توصیه های مفید برای یافتن شغل جدید در بازاریابی و محتوا

آیا در حالت شکار شغل هستید؟

شاید اخیراً شغل خود را از دست داده اید یا انتظار دارید تیم خود را کاهش دهید. شاید شما به دنبال فرصت های جدیدی هستید که متناسب با جایی که می خواهید به صورت حرفه ای یا شخصی بروید.

آیا کسی بدون توجه به شرایط از شکار شغل لذت می برد؟

یک کاریابی موفق مستلزم آن است که خودتان را بازاریابی کنید. با توجه به حرفه خود، شما قبلاً مدل را می شناسید – محتوای قانع کننده ای ایجاد کنید که مخاطبان هدف کارفرمایان جدید را جذب کند.

اما آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. شما باید سال ها دانش، مهارت و تجربه را متراکم کنید. سپس، شما باید پروفایل های خود را که با دقت ساخته شده اید در مقابل استخدام کنندگان قرار دهید و به جایگاه تخصص خود در بازار ادامه دهید. تنها در این صورت است که می توانید از سایر نامزدهای رقابت کننده برای نقش مورد نظر خود متمایز شوید.

در جریان زنده #CMWorld Community، JT O’Donnell از Work It Daily و Amy Vaughan از Together Digital آنچه را که استخدام‌کنندگان می‌خواهند و راه‌های مخرب برای ورود به رادارشان را به اشتراک گذاشتند.

ابزارهای کاریابی خود را به روز کنید

ابتدا از رزومه و نمایه لینکدین خود بازدید کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها به روز، سازگار، و دقیقاً برای نقش هایی که به دنبال آن هستید، هدف قرار می گیرند.

اگر از آخرین باری که به دنبال کار بوده اید، مدتی می گذرد، ممکن است لازم باشد قوانین جستجوی کار سازنده را دوباره یاد بگیرید.

امروزه 97.4% از شرکت های Fortune 500 و بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​از سیستم های ردیابی برنامه استفاده می کنند. این نرم افزار می تواند پروفایل های دقیق تری ایجاد کند و آنها را با جزئیات سابقه کاری متقاضیان مطابقت دهد.

برای تطبیق با این بررسی فنی، رزومه خود را با کلمات کلیدی استفاده شده در آگهی استخدام بهینه کنید تا شانس برنامه خود را برای انتقال به مرحله بعدی افزایش دهید.

به روندهای قالب بندی و اطلاعات برای پیشی گرفتن از دروازه بان های دیجیتال توجه کنید. رزومه شما باید به راحتی خلاصه شود، روی نتایج متمرکز شود و متناسب با نقش باشد.

در یک بحث مرتبط در کانال Slack CMI، سوزان وارتی از Headstart Copywriting یک الگوی رزومه برای دوران فعلی به اشتراک گذاشت.

  47 B2B Marketing Stats to Know This Year (+HubSpot Data)

در تصویر زیر نشان داده شده است، اطلاعات را به بخش های واضح جدا می کند:

  • در باره: خودتان را معرفی کنید، نقشی را که به دنبال آن هستید ذکر کنید، و شایستگی های خود را به روشی مرتبط شرح دهید.
  • نکات برجسته شغلی: بیانیه‌های فعالی بسازید که دستاوردهایی را که به آنها افتخار می‌کنید خلاصه می‌کند تا استخدام‌کنندگان بتوانند نسخه را مرور کنند و بفهمند شما چه کسی هستید و چه چیزی می‌توانید ارائه دهید.
  • تجربه کاری: به جای فهرست ، نقش های خود، توضیح دهید که چگونه کار شما به کارفرمایان قبلی کمک کرده است تا به اهداف تجاری خود دست یابند.

برای دانلود کلیک کنید

JT می گوید پروفایل لینکدین شما باید با رزومه شما هماهنگ باشد. استخدام کنندگان به رزومه و بخش سابقه کاری LinkedIn توجه می کنند. اطلاعاتی که در آنجا ظاهر می شود باید یکسان باشد. در غیر این صورت، آنها ممکن است در مورد اینکه کدام نسخه دقیق است، سردرگم شوند.

با رویکرد جستجوی کار مخرب متمایز شوید

ایمی می‌گوید که استخدام‌کنندگان تنها چند ثانیه را صرف بررسی رزومه و نامه‌هایی می‌کنند که به میز یا صندوق ورودی آنها می‌رسد.

