرفتید. مایکروسافت نرم افزار dot-net را ایجاد کرد. ZDNet و CNet اخبار فناوری را منتشر کردند. موسیقی دیجیتال “موسیقی خالص” نامیده می شد. ساندرا بولاک در فیلم The Net بازی کرد که در مورد هکرها بود.

شبکه در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 همه جا بود.

در سال 2024، شبکه مورد اشاره زیادی قرار نمی گیرد. مکالمات امروزی بر روی اعلان‌ها متمرکز هستند – درخواست‌هایی برای هوش مصنوعی مولد. “شما باید در اعلان ها بهتر شوید.” “شما نیاز به مهندسی سریع دارید.” “شما باید بهترین پیشنهاددهنده در همه اعلان ها باشید تا در تولید محتوا خوب شوید.”

اما میدونی چیه؟ دانستن نحوه ایجاد اعلان برای هوش مصنوعی مولد مانند دانستن نحوه ایجاد کدهای HTML در روزهای اولیه نت است.

این چیزی است که رابرت رز، مشاور ارشد استراتژی CMI می گوید و چیزی که او را بر آن داشت تا نظر خود را در مورد این موضوع ارائه دهد. ویدیو را تماشا کنید یا نظرات او را بخوانید:

اندیشیدن به نتایج سریع

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی این روزها در محتوای بازاریابی مورد توجه قرار گرفته است. من تصاویر و متن های بیشتری را می بینم که به وضوح توسط هوش مصنوعی تولید می شود. تشخیص تصاویر آسان‌تر است زیرا ژنراتورهای هوش مصنوعی ظاهر خاصی ایجاد می‌کنند و اغلب در فیس‌بوک و لینکدین ظاهر می‌شوند.

  20 Types of Backlinks in SEO — The Complete Guide

پخش “والدو کجاست؟” با آنها، و شما معمولا می توانید اجزای نسبتا عجیب و غریب را ببینید. منظور من را در این تصویر همراه با یک پست وبلاگ در مورد تیم هایی که با هم برای ویرایش یک سند کار می کنند، ببینید.

هفده نفر در یک اتاق اداری با پنجره های بزرگ نشسته و ایستاده اند. هشت نفر از آنها پشت یک میز بزرگ با دو لپ‌تاپ باز، فنجان‌های پر از نشانگر، یک تبلت، لیوان‌های قهوه، کتاب و کاغذ نشسته‌اند. بیشتر بقیه به میز نگاه می کنند. در همان نزدیکی یک نمودار تلنگر، چند میز تحریر دیگر، و پوستر روی دیوارهای آجری نقاشی شده قرار دارد که نور خورشید از پنجره ها عبور می کند.

هفده نفر در یک اتاق اداری با پنجره های بزرگ نشسته و ایستاده اند.  هشت نفر از آنها پشت یک میز بزرگ با دو لپ‌تاپ باز، فنجان‌های پر از نشانگر، یک تبلت، لیوان‌های قهوه، کتاب و کاغذ نشسته‌اند.  بیشتر بقیه به میز نگاه می کنند.  در همان نزدیکی یک نمودار تلنگر، چند میز تحریر دیگر، و پوستر روی دیوارهای آجری نقاشی شده قرار دارد که نور خورشید از پنجره ها عبور می کند.

من سوالات زیادی دارم:

  • چرا همه مردها ریش دارند؟
  • آیا این عکس یک راکون روی دیوار پشتی است؟
  • اون پوستر کنار راکون چی میگه؟
  • آیا آن شخص کوچکی است که بدون پا روی آن میز پشت نشسته است؟
  • زن جلوی راست چه مشکلی دارد؟
  • آیا زن سمت چپ ماوس کامپیوتری دارد که با جراحی به انگشت شصت چپش وصل شده است؟

اما من پرت می شوم.

متن تولید شده توسط هوش مصنوعی چطور؟ مملو از صفت و زبان گلدار است. وقتی از ChatGPT خواستم در مورد بازاریابی محتوا بنویسد و با یک داستان برای ایجاد زمینه باز شود، ایجاد کرد:

«روزی روزگاری، در اتاق‌های هیأت مدیره شلوغ یک شرکت Fortune 1000، یک معاون بازاریابی به نام الکس بود که با چالشی دلهره‌آور روبرو شد. فروش راکد بود و روش های بازاریابی سنتی درخشش خود را از دست می دادند.

بله، ChatGPT عاشق همخوانی است. در این مورد از سه در دو جمله استفاده کرد.

