پرورش رهبری محتوا | موسسه بازاریابی محتوا

صرف نظر از قصد یا کلام خاص شما برای سال 2024، شما (مثل من) احتمالاً در مورد آن به عنوان اصلاح یا بهبود چیزی فکر می کنید که فکر می کنید در مورد خودتان یا توانایی شما برای انجام آن اشتباه است.

نمی توانم به شما بگویم که امسال چند گفتگو با افرادی داشته ام که قول داده اند “خودشان را درست کنند” امسال. آنها می خواهند بهتر عمل کنند، هوشمندانه تر فکر کنند، کمتر احساس گناه کنند یا عادتی را تغییر دهند.

درون نگری می تواند مثبت باشد. اما افتادن در تله، سرزنش ، خود برای جایی که هستید و تنبیه خود با یک طرح “بهبود” آسان است. متأسفانه، حتی زمانی که روی خود تمرکز می کنید، به راحتی می توانید دیگران را سرزنش کنید، حتی به صورت نامحسوس، که مانع برنامه بهبود شما شده اند.

کاهو را به خاطر رشد نکردن سرزنش نکنید

من اخیراً با یک مشتری در زمینه کوچینگ اجرایی کار کردم. همانطور که او اهداف خود را برای سال جدید جمع آوری می کرد، او بر این تمرکز کرد که چگونه سبک خود را از فرماندهی و کنترل به همکاری تغییر دهد. او می خواست بیشتر به یک رهبر عملیاتی تبدیل شود تا یک متخصص موضوع، حتی اگر از این جنبه از نقش خود لذت می برد.

سپس او چیزی گفت که تهدید به خرابکاری در نقشه او کرد: «چند نفر از اعضای تیم من در گذشته از این اتفاق جلوگیری کردند. هدف دیگری که باید انجام دهم این است که آنها را وارد کشتی کنم.”

  40 Inspired Business Card Designs Too Useful to Throw Away

من مانند بسیاری از مردم در این تله افتاده ام. اگرچه بر بهبود خود تمرکز می کنید، اما تحلیل خود را به کسانی که در نزدیک ترین حلقه های خود هستند تعمیم می دهید. شما آنها را سرزنش می کنید (خیلی ظریف، احتمالاً متوجه آن نمی شوید). فراموش می کنید که آنها احتمالاً در حال گذراندن همان نوع خود انعکاسی هستند. شما همچنین فرض می کنید (به درستی یا نادرست) که آنها مانعی برای تغییر شما خواهند بود.

در طول تعطیلات، من برخی از آثار فیلسوف Thich Nhat Hanh را خواندم. این توصیه طنین انداز شد: «وقتی کاهو می کارید، اگر خوب رشد نکرد، کاهو را سرزنش نمی کنید. ممکن است به کود یا آب بیشتر یا آفتاب کمتر نیاز داشته باشد. شما هرگز کاهو را سرزنش نمی کنید.»

اما جالب اینجاست که وقتی صحبت از رشد شخصی می شود، افراد به سرعت خود یا اطرافیانشان را سرزنش می کنند. در عوض، همانطور که هان می‌گوید، «سرزنش ، هیچ تأثیر مثبتی ندارد، و تلاش برای متقاعد ، با استفاده از استدلال و استدلال نیز تأثیر مثبتی ندارد. این تجربه من است. بدون سرزنش، بدون استدلال، بدون استدلال، فقط درک. اگر بفهمی و نشان دهی که درک می‌کنی، می‌توانی عشق بورزی و اوضاع تغییر خواهد کرد.»

در عوض نقاط قوت را پرورش دهید

امسال، من برنامه‌ریزی می‌کنم – و مشتریان مربی‌ام را تشویق می‌کنم که همین کار را انجام دهند – به‌جای فهرست ، کاستی‌هایم و سرزنش ، خودم و دیگران به خاطر آنها، به دنبال درک نیازهایم باشم.

اگر تصمیم بگیرید به جای تمرکز بر نقاط ضعف درک شده خود یا دیگران، نقاط قوت خود و تیمتان را تقویت کرده و تغذیه کنید، چه؟ اگر این قصد را به همکاران، دوستان و خانواده خود تعمیم دهید چه؟

  26 Conversion Rate Optimization Tools for Research, Feedback, Analytics & More in 2024

هان داستان زیبایی در مورد یک سخنرانی می گوید که در آن او قیاس کاهو را به اشتراک گذاشت. وقتی تمام شد، صدای دختری را شنید که گفت: “مامان، یادت باشد به من آب بدهی – من کاهوی تو هستم.”

کاهوی شما چیست یا کیست؟ امسال چطور آبیاریش میکنی؟

این داستان شماست که باید بگویید. خوب بگو

مطالب مرتبط دستچین شده:

رابرت رز با مشاوره و میزبانی کارگاه‌هایی به تیم‌های بازاریابی کمک می‌کند تا فرآیندهای بازاریابی خود را با انواع فناوری‌ها از جمله هوش مصنوعی مولد هماهنگ کنند. برای اطلاع از این برنامه ها با او تماس بگیرید.

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/cultivate-content-leadership/

Tianlong 3 techpros : ultimate technology resource. Stock control through stocktaking gujrathi. An american pickle.