نحوه استفاده از مدیریت محتوا برای ارائه ایده های تازه بدون منابع اضافه شده

بیشتر بازاریابان محتوا باید مانند متصدیان موزه عمل کنند.

متصدیان موزه یک موضوع نمایشگاه را انتخاب می‌کنند، مصنوعات را با دقت انتخاب می‌کنند و آنها را در داستانی سازماندهی می‌کنند که بازدیدکنندگان بخواهند مصرف کنند.

با اتخاذ یک استراتژی مشابه، شما – و در نهایت، مخاطبانتان – از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

بدون نیاز به ایجاد محتوای جدید، محتوای با کیفیت تری ایجاد خواهید کرد.

شما داستان های منحصر به فردی را تعریف خواهید کرد که بر اساس محتوای دیگران شکل گرفته است.

شما نام تجاری خود را به عنوان یک رهبر فکری بدون نیاز به نوشتن پیش نویس پس از پیش نویس قبل از امضای نویسنده-مجری قرار خواهید داد.

با هضم محتوا از منابع متعدد، به یک منبع قابل اعتماد و مفید تبدیل خواهید شد.

Curation می‌تواند بازاریابی محتوای شما را بدون سرمایه‌گذاری اضافی در منابع پیش ببرد.

متصدی محتوا در مقابل جمع‌آوری محتوا چیست؟

برای داشتن یک کیوریتور موفق ابتدا نیاز به درک تفاوت بین یک متصدی و یک جمع آوری کننده دارد.

اینجوری فکر کن

هنگامی که افراد بدون اظهار نظر، محتوای دیگران را مجدداً به اشتراک می‌گذارند یا مجدداً ارسال می‌کنند، آنها جمع‌آوری‌کننده هستند. مخاطبان آن‌ها تصور می‌کنند که «reposter» به محتوا علاقه‌مند است، اما نمی‌دانند چه چیزی در مورد آن جالب یا مفید است.

در این پست لینکدین، من یک جمع کننده بودم و پستی از کریستینا نیکلسون در مورد ارزش روابط عمومی به اشتراک گذاشتم. من به مخاطبانم کمک نکردم تا موضوع را بفهمند، حتی اگر آن‌ها نمی‌توانستند آن را از خط ابتدایی تشخیص دهند، “من هزاران دلار به او می‌سپارم… و او نمی‌داند از کجا آمده‌ام.”

Ann Gynn یک پست LinkedIn از کریستینا نیکلسون به اشتراک می گذارد که می گوید "من هزاران دلار به او می دهم ... و او نمی داند من از کجا آمده ام".

هنگامی که مردم در مورد محتوای اشتراک‌گذاری شده یا ارسال مجدد شده نظر می‌دهند یا مقدمه‌ای برای آن می‌نویسند، به‌عنوان متولی عمل می‌کنند. آنها به مخاطبان خود می‌گویند که چرا محتوا را ارزشمند می‌دانند یا چگونه ممکن است با آنها ارتباط داشته باشد.

در این مثال، نایجل براون مقاله‌ای را در مورد RFID (شناسایی فرکانس رادیویی) در خرده‌فروشی که توسط Tony D’Onofrio برای Media Prevention Loss نوشته شده است، ارائه می‌کند. نایجل نکات برجسته و پیوندهای مقاله اصلی را خلاصه می کند.

در این مثال، نایجل براون مقاله‌ای را در مورد RFID (شناسایی فرکانس رادیویی) در خرده‌فروشی که توسط Tony D'Onofrio برای Media Prevention Loss نوشته شده است، ارائه می‌کند.

بنابراین یک موزه‌دار باشید، نه یک جمع‌آور، و مخاطبان (و برندتان) از شما تشکر می‌کنند (یا حداقل از محتوای شما قدردانی می‌کنند).

در اینجا نحوه مدیریت محتوا آمده است.

موضوعی را انتخاب کنید

اگرچه سرپرستی به شما امکان می دهد با منابع کمتر محتوای بیشتری تولید کنید، اما این بدان معنا نیست که می توانید کیفیت را کاهش دهید.

