بهداشت ارتباطات (و از بین رفتن پیامک)

توجه کم است.

تصمیم گیری دشوار است.

جستجو به تلاش نیاز دارد.

برای سی سال، پیامک یک رسانه قدرتمند بوده است. این چیزی است که در جیب ما می لرزد. این وعده چیزی فوری است، و پاسخی که به همان اندازه فوری خواسته می شود.

«من ده دقیقه دیر می‌کنم» متن خوبی است و «خوب» پاسخی عالی است.

مانند همه رسانه‌های دیجیتالی که کار می‌کنند، چسبنده است و اثر شبکه قدرتمندی دارد. هنگامی که شخصی برای شما پیامکی ارسال کرد، باید آن را پس دهید. هنگامی که همکاران شما پیامک ارسال می کنند، شما نیز باید پیامک ارسال کنید. وقتی آن را به روشی که دیگران انجام می دهند انجام دهید، بهتر عمل می کند.

و مانند همه رسانه های دیجیتالی که کار می کنند، خراب می شود. گاهی اوقات توسط ارسال کنندگان هرزنامه شیطانی که پیامک می فرستند و وانمود می کنند شما را می شناسند، “می خواهید فردا گلف بازی کنید؟” یا «همسرت گفت که خانه‌ات را می‌فروشی…». و گاهی اوقات توسط افرادی که اصلاً شرور نیستند، اما صرفاً حس متفاوتی نسبت به شما نسبت به رسانه دارند.

و بنابراین در اینجا یک متن است که در آن 15 نفر سی سی شده اند. شما اکثر آنها را نمی شناسید، بنابراین تنها چیزی که می بینید شماره تلفن آنها است. و از شما می‌خواهد کاری را که انجام می‌دهید متوقف کنید و تقویم خود را باز کنید و محاسبه کنید که آیا آن روز رایگان است یا خیر. و اینکه آیا افرادی که امیدوارید با آنها تعامل داشته باشید می روند یا نه. و البته، اگر کسی پاسخ را بزند، همه پاسخ را دریافت می کنند. و البته، پس از آن، یکی از آن افراد تصمیم می‌گیرد که «حرف‌ها را اعلام کند» و در مورد فروش گاراژ نامرتبط خود به همه افراد دیگر در تاپیک بگوید، که تنها در چند روز آینده ارائه می‌شود…

  What They Do & How to Be a Great One

خیلی زود، جیب شما به اندازه کافی با هر دو نوع متن به قدری می لرزد که به سادگی بررسی را در اولویت قرار نمی دهید، و سپس، دفعه بعد که یک متن فوری آمد، خوب، نادیده گرفته می شود.

ارسال پیامک در مرحله بعدی ارائه می شود. هیچ نکته ظریفی در آن وجود ندارد، هیچ فهرست اولویتی، چیزی جز «خواندم» یا «نخواندم» وجود ندارد.

عدم تقارن پویایی در اینجا بذر مرگ را می کارد. به تک تک افرادی که می شناسید بستگی دارد که از توجه شما محافظت کنند، به هر یک از آنها بستگی دارد که سخاوتمند و محتاط باشند و وقت خود را تلف نکنند. و هزینه صرفاً انجام کاری که دیگران انجام می دهند آنقدر کم است که کل کار شروع به تنزل می کند.

به این سهولت بازاریاب‌های تلفنی و ارسال‌کنندگان هرزنامه می‌توانند از تماس اولیه شما سلاح استفاده کنند (14 یادداشت در مورد یک رزرو شام!) و می‌توانید ببینید که چگونه مسیر فقط یک طرفه می‌رود.

جادوی رسانه های گسترده مانند تلفن، ایمیل و متن این است که یک API باز است. هیچ ، در واقع مسئول ورودی ها نیست، اما این مشکل نیز هست.

من امیدوارم که سرویس هایی مانند texts.com یا حتی مردم کوپرتینو نفس عمیقی بکشند و یک لایه محافظت شده برای تعاملات مفید ایجاد کنند که در واقع مجوز دارند. ساختار رابط کاربری سیستم را تعیین می کند. اگر سی سی 15 غریبه آسان باشد، مردم این کار را خواهند کرد.

در سال 1994، تیمی را رهبری کردم که بازی‌هایی را اختراع کردند که می‌توانستید با متن بازی کنید. تقریباً به یک ایده قاتل تبدیل شد و شاید روزی برگردد.

  ارکستر جامعه | وبلاگ ست

و در سال 1999، من سعی کردم کار را در مورد خرید تمبرهای ارزان برای ایمیل هماهنگ کنم، تا API ممکن است کند شود و کمی متمرکز شود.

شاید هوش مصنوعی تبدیل به یک فیلتر (ناقص) شود، اما حل مشکل بعد از این واقعیت بسیار سخت است، من خوشبین نیستم.

قانون بسیار ساده است: صدای بد سیگنال خوب را از بین می برد تقریباً در هر وسیله ارتباطی مفیدی. فرصت این است که در برابر نویز بد طراحی کنید و مراقب حفظ جادویی باشید که در وهله اول آن را مفید کرده است.

منبع: https://seths.blog/2024/01/communications-hygiene-and-the-demise-of-texting/

There are several benefits that organizations can gain from conducting third party inventory audits. To unveil a range of subscription bundles alongside its new iphones this october according to.