هفته بهره وری: پاداش | وبلاگ ست

در اقتصادی که مبتنی بر مهارت، دانش و نگرش است، قدرتمندترین راه برای بهبود بهره وری شما این است که چیزی یاد بگیرید.

شما یک بار تلاش می کنید و ده ها سال نتیجه می دهد.

در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در تاریخ ما راه‌های یادگیری برای بزرگسالان وجود دارد و همه آن‌ها خود محور هستند. وقتی آماده بالا رفتن سطح شدید، در باز است.

بیش از 75000 نفر در کلاس های من در Udemy شرکت کرده اند و چهار نفر از آنها با 25 درصد تخفیف برای چند هفته آینده به فروش می رسند، که به ندرت اتفاق می افتد.

یک دوره کاملاً جدید وجود دارد، یک دوره کوتاه در مورد چگونگی درک نمودارها و نمودارها که نحوه گسترش ایده ها را توضیح می دهد. الان 30 دلار است. در 45 دقیقه یا بیشتر، درک عمیق تری از پویایی تغییرات فرهنگی خواهید داشت.

دوره Bootstrapper یکی از بالاترین امتیازات تا به امروز است. یک بوت استرپر پروژه ای را بدون سرمایه گذاری خارجی می سازد، برای مشتریان ارزش ایجاد می کند و هر چه پیش می رود رشد می کند. مانند تمام دوره های کامل اینجا، این ماه 139 دلار است.

دوره بازاریابی کامل ترین دوره در بین دوره های Udemy من است. با اصول شروع می شود و شامل بیش از پنجاه درس است. بر اساس کتاب پرفروش این بازاریابی است و سمینار اصلی بازاریابی، به شما فرصتی می دهد تا در مورد نحوه ارائه ایده های خود به افرادی که به آنها نیاز دارند تجدید نظر کنید.

  سوالات مستقیم ارزش پاسخگویی | وبلاگ ست

و در نهایت، دوره The Freelancer در اینجا برای سازندگان مستقل از همه نوع است. بیش از 28000 دانش آموز تا کنون. یک فریلنسر یک کارآفرین جوان نیست. در عوض، این فرصتی است که بهترین کار خود را برای مشتریانی که به شما نیاز دارند انجام دهید. این دوره رویکرد شما به کارتان را تغییر خواهد داد.

اگر بتوانی چیزی را حتی به یک نفر یاد بدهی، امیدوارم این کار را انجام دهی. و اگر می توانید چیزی یاد بگیرید، این بهترین زمان برای شروع است. (حتی می توانید چاپ با لترپرس را یاد بگیرید).

منبع: https://seths.blog/2024/01/productivity-week-bonus/

Stock control through stocktaking gujrathi. Best laptop sales in australia : cheap laptops to buy in july 2020 cheap laptop deals.