سپرها پایین | وبلاگ ست

مایکل لوپ به ایجاد یک اصطلاح مهم کمک کرد. هنگامی که شما یک صنعتگر ماهر با ارزش بازار بالا هستید، ممکن است استخدام‌کنندگانی در خانه شما را بزنند. کارمندی که “سپر” دارد حتی به خود زحمت نمی دهد در را پاسخ دهد. وقتی سپرها پایین می‌آیند، دست‌کم می‌توانید آنچه را که پیشنهاد می‌شود بشنوید.

در یک پست بعدی که در آن پیراهن‌های ابریشمی با وضعیت سپر شما به عنوان جمع‌آوری کمک مالی ارائه کرد، گفت که شاید ایده خوبی نباشد که واقعاً این پیراهن را در محل کار بپوشید.

این تقریباً به اندازه پدیده سپرها جذاب است.

دلایل خوبی برای رفتن به سپر وجود دارد. این باعث صرفه جویی در زمان فیلترینگ شما می شود. این رضایت شغلی را افزایش می دهد زیرا شما همیشه واقعیت امروز را با کمال تصوری فردا در جای دیگری مقایسه نمی کنید. و رابطه بهتری با همکارانتان ایجاد می کند، زیرا تعهد متقابل منجر به اعتماد می شود.

و دلایل خوبی برای زمین گذاشتن سپر وجود دارد. به فردا بدهی دارید – از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. خیلی وقت‌ها، به جای اینکه به آنچه ممکن است نگاه کنیم، اجازه می‌دهیم مقاومت ما را عقب نگه دارد.

چرا وضعیت خود را به اشتراک نمی گذارید؟

تام پیترز در مورد رهبرانی می نوشت که جلسات رزومه را برای کارمندان خود برگزار می کردند. شکاکان پرسیدند که چرا تیم خود را تشویق می کنید تا ارزش خود را در بازار کار نشان دهند. او خاطرنشان کرد که بهتر است با افرادی کار کنیم که می‌خواهند بمانند، در حالی که جایگزین کار با افرادی است که معتقدند در جایی که هستند گیر کرده‌اند.

  The Top 5 Marketing Challenges Expected Globally in 2024, And How to Overcome Them (Data + Expert Tips)

تنش طولانی مدتی بین صاحب کارخانه و کارگر وجود دارد. صاحب کارخانه می خواهد در ازای کمترین غرامت، حداکثر نیروی کار را بگیرد. کارگر اغلب با بازی دفاعی پاسخ می دهد و اجازه نمی دهد رئیس به آنها بی احترامی کند.

روسا وفاداری کارکنان را ابداع کردند نه کارمندان.

ترس، اگر پیراهن سپر خود را بپوشید، این است که رئیس شما درخواست بیشتری کند. و اینکه اگر پیراهن سپر خود را بپوشید، رئیس شما دیگر به شما اعتماد نخواهد کرد و شروع به نقشه کشی برای جایگزینی شما خواهد کرد.

شاید جایگزینی وجود داشته باشد:

رئیس باید طوری رفتار کند که انگار همه سپر دارند. فرض کنید باید هر روز با ارائه احترام، اهمیت و فرصت‌های جالب، تعامل و وفاداری را دوباره به دست آورید.

و کارمندان می توانند طوری رفتار کنند که گویی سپرهایی دارند، فقط به این دلیل که این روشی قدرتمند برای گذراندن روز شما در جریان است. همیشه می توانید فردا نظر خود را تغییر دهید.

منبع: https://seths.blog/2024/03/shields-down/

Stocktally’s stocktaking services are designed to uncover hidden losses and discrepancies in spare parts inventory. 6 ways tesla is promising to change the world next year, ranked in order of their actual likelihood.