به خوبی منتشر شود | وبلاگ ست

دیر یا زود، ما از انتشار خوب سود می بریم.

انتشار ربطی به چاپ ندارد. این عمل ریسک ، برای آوردن یک ایده جدید برای افرادی است که می خواهند آن را بپذیرند.

این رئیس آزمایشگاه است که در پشت صحنه کار می کند تا مطمئن شود که دانشمند با استعداد در کنفرانس مناسب شرکت خواهد کرد. صحبت های او کار را به جلو می برد.

این بیل گراهام است که «مردگان سپاسگزار» را روی صحنه فیلمور منتشر می کند.

این ژان فیول است که موفقیت کتابفروشی هری پاتر را تنظیم می کند…

خوب منتشر شدن تضمینی برای موفقیت یک ایده یا فردی نیست. درعوض، شرایطی را ایجاد می کند تا شانس گسترش کار را به حداکثر برساند. اغلب شامل موارد زیر است:

اشتیاق سخاوتمندانه: در لحظاتی که بازار هنوز اثر را پذیرفته است، ناشر یک پل حیاتی بین اکنون و بعد است.

تدارکات فوق العاده: این خدمه فنی هستند که سوارکار را خوانده اند، تیم عملیاتی است که مطمئن می شود چاپ به درستی انجام شده است و بینش استراتژیک برای اولویت بندی قطعات مهم است.

تحریک روشنگر: ناشر قلمرو را می شناسد و می تواند کاری را تشویق و تقویت کند که با آنچه بازار به آن واکنش نشان می دهد همگام باشد.

تمرکز بر توزیع: اگر کار در زمان مناسب در مکان مناسب نباشد، هیچ شانسی برای پیشرفت نخواهد داشت.

انعطاف پذیری و سرمایه گذاری: ایده های کمی در اولین باری که در معرض دید مخاطب قرار می گیرند، کار می کنند. تاب‌آوری تمایل و توانایی برای تلاش مجدد است و سرمایه‌گذاری نشان‌دهنده منابعی است که آن را به خوبی انجام می‌دهد.

  7 Marketing Questions Teams are Asking in 2024 (+Data & Insights)

فقط به این دلیل که چیزی موفق می شود به این معنی نیست که به خوبی منتشر شده است، اما اثری که به خوبی منتشر شده است شانس بیشتری برای موفقیت دارد.

افرادی که پشت یک اثر خوب منتشر شده اند، به ندرت اعتباری را که شایسته آن هستند دریافت می کنند. سخت است و نیاز به پشتکار و مراقبت دارد.

منبع: https://seths.blog/2024/02/to-be-well-published/