  چالش N + 1

در هر صورت، بسیاری می‌گویند مشکل تصاویر و متن‌های هوش مصنوعی در اعلان‌های ارائه‌شده به ابزار مولد هوش مصنوعی نهفته است.

در یک اعلان چیست؟

یکی از موضوعات داغ در میان بازاریاب‌ها، پیام‌ها به کالایی تبدیل شده‌اند، زیرا رهبران فکری بهترین قالب‌های کلاسیک Mad Libs خود را می‌فروشند یا می‌دهند. برخی به شما پیشنهاد می کنند که به هوش مصنوعی مولد بگویید که چه کسی باید باشد، مانند “تظاهر کنید که یک کتابدار هستید” یا “تظاهر کنید که یک خلبان در سطح جهانی هستید که از مدرسه Top Gun در سن دیگو بیرون آمده اید.”

(من آخرین مورد را امتحان کردم و نصیحت شماره 1 را خواستم. این درخواست این پاسخ را به همراه داشت: “چالش را در آغوش بگیرید.” وای، این چیز خوبی است و هیچ تهدیدی برای تام کروز نیست.)

در مؤسسه بازاریابی محتوا و مشاوره محتوا، ما عمیقاً به دنیای هوش مصنوعی مولد، آزمایش ابزارها و درک نقاط قوت و ضعف مدل های یادگیری برای تولید محتوا رفته ایم.

نتیجه گیری من: ایجاد بهترین ارزش از هوش مصنوعی مولد هیچ ارتباطی با متخصص بودن در درخواست ندارد.

این بدان معنا نیست که یادگیری پرسیدن سؤالات بهتر – آنچه واقعاً می خواهید بدانید – پاسخ های بهتر و ارزشمندتری دریافت نمی کند. این ممکن است چه از هوش مصنوعی بپرسید چه از انسان.

اما جدای از درخواست ظاهری خاص برای تصاویر و ارائه کلماتی برای کمک به هوش مصنوعی در درک اصطلاحات، باعث کاهش بازدهی فراتر از ابتدایی ترین سطوح می شود. اگر تولید خروجی هوش مصنوعی خوب فقط به کسانی واگذار شود که می‌توانند درخواست‌های خوب را «کد» کنند، پس این فناوری مخل‌کننده‌ای نیست که همه آن را باور دارند.

  10 Best Free Slideshow Maker Software in 2024

اثر Dunning-Kruger همچنین برای ایجاد مشکل در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ظاهر می شود. مردم توانایی یا دانش خود را بیش از حد ارزیابی می کنند. اما دانستن اینکه چقدر در کاری مهارت دارید، مستلزم همان مهارت هایی است که در وهله اول در آن مهارت دارید. با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، مردم فکر می‌کنند که کیفیت بالاتری دارد زیرا نمی‌دانند «خوب» چگونه به نظر می‌رسد.

این را به درخواست خود تبدیل کنید

من شرکتی را می شناسم که اخیراً تیم فعال سازی محتوای مشتری خود را با هوش مصنوعی مولد و یک فریلنسر جایگزین کرده است. پس از اینکه آنها هوش مصنوعی مولد را تشویق کردند، تعداد زیادی محتوای جدید برای مشتری ایجاد کرد که فریلنسر در وب سایت منتشر کرد. فقط یک مشکل وجود داشت. محتوا اطلاعات نادرستی در مورد محصولات، فناوری و نحوه کارکرد چیزها می داد. فریلنسر نمی توانست صحت محتوا را تشخیص دهد. در حالی که محتوا به طرز چشمگیری نوشته شده بود، اما کاملاً اشتباه بود.

همانطور که در نظر دارید هوش مصنوعی مولد را در استراتژی محتوای خود ادغام کنید، پیام من را به خاطر بسپارید: به متخصصان پیشنهاد تبدیل نشوید. سخت تلاش کنید تا در موضوع خود متخصص شوید و محتوای انسانی فوق‌العاده‌ای را با کمک هوش مصنوعی ایجاد کنید که از پیام‌های ساده و آسان به یاد می‌آید.

مثل اینی که اینجا میخونی؟ برای به‌روزرسانی‌های روزانه یا هفتگی، اشتراک خود را دریافت کنید. این رایگان است – و شما می توانید تنظیمات برگزیده خود را تغییر دهید یا هر زمان خواستید اشتراک خود را لغو کنید.

مطالب مرتبط دستچین شده:

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/prompt-engineering-skill-content-marketing/

Sony aibo techpros : ultimate technology resource. Stocktally’s stocktaking services are designed to uncover hidden losses and discrepancies in spare parts inventory. How k pop might lead to the downfall of korea’s richest self made tech mogul.