زمانی که شخصی کسبوکاری را راهاندازی میکند، زمان زیادی را صرف یک طرح کسبوکار میکند و برای جمعآوری سرمایه و اجرای آن کار میکند. با این حال، پس از آن، هدف کسب و کار کاملاً با ایده تمام نشدن پول همسو می شود. ما یک کسب و کار را برای کسب درآمد راه اندازی می کنیم، نه برای خرج ، آن. اگر به خوبی انجام شود، پس از یک دوره راه اندازی دیگر هیچ جمع آوری کمک مالی وجود نخواهد داشت.
از سوی دیگر، سازمان های غیرانتفاعی حداقل برای انجام این کار ثبت نام می کنند دو چیزها
آنها اینجا هستند تا مشکلی را حل کنند، آسیبهای روحی را برطرف کنند، فرهنگ را غنی کنند، کارهای دشواری را انجام دهند که ما همیشه قادر به انجام آن به تنهایی نیستیم.
و با این حال، در همان زمان، ما از آنها می خواهیم که پول جمع کنند. نه فقط برای مدتی کوتاه، بلکه همیشه.
هر چه آنها موفق تر شوند، پول بیشتری برای جمع آوری نیاز دارند.
در طول مسیر، برای یک سازمان غیرانتفاعی غیرعادی نیست که 50٪ از پولی را که جمع آوری می کند صرف جمع آوری پول بیشتر کند. این به این دلیل نیست آنها هستند ناکارآمد، به این دلیل است ما هستند.
ما خواستار یک جشن، یا اضطراری، یا نامه های جمع آوری کمک های مالی هنرمندانه هستیم. اهداکنندگان خواهان توجه شخصی از سوی افرادی هستند که ظاهراً در خط مقدم یا کارهای استراتژیک سازمان غیرانتفاعی انجام میدهند و کمکهای مالی منظم را به عنوان یک استثنا در نظر میگیرند، نه استاندارد.
هنگامی که اینترنت وارد شد، به طور چشمگیری هزینه های تراکنش را در طیف گسترده ای از صنایع کاهش داد. شما می توانید سریعتر و با دخالت کمتری نسبت به آژانس مسافرتی، بلیط هواپیما بخرید. شما می توانید سهام را برای کارمزد معاملاتی خریداری کنید که کسری ناچیز از چیزی است که یک کارگزار هزینه می کرد. اما جذب سرمایه غیرانتفاعی خلاقانه و موثر در چرخه ای از ریسک، جشن ها و عدم اطمینان گیر کرده است.
GOODBIDS ایجاد رویدادی را برای یک غیرانتفاعی آسانتر میکند که ممکن است توجه اهداکنندگان عادی و همچنین اهداکنندگان جدید را به خود جلب کند. هنوز هم برای تضمین جوایز به مقداری تلاش نیاز است، اما ابزار ما به طور قابلتوجهی از کار سازمان غیرانتفاعی استفاده میکند و هزینهای که از غیرانتفاعی دریافت میکنیم، کسری ناچیز از هزینهای است که معمولاً برای جمعآوری کمک هزینه میشود.
حراج های جدید امروز مجموعه های کمیاب هستند که توسط دوستان ویژه اهدا شده اند:
امیدوارم بررسی کنید که مزایده های مثبت چگونه برای خیریه هایی که به آنها اهمیت می دهید کار می کند.
نکته جایزه PS: هر حراج Goodbids تاریخ و زمان پایانی دارد، اما زمانی که شخصی نزدیک به انتهای پنجره پیشنهاد قیمت بدهد، حراج بهطور خودکار تمدید میشود. این بدان معناست که انتظار تا آخرین لحظه هیچ فایدهای ندارد، زیرا آخرین لحظه وجود ندارد – حراج تا پایان مناقصه ادامه دارد.
منبع: https://seths.blog/2024/04/the-challenge-of-fundraising/