عایق بازار | وبلاگ ست

این امکان وجود دارد که اگر از بازار جدا باشید، روز شما لذت بخش تر خواهد بود.

اگر رئیسی دارید که رئیس دارد…

اگر مجبور نیستید شماره‌های فروش محصولاتی را که ایجاد یا ویرایش کرده‌اید بررسی کنید…

اگر تعداد زیادی سرمایه گذاری مخاطره آمیز جمع آوری کرده اید…

اگر نارضایتی ناشی از عدم انتشار، توزیع نشده یا عدم بودجه را پذیرفته اید…

یک جایگزین این است که به دنبال حذف تمام عایق های بازار باشید، معادل آن بچه ای که روی میز جلوی خانه اش کلوچه می فروشد. یا مردم کوکی ها را می خرند یا نمی خرند.

ممکن است بازار اشتباه باشد، ممکن است بی‌رحمانه یا احمقانه باشد، اما درست در مقابل شماست.

آگاهی بیش از حد از بازار ما را به سمت کوته‌بین سوق می‌دهد و ما را به زحمت می‌اندازد.

و عایق بودن بیش از حد تقریباً تضمین می کند که ما در نهایت یکنواخت خواهیم بود و فقط به یک صدا گوش می دهیم و در نهایت وقتی معلوم می شود صدا اشتباه بوده تلخ خواهد شد.

منبع: https://seths.blog/2024/06/market-insulation/

  3 نقش رهبران بازاریابی برای استخدام در سال 2024 برنامه ریزی می کنند (تحقیق جدید + بینش کارشناسان)