فصل 1 پادکست نوآوران GTM سفری برای اکتشاف و اکتشاف بوده است، جایی که من برخی از بهترین استراتژیها، فناوریها و ذهنیتها را کشف کردهام که ابتکارات موفقیتآمیز ورود به بازار (GTM) را هدایت میکنند.
در طول یک سال گذشته، من کار سرگرم کننده ای را داشتم که مجری بازی بودم. این نقش به من این امتیاز را داد که با رهبران فکری، کارشناسان صنعت، همتایان و مبتکرانی که آینده GTM را در 14 اپیزود ارزشمند شکل میدهند، تعامل داشته باشم.
امروز، در حالی که مجموعه را به پایان می بریم، مشتاقم که نکات کلیدی خود را به اشتراک بگذارم و یک نمای کلی از بینش های ارزشمند به اشتراک گذاشته شده ارائه دهم. بیایید حفاری کنیم.
- هنگام ایجاد یک موتور رشد کارآمدتر، تاکید بیشتری بر موفقیت مشتری داشته باشید. چگونه؟ سنگرام وجره به استفاده از رویدادها و بازاریابی اجتماعی برای ایجاد اعتماد و تقویت ارتباطات عمیق با مشتری، باز ، رشد کارآمد و هوشمند توصیه می کند.
- همسویی شرکت را برای ایجاد یک استراتژی داده یکپارچه هدایت کنید و از تأثیر هوش مصنوعی برای ارتقای اثربخشی کلی GTM استفاده کنید. اسکات وان مهمان نوآور GTM میگوید با رهبری و تیم داده متمرکز شروع میشود و رویکرد دادهای یکپارچه را در بر میگیرد.
- یک ابزار سنجش کارایی تقاضا را برای شناسایی مکانهایی که استراتژی GTM شما خوب عمل میکند و جاهایی که شکافها وجود دارد، اجرا کنید. این می تواند یک تمرین عالی نه تنها برای به دست آوردن ایده برای بهینه سازی باشد، بلکه به عنوان نقطه شروعی برای پرداختن به برداشت های متفاوت بین مدیران اجرایی و سایر اعضای یک تیم عرضه کننده به بازار باشد. الی روبل، مدیر عامل شرکت MatterMade.
- برای جلوگیری از چالشهای «Frankenstack» با انتخاب بین راهحلهای ادغامسازی و بهترین راهحلها، پشته فناوری خود را به صورت استراتژیک ساده کنید. از آگاهی زمینه ای و اندازه گیری