ابتدا، موضوع یا موضوعی را مشخص کنید که می‌توانید درباره آن محتوا را مدیریت کنید و مخاطبانتان آن را ارزشمند بدانند. این می تواند ترکیبی از اخبار صنعت باشد. این می تواند برداشت هایی از محتوای علمی باشد. این می تواند مجموعه ای از نکات اولیه از محتوای برند شما باشد. این می تواند یک فرو رفتن عمیق در موضوعی باشد که برای آن کارشناسان موضوعی در کارکنان ندارید.

  یک ابزار ویرایش نادیده گرفته و قدرتمند

وقتی در مورد موضوع تصمیم گرفتید، جاهای خالی این جمله را پر کنید:

برای کمک به مخاطبان خود _________________، محتوایی را درباره _________________ تنظیم می کنیم.

تاکتیک را انتخاب کنید

اکنون که موضوع و مزیت کلی خود را دارید، آماده انتخاب تاکتیک هستید. شما می توانید چیزی جدید ایجاد کنید یا یک وسیله نقلیه موجود را انتخاب کنید که می تواند از محتوای انتخاب شده بهره مند شود. ممکن است یک پادکست، خبرنامه، وبلاگ، مجموعه ویدیویی یا پست رسانه های اجتماعی باشد. همچنین می توانید چندین فرمت را با هم ترکیب کنید.

آیا یک مقاله وبلاگ را سرپرستی خواهید کرد؟ PageTraffic Buzz این کار را انجام می دهد. مقاله ای با عنوان 10 مقاله برتر بازاریابی دیجیتال هفته منتشر می کند.

مقاله PageTraffic با عنوان 10 مقاله برتر بازاریابی دیجیتال هفته.

در این نسخه، Navneet Kaushal نکات کلیدی از 10 مقاله، از جمله این مقاله، مقایسه 10 بهترین ابزار بازاریابی ایمیلی را برجسته می کند. نویسنده اعتبار و پیوندهایی را به منبع اصلی می دهد و در عین حال آنچه را که خوانندگان می توانند انتظار داشته باشند – ویژگی ها، قیمت و عملکرد هر ابزار را خلاصه می کند.

Navneet Kaushal نکات کلیدی را از 10 مقاله برجسته می کند، از جمله این مقاله، مقایسه 10 بهترین ابزار بازاریابی ایمیلی.

آیا نظر خود را در مورد یک مقاله یا قسمت پادکست عمیق ارائه خواهید کرد؟ نایجل براون با پست لینکدین که قبلاً در این مقاله ذکر شد این کار را انجام داد.

آیا محتوایی را که نام تجاری خود یا خواهری که قبلاً منتشر شده است را مدیریت خواهید کرد؟

خبرنامه Marketing Brew شامل محتوایی از جاهای دیگر در دنیای رسانه Morning Brew است. در این خبرنامه 13 می، مقاله ای را در مورد تأثیر تیلور سویفت بر یک لباس 60 دلاری که در اصل توسط Retail Brew منتشر شده بود، بیان کرد.

Marketing Brew مقاله‌ای را در مورد تأثیر تیلور سویفت بر یک لباس 60 دلاری که در ابتدا توسط Retail Brew منتشر شده بود، ارائه داد.

آیا یک خبرنامه با خلاصه ای از مطالب جالب یا خبری ایجاد خواهید کرد؟

Daily Skimm سرگرمی‌ها، اخبار و موارد دیگر را در خبرنامه خود به نمایش می‌گذارد. در این نسخه، نقل قولی از رایان رینولدز در مورد نامگذاری تیلور سویفت به فرزندانش ارائه شده است. سپس موضوع خبری روز (شهادت مایکل کوهن در دادگاه ترامپ) را هضم می کند. در دو پاراگراف اول، به محتوای AP News، Axios، Politico و CNBC متصل می شود.

Daily Skimm نقل قولی از رایان رینولدز در مورد نامگذاری تیلور سویفت به فرزندانش را نشان می دهد.  سپس موضوع خبری روز (شهادت مایکل کوهن در دادگاه ترامپ) را هضم می کند.  در دو پاراگراف اول، به محتوای AP News، Axios، Politico و CNBC متصل می شود.

همچنین می‌توانید محتوای طولانی‌تری مانند یک کتاب الکترونیکی که محتوای برند شما و اشخاص ثالث را در یک موضوع ترکیب می‌کند، تهیه کنید. امکانات بسیار زیاد است.

