راه اندازی GOODBIDS | وبلاگ ست

طی چند روز آینده، پروژه جدیدی را که امروز راه‌اندازی کردیم، معرفی خواهم کرد. یک تیم کوچک و قدرتمند یک سال است که روی این کار کار می کنند. من می‌خواهم نکات برجسته را همراه با برخی از انتخاب‌های طراحی حیاتی که در این مسیر انجام دادیم به اشتراک بگذارم

هر سال، موسسات خیریه در ایالات متحده حدود یک میلیارد دلار جمع آوری می کنند روز از افراد این پول برای هنرها، برای مراقبت های بهداشتی، برای آموزش، برای پروژه های بی شماری که به نفع جوامع ما هستند، مصرف می شود.

از آنجایی که جامعه ما به شکلی منفعلانه برای این سازمان ها ساخته نشده است تا بتوانند بودجه دریافت کنند، آنها باید فعالانه کمک مالی کنند. این طاقت فرسا و رک و پوست کنده است. هیچ‌، به‌خصوص نمی‌خواهد ریسک کند یا زمان بیشتری را صرف خلاقیت کند، زیرا این یک کار ضروری است، نه هدف.

در ایجاد GOODBIDS، ما تصمیم گرفتیم راهی جدید برای اهداف ارزشمند برای جمع آوری پول ایجاد کنیم، چیزی که سرگرم کننده، قابل توجه و مولد باشد.

هسته اصلی این ایده حراج مثبت است. در حالی که کمی شبیه حراج eBay به نظر می رسد، در واقع برخی پیچش های خارق العاده و تغییر دهنده بازی وجود دارد.

کلید این است: هر پیشنهاد یک کمک مالی است.

امروز، ما سه حراج را راه اندازی کردیم که در طول هفته بیشتر در راه است:

مناقصه از 10 دلار شروع می شود. با افزایش 10 دلاری بالا می رود و نمی توانید از یک قدم بگذرید.

  3 نکته برای راه اندازی یک پادکست Kickass، از اولین میلیون سازنده من

بنابراین، 10 دلار، 20 دلار، 30 دلار و غیره.

هر پیشنهاد در واقع یک کمک مالی غیر قابل استرداد است.

این بدان معناست که اگر شما 10 دلار پیشنهاد دهید و کسی 20 دلار از شما پیشی بگیرد، کمک مالی شما همچنان به خیریه می رود. شما یک ایمیل تاییدیه کمک مالی خود را دریافت می کنید و خیالتان راحت است. شخص دیگری قرار است پاداش را دریافت کند – مگر اینکه دوباره پیشنهاد بدهید.

آخرین کمک مالی پاداش را دریافت می کند.

جادوی یک حراج مثبت در ریاضیات است. اگر مناقصه جلسه با جیسون به 1500 دلار برسد (بسیار کمتر از ارزش آن)، سازمان غیرانتفاعی تا 112000 دلار کمک مالی دریافت خواهد کرد.

ما در این هفته مجموعه‌ای از حراج‌های فوق‌العاده را راه‌اندازی می‌کنیم که همگی با جوایز اهدایی همراه هستند. امیدوارم که آنها را بررسی کنید و اگر از طرفداران Dead هستید، حتماً فردا آن را تنظیم کنید.

و اینم یه نگاه گذرا…

منبع: https://seths.blog/2024/04/launching-goodbids/

Stock control through stocktaking gujrathi. Creators who partook in teespring’s digital merchandise beta were interested in.