با توجه به آن، JT می گوید، نشان دادن انگیزه شخصی شما برای انجام کار برای آن کارفرما می تواند به شما مزیتی بدهد. این امر مستلزم انجام یک جستجوی شغلی مخرب است که ارتباط مرتبطی بین علایق و اهداف شغلی شما را به کارفرمایانی که می‌خواهند سود ببرند، منتقل می‌کند.

این رویکرد عمدی و داستانی باید برای بازاریابان محتوا به خوبی کار کند زیرا شما قبلاً آن را تمرین کرده اید. همچنین با ایجاد ارتباط بیشتر با کارفرمایان احتمالی، سیستم های دروازه بان را دور می زند.

JT فرآیند جستجوی شغل مخل را خلاصه می کند:

  • کاری را که بیشتر به آن علاقه دارید مشخص کنید: به دقت در مورد نوع کاری که می خواهید انجام دهید فکر کنید، نه فقط در مورد جایی که می خواهید انجام دهید. چه چیزی شما را روشن می کند؟ مردم به طور خاص برای چه به شما مراجعه می کنند؟ پاسخ شما به عنوان اصل محوری برای داستان نامزد شما عمل می کند.
  • فهرستی از اهداف شرکت ایجاد کنید: برای هر نقشی که با مهارت ها و علایق شما مطابقت دارد درخواست نکنید. 10 تا 20 موردی را پیدا کنید که واقعاً از دیدگاه های منحصر به فرد و تمرکز تخصصی شما سود می برد.
  • روشن کنید که چرا می خواهید برای هر شرکتی کار کنید: گفتن اینکه می شنوید آنها مکانی عالی برای کار هستند و مزایای عالی ارائه می دهند برای اثبات درک شما از تجارت و اهداف آن کافی نیست. چه چیزی در مورد آنها آموخته اید که متفاوت و خاص هستند؟
  • ایجاد ارتباط شخصی: به این فکر کنید که چه چیزی را می توانید به نقش در شرکت بیاورید. برای نشان دادن دانش خود از کاری که آنها انجام می دهند، مشتریانشان چه کسانی هستند و چگونه می توانید در نتایج کسب و کاری که آنها می خواهند به دست آورند کمک کنید، مشخص باشید.
  • جزئیات را در یک نامه پوششی ایجاد کنید: یک نامه پوششی ایجاد کنید که به درک منحصر به فرد شما از کسب و کار و ارزش متمایز شما کمک کند. JT می‌گوید: «وقتی می‌توانید آن داستان را در یک سازمان به دست کسی برسانید، از آنچه ممکن است اتفاق بیفتد شگفت‌زده خواهید شد.
  رایان لانگفیلد در مورد افزایش بهره وری در میان تیم های فروش و بازاریابی

(شبکه) داستان خود را به یک شغل تبدیل کنید

اما لازم نیست برای جلب توجه کارفرمایان احتمالی منتظر یک آگهی کار باشید. امی می‌گوید: «مردم باید با شما ملاقات کنند و در آنچه می‌گویید و انجام می‌دهید تداوم ببینند.

برای بهره وری بیشتر این شبکه سازی و بازاریابی، از فعالیت لینکدین خود نهایت استفاده را ببرید. در مارس 2024، لینکدین از «حالت خالق» خلاص شد و این فرصت را برای همه افراد حاضر در پلتفرم برای استفاده از ویژگی‌های آن باز کرد.

  1. یک بخش درباره بنویسید: داستان خود را به طور خلاصه بسازید، و آنچه را که در یک نامه پوششی مورد بحث قرار می دهید برجسته کنید تا توجه مناسب را به خود جلب کنید.
  2. محتوای مرتبط ایجاد و به اشتراک بگذارید: به حوزه های تخصصی خود فکر کنید و به طور منظم در مورد آنها در فید لینکدین خود صحبت کنید. ایجاد محتوای جدید (یا ارسال مجدد محتوای خود در پلتفرم های دیگر) در آن موضوعات، تخصص شما را به نمایش می گذارد.