هنگامی که بدانید محتوا چگونه خواهد بود، بهتر می توانید درک کنید که چقدر یا مقدار کمی نیاز به تنظیم دارد. به عنوان مثال، یک مقاله وبلاگ انتخابی هفتگی با 1500 کلمه ممکن است به چندین منبع و زمان بیشتری برای ایجاد یک بخش پادکست چهار دقیقه ای (حدود 600 کلمه) نیاز داشته باشد که در مورد یک منبع انتخاب شده بحث می کند.

  The 8 Best Free Flowchart Templates (+ Examples)

همچنین، تصمیم بگیرید که تاکتیک انتخاب شده چند بار توزیع شود و انتظارات را در مورد به موقع بودن قطعات ترکیب شده تعیین کنید. اگر یک خبرنامه صنعتی می نویسید یا یک بخش موضوع داغ در پادکست خود انجام می دهید، باید بخش های به موقع تری نسبت به زمانی که یک کتاب الکترونیکی عمیق در مورد این موضوع تهیه می کنید، تهیه کنید.

اکنون، می‌توانید یک تقویم تنظیم محتوا ایجاد کنید و تعداد کل آیتم‌های مورد نیاز و تعداد دفعات نیاز به آن را فهرست کنید. استفاده از محدوده برای کمیت اشکالی ندارد، اما از فرکانس منحرف نشوید.

جستجو برای محتوا

اکنون که موضوع را می‌دانید، آماده راه‌اندازی فرآیند سرپرستی هستید.

هر بار شروع ، از صفر یا امیدواری که به طور تصادفی به محتوایی دست پیدا کنید تا مدیریت کنید، یک استراتژی نیست و شما را به سمت پایان سریع استراتژی سوق می دهد، زیرا بسیار وقت گیر است. شما باید سیستمی ایجاد کنید که بتواند به راحتی مقیاس پذیر باشد. با مستند ، همه چیز در صفحه گسترده یا سیستم ردیابی دیگر شروع کنید

از استراتژی سئو استفاده کنید

کلمات کلیدی را از استراتژی سئو خود بیرون بکشید. با توجه به اینکه احتمالاً فهرست طولانی است، باید آن را آزمایش و اصلاح کنید. پنج تا 10 عبارتی را انتخاب کنید که احتمال بیشتری دارد محتوای خوب را به طور مداوم ارائه کنند. اگر نتیجه ای نداشتند، آنها را با کلمات کلیدی دیگر تعویض کنید.

شما می خواهید محتوای انتخاب شده تازگی داشته باشد. بسته به موضوع شما، می تواند محتوای هفته، ماه یا سال گذشته باشد. به ندرت به معنای محتوای دو، پنج یا 10 سال پیش است. در جستجوهای گوگل، پس از جستجوی کلمات کلیدی خود، روی برگه “اخبار” در بالای صفحه نتایج جستجو کلیک کنید. موارد جدیدتر جدیدتر را نمایش می دهد.

نکته: Google Alert را برای کلمات هدف اصلی خود تنظیم کنید.

همچنین می‌توانید فرآیند جستجوی مشابهی را در YouTube دنبال کنید تا ویدیوهای مرتبط را کشف کنید.

نشانک ها را دوست خود قرار دهید

وقتی وب‌سایت‌ها یا سایر منابع محتوایی را پیدا می‌کنید که می‌توانند جریان ثابتی از مقاله‌ها را ارائه دهند، آنها را نشانه‌گذاری کرده و به ردیاب خود اضافه کنید. گاهی اوقات ممکن است محتوای مرتبطی داشته باشند که هنوز رتبه خوبی نداشته باشد. اگر مستقیماً به URL آنها نروید، هرگز آن محتوا را پیدا نخواهید کرد.

فراموش نکنید که از ویژگی های جستجو در این دامنه های رفتنی برای کشف محتوایی استفاده کنید که ممکن است دیگر در صفحه اول آنها نمایش داده نشود.

ثبت نام کنید و دنبال کنید

در خبرنامه ها، پادکست ها و ویدیوهایی که موضوعات شما را پوشش می دهند مشترک شوید. آنها می توانند منابع زیادی را ارائه دهند که می توانید از آنها استفاده کنید یا شما را در مسیر جدیدی برای تحقیقات بیشتر قرار دهند.

نکته: برای جلوگیری از پر شدن صندوق ورودی، یک آدرس ایمیل جداگانه برای اشتراک ها تنظیم کنید.

