مشارکت های ارزشمند | وبلاگ ست

ما واقعاً نمی دانیم.

نتفلیکس به تازگی اولین تجزیه و تحلیل دقیق خود را منتشر کرده است که نشان می دهد 15000+ نمایش برتر این شبکه در مدت شش ماه چند ساعت تعامل داشته اند. اینم فایل

کی برد؟

این سوال در واقع درس اینجاست. واقعیت این است که اکثر سازمان ها نسبت به اینکه ارزش واقعی کجاست، کاملاً بی اطلاع هستند. همه در حال بازی هستیم مانی بال، همیشه.

پاسخ واضح: ساعت‌های بیشتر تماشا = ارزش ایجاد شده بیشتر به راحتی کنار گذاشته می‌شود. در واقع، یک سیب زمینی کاناپه تنهایی بدون هیچ دوستی که هشتاد ساعت در هفته تماشا می کند، احتمالاً بیش از هزینه ای که آنها می پردازند، برای نتفلیکس هزینه دارد.

نمایشی که پرطرفدار است اما به راحتی با نمایش دیگری جایگزین می شود که می تواند خوش شانسی را برای محبوبیت پیدا کند، یک تله براق است.

شاید ارزشی توسط خالق نمایشی ایجاد شود که همان نمایشی است که باعث می شود کسی به پرداخت صورتحساب نتفلیکس خود ادامه دهد، حتی اگر فقط یک ساعت در هفته تماشا کند.

شاید این نمایشی باشد که برای گروهی ارزش صحبت ، را دارد، بنابراین هر ساعت تماشا به مشتریان جدیدی برای شبکه تبدیل می شود.

شاید این نمایشی باشد که باعث شهرت آنها به عنوان سازنده پسند شود، بنابراین نسل بعدی راویان داستان را برای آنها به ارمغان می آورد.

یا ممکن است نمایشی باشد که برای دریافت مجوز از خارج از کشور هزینه زیادی ندارد، اما تأثیر زیادی برای بخشی از مخاطبان ایجاد می کند که دسترسی به آن دشوار است…

  راهنمای تبلیغات لینکدین پیشرفته

در محل اجاره ماشین محلی، با ارزش ترین کارمند ممکن است کسی باشد که در آخرین لحظه مطمئن شود که ماشین بوی سیگار نمی دهد، یا نقصی پیدا کند که ممکن است منجر به خرابی شود. به راحتی می توان نشان داد که صرفه جویی در یک مشتری خوب بسیار بیشتر از اصرار برای یک تبلیغ شیک است که فقط مشتریان کوتاه مدتی را جذب می کند که به دنبال معامله هستند.

چه در حال اجرای یک کمپین سیاسی، یک جمع آوری کمک مالی غیرانتفاعی یا یک شبکه باشید، تقریباً مطمئن است که تیم شما در مورد اینکه ارزش واقعاً کجاست گیج شده است.

منبع: https://seths.blog/2023/12/valuable-contributions/