رضایت مشتری و انعام | وبلاگ ست

در آمریکای شمالی، انعام دادن یک سیستم ناعادلانه است که بر اساس قانون در وضعیت موجود ایجاد شده است. رستوران ها اجازه ندارند به راحتی نکاتی را در اطراف خود پخش کنند، و در نتیجه، آنها تمایل دارند که بسیاری از نابرابری ها در فرهنگ ما را تشدید کنند، در همان زمان که حساب ، روی دستمزد منصفانه در یکی از بزرگترین صنایع را دشوار می کند. جهان.

گفته می شود، یکی از دلایل چسبندگی انعام این است که عمل انجام آن مزایایی را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

اول تشریفات است. این همان کاری است که ما با آن بزرگ شدیم، و کنار گذاشتن آن احساس ناخوشایندی دارد.

دوم کنترل است. به فردی که انعام می دهد، یادآوری واضحی از قدرت خود به عنوان مشتری داده می شود. “بیمه ، خدمات سریع” ممکن است منشأ این اصطلاح نباشد، اما می تواند چنین احساسی داشته باشد. به مشتری حس کنترل می دهد.

دیگری وضعیت است. در رستوران‌های مجلل در نیویورک، آزمایش‌های حذف انعام موفقیت چندانی نداشته است و یکی از دلایل آن این است که مشتریان معمولی از روشی که به آنها اجازه می‌دهد به‌طور ماهرانه (نه آنچنان ظریف) وضعیت خود را به مهمانان خود نشان دهند، لذت می‌برند.

یکی از موارد اخیر برچسب‌گذاری و مرتب‌سازی اینترنت است. رستوران‌ها و استراحتگاه‌هایی که شامل انعام در هزینه‌های خود می‌شوند، در جستجوی چکش‌کاری قرار می‌گیرند، زیرا به نظر گران‌تر از آنچه هستند، هستند.

بخشی از تداوم هنجارهای فرهنگی ناشی از تمایل ما به وجود یک هنجار است. وقتی دو نفر چکی را تقسیم می‌کنند، مقایسه مقداری که در یک انعام می‌گذارند برایشان غیرعادی نیست. چرا؟ از این گذشته، مردم از رستورانی عبور نمی‌کنند تا از یک غریبه بخواهند که مطمئن شوند همگام هستند. اما دادن مقدار “درست”، یا شاید فقط کمی بیشتر یا کمی کمتر، بخشی از تمایل ما برای تثبیت جایگاه خود در یک سلسله مراتب است.

  How to Maximize Digital Engagement With Multimedia Content

چگونه این گره را برش دهیم؟ اگر انعام دادن یک خدمت است (برای مشتریان یا کارکنان) چگونه می توان آن را بیش از یک فکر بعدی کرد؟

اگر هدف تداوم انعام دادن است، پس ما این شانس را داریم که شرایطی را ایجاد کنیم که تخلیه‌کننده احساس واقعاً خوبی نسبت به تمرین داشته باشد. نشانه‌های ساده، راهی آسان برای یافتن خود در سلسله مراتب، راهی برای دانستن اینکه «مقدار مناسب» را دریافت می‌کنید. یا شاید نوع سیگنالی که در کلوپ‌های شبانه می‌بینیم وقتی شخصی یک بطری واقعاً گران قیمت را برای میز سفارش می‌دهد – چگونه به مشتریان این فرصت را می‌دهیم که در مورد انعام خود نمایشی ارائه دهند که به نفع مشتری و همچنین سرور باشد؟

از سوی دیگر، اگر هدف حذف انعام باشد، می توان دولت های مختلفی را به کار گرفت.

استراحتگاهی را تصور کنید که به خدمات خود افتخار می کند. به جای درخواست انعام در روز آخر، یادداشتی ممکن است بگوید: «از اینکه به ما ملحق شدید و از مأموریت ما در ایجاد یک مکان جادویی برای کار و بازدید حمایت کردید، سپاسگزاریم. ما قبلاً کارت شما را شارژ کرده‌ایم که شامل هزینه مهمان‌نوازی می‌شود. اگر کسی در ملک در کیفیت اقامت شما نقش داشته است، لطفاً به ما اطلاع دهید و ما مطمئن شوید که کار او را جشن خواهیم گرفت.»

در حال حاضر خدمات در قلب اقتصاد ما قرار دارد. شاید ارزش این را داشته باشد که در نحوه تشخیص و پرداخت هزینه آن تجدید نظر کنیم.

منبع: https://seths.blog/2024/02/customer-satisfaction-and-tipping/

  چه کسی پرداخت می کند؟
My stocktally services pvt ltd. 6 ways tesla is promising to change the world next year, ranked in order of their actual likelihood.