چرا به بقیه بگو؟ | وبلاگ ست

هر موفقیت اینترنتی به این دلیل کار می کند که اثر شبکه شروع به کار کرد.

هیچ راه دیگری برای یک ایده وجود ندارد که به طور قابل اعتماد و اقتصادی به مخاطبان بزرگی برسد که پایدار بماند. به همین دلیل است که تبلیغات Super Bowl در سال 2024 چندان معنا ندارد.

ایده هایی که گسترش می یابند برنده می شوند.

من 20 سال پیش یک کتاب پرفروش در مورد این موضوع نوشتم و هنوز هم این بینش را به دل می گیرم.

یکی از چالش‌های جمع‌آوری کمک مالی این است که اشتراک‌گذاری آن سخت است. شاید دوست شما آماده کمک مالی نباشد، یا علاقه ای به غیرانتفاعی نداشته باشد… این کار به سادگی به اشتراک گذاری یک ویدیو یا میم احمقانه آسان و سرگرم کننده نیست.

همچنین، اگر در حراجی هستید، احتمالاً نمی خواهید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، زیرا ممکن است از شما پیشی بگیرند.

اینجاست که دومین نوآوری GOODBIDS وارد می شود.

هر کاربر ثبت نام شده یک لینک ارجاع منحصر به فرد دریافت می کند. اگر آن پیوند را به اشتراک بگذارید و شخصی پیشنهاد دهد، یک پیشنهاد رایگان دریافت می کنید. در هر حراجی که دوست دارید

پیشنهاد رایگان می تواند برای هر مبلغی باشد. و اگر پاداش را با آن پیشنهاد رایگان دریافت کنید، هیچ هزینه ای برای شما ندارد (و هیچ هزینه ای برای خیریه نیز ندارد).

در اینجا یک مثال ساده آورده شده است:

امروز، ما سه حراج جالب را راه اندازی می کنیم:

جلسه یک به یک دفتر یا زوم با نیکول والترز (به نفع WalkGoodLA)

  روندهای ویدیویی مخرب هوش مصنوعی که بازاریابی را در سال 2024 متحول می کند

گیتار بی‌ارزش با امضای Bob Weir (برای Grateful Guitars Foundation)

پیراهن با امضا از کریستین مک کافری که در سوپر باول امسال (برای پروژه میلیون غذا) بازی کرد.

Deadhead به این گیتار اهمیت زیادی می دهد. یک صاحب کسب و کار از روی ذغال های داغ عبور می کند تا با نویسنده پرفروش نیکول والترز وقت بگذراند. و بر خلاف تبلیغات، پیراهن ها در واقع برای طرفداران ارزش دارند.

اینها ارزش اشتراک گذاری را دارند.

اگر در مورد یکی از این حراج ها به دوستان خود بگویید، در Reddit پست کنید یا در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، و شخصی هر مبلغی، حتی 10 دلار را پیشنهاد دهد، پیوند ویژه شما یک پیشنهاد رایگان به حساب شما اضافه می کند.

شما می توانید از این پیشنهاد رایگان برای شرکت در حراج اپل واچ با قیمت 350 یا 550 دلار استفاده کنید.

این کار می کند زیرا پیشنهادهای رایگان به سادگی حراج را به جلو می برند. اگر از مناقصه پیشی بگیرید، اهداکننده جدید فقط 360 دلار سرمایه گذاشته است. اگر این کار را نکنید، همچنان به همان میزانی که اگر از پیشنهاد رایگان خود استفاده نمی‌کردید، افزایش می‌یابد.

من تصور می کنم که برخی از افراد در اوایل حراجی ها پیشنهاد می دهند زیرا می خواهند از خیریه و کاری که انجام می دهند حمایت کنند یا به این دلیل که می خواهند بخشی از چیزی باشند. و این احتمال وجود دارد که بسیاری از مردم مشتاقانه ایده GOODBIDS را برای حمایت از خیریه ای که به آن اهمیت می دهند، گسترش دهند. یا چون پاداش واقعا جالب است و ارزش صحبت ، را دارد. یا به این دلیل که آنها مایلند حسابی پر از پیشنهادهای رایگان به دست آورند.

  آمار وبلاگ نویسی - 31 آماری که باید در سال 2024 بدانید

حالا جذاب می شود. و سرگرم کننده.

منبع: https://seths.blog/2024/04/why-tell-the-others/

Stocktally your trusted partner. Ring video doorbells recalled over fire concerns – dlsserve.