همچنین می‌توانید به اخبار، مقاله‌ها، ویدیوها و سایر داستان‌های مرتبط شخص ثالث نظر بدهید و به آن‌ها نظر بدهید. این نشان می دهد که شما با آنچه در آن فضا اتفاق می افتد در تماس هستید و چیزی ارزشمند برای افزودن به گفتگو دارید.

مطمئن شوید که به طور مداوم پست کنید – JT حداقل یک بار در روز توصیه می کند – برای ایجاد مخاطبی از دنبال کنندگان.

  1. احساسات شخصی را در شخصیت کاری خود بگنجانید: جذب مخاطب با محتوای رهبری فکری خود می تواند به شما کمک کند در جستجوهای لینکدین رتبه بالاتری داشته باشید و توجه جذب کنندگان بیشتری را به خود جلب کنید. با این حال، از آنجایی که تقریباً هر متقاضی شغلی می‌تواند خود را به عنوان یک متخصص معرفی کند، امی پیشنهاد می‌کند یک گام اضافی برای متمایز شدن از مجموعه بردارید: ایجاد یک برند شخصیتی.
  تحلیل آخرین حرکت | وبلاگ ست

اگر یک خواننده معمولی CMI هستید، احتمالاً با دلایل ایجاد یک برند شخصی آشنا هستید (و اگر نه، خواندن پست قطعی Ann Gynn در مورد این موضوع را به شدت توصیه می کنم). با این حال، الف شخصیت برند کمی متفاوت است

همانطور که امی توضیح می دهد، جویندگان کار اغلب تلاش می کنند تا علایق خود را در خارج از محل کار با کاری که می خواهند با آن شناخته شوند مرتبط کنند. با این حال، گره زدن این علایق در داستان‌ها می‌تواند فرد را برای استخدام‌کنندگان و دیگرانی که می‌توانند به پیشبرد جستجوی شغل کمک کنند، به یاد ماندنی‌تر کند.

امی توضیح می‌دهد که این برند برای برندش چگونه به نظر می‌رسد: «من در مورد پایه‌ریزی، طبیعت و رهبری همدلانه صحبت می‌کنم. برای من، این چیزها همه با هم گره خورده اند، زیرا دوست دارم در نحوه رهبری خود بسیار متکی باشم و در نحوه برخورد با موقعیت های کاری دشوار بسیار آرام باشم. یا شاید شما یک ورزشکار استقامتی هستید و می‌توانید ارتباطی ایجاد کنید که چگونه عشق شما به ورزش‌های استقامتی با اخلاق کاری قوی شما همراه است.»

این محتوای برند شخصیتی می‌تواند به شبکه شما احساس ارگانیک‌تری بدهد. امی می‌گوید: «اگر فقط برای یافتن شغل با افراد شبکه‌تان تماس می‌گیرید، آن‌ها آن را بو می‌کنند. اما اگر آنها شما را می شناسند زیرا داستان قابل ربط یا چیز ارزشمندی را به اشتراک گذاشته اید، ممکن است تمایل بیشتری به برقراری ارتباط با شما و کمک به جستجوی شما داشته باشند.

از نقاط قوت بازاریابی محتوای خود برای اثبات ارزش خود به کارفرمایان استفاده کنید

شکار شغل هرگز آسان نیست. با این حال، با رویکرد جستجوی کار دقیق تر، داستان هایی که تخصص منحصر به فرد شما را نشان می دهد و راه هایی برای ایجاد ارتباط شخصی، وضعیت شغلی شما به زودی تغییر خواهد کرد. از دست دادن شغل هرگز احساس خوبی ندارد. اما با یک رویکرد جستجوی شغل دقیق تر، داستان هایی که تخصص منحصر به فرد شما را نشان می دهد و راه هایی برای ایجاد ارتباط شخصی، وضعیت بیکاری شما طولانی نخواهد بود.

برای تقویت مهارت های بازاریابی محتوا به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟ در دانشگاه CMI ثبت نام کنید و به مدت 12 ماه به یک برنامه درسی گسترده که به شما کمک می کند کار خود را موثرتر انجام دهید، دسترسی داشته باشید.

مطالب مرتبط دستچین شده:

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/content-marketing-job-advice

Fallout’s vinyl soundtrack is coming, and we spoke to composer ramin djawadi about it. Partner with stocktally for a reliable, efficient, and comprehensive stock and inventory management experience. To help organizations work toward racial equity in suicide prevention efforts.