من خبرنامه ها را دوست دارم زیرا می توانم به سرعت مطالب را بخوانم و آن را در یادداشت های خود برش داده و بچسبانم. اما صدا نیز می تواند کار کند. در این موارد، من از یک ابزار رایگان مانند YouTubeTranscript برای دریافت متن استفاده می‌کنم تا بتوانم آن را راحت‌تر انجام دهم.

  A Beginner’s Guide to Generating Business Leads the Inbound Way

در رسانه های اجتماعی نیز سرمایه گذاری کنید. این پلتفرم‌ها می‌توانند از چند جهت مفید باشند – یافتن افراد و هشتگ‌های مرتبط با موضوعات شما. آن منابعی را دنبال کنید که پیوندها و اخبار فوری را در مورد موضوع شما به اشتراک می گذارند. مرتبط ترین هشتگ ها را دنبال کنید تا ببینید چه محتوایی ظاهر می شود.

از یک ابزار استفاده کنید

هوش مصنوعی مولد نیز می تواند به شما کمک کند. درخواست‌هایی را که از موضوعات یا سؤالات کلیدی شما استفاده می‌کنند، در ابزاری مانند Gemini یا ابزاری که اطلاعات بی‌درنگ ارائه می‌کند وارد کنید. منابع اصلی را بخواهید و بررسی کنید که این منابع حاوی محتوا هستند.

اگرچه مدتی است که از ابزارهای پولی استفاده نکرده‌ام، اما بسیاری از آنها برای تسریع روند تنظیم در دسترس هستند:

  • Curata امکان ایجاد، سرپرستی، سازماندهی، حاشیه نویسی و به اشتراک گذاری محتوا را فراهم می کند.
  • Feedly از فیدهای RSS برای ردیابی موضوعات و روندهای تعیین شده استفاده می کند.
  • Scoop.it به کسب و کارها این امکان را می دهد که مراکزی برای ایجاد، سرپرستی، اشتراک گذاری و استفاده از محتوا در جای دیگر ایجاد کنند.
  • TagBoard برای تنظیم هشتگ در رسانه های اجتماعی کار می کند.
  • Huzzaz به عنوان یک پلت فرم مدیریت ویدیو عمل می کند.

1 ایده دیگر

اگر محتوایی را در مورد موضوعات فکری یا تحقیقی بیشتر مدیریت می کنید، از ابزارهایی مانند Google Scholar برای یافتن مقالات آکادمیک استفاده کنید.

اعتبار بدهید (سررسید است)

همانطور که در مورد مدیریت محتوا هستید، مطمئن شوید که منابع را دنبال کنید. اگر می‌خواهید از سرقت ادبی (یا حتی تصور سرقت ادبی) جلوگیری کنید، اعتبار مناسب به منابع اصلی بدهید ضروری است. .

یک داستان تنظیم شده بگویید

محتوای شخص ثالث می‌تواند منبع ارزشمندی برای گسترش استراتژی محتوای شما باشد و با منابع کمتر، مطالب بیشتری را برای مخاطبان شما ارائه دهد. اما محتوا فقط به عنوان بلوک های سازنده عمل می کند. شما، مانند یک متصدی موزه، هنوز باید دریابید که چگونه آن را به طور منسجم طراحی کنید تا داستانی بسازید که نام تجاری شما می خواهد بگوید و مخاطبان شما می خواهند مصرف کنند.

تمامی ابزارهای ذکر شده در این مقاله توسط نویسنده پیشنهاد شده است. اگر می‌خواهید ابزاری را پیشنهاد دهید، مقاله را در شبکه‌های اجتماعی با یک نظر به اشتراک بگذارید.

برای حضور در دنیای بازاریابی محتوا در سن دیگو ثبت نام کنید. از کد BLOG100 برای صرفه جویی 100 دلاری استفاده کنید. امسال نمی توانید حضوری شرکت کنید؟ کارت دیجیتال را بررسی کنید برای دسترسی به ضبط‌های جلسه درخواستی از رویداد زنده تا پایان سال.

مطالب مرتبط دستچین شده:

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/curate-content-without-additional-resources/

Radio silence on abigail and making a modern universal monsters film. My stocktally services pvt ltd. The 13 best office chairs in 2024, tested and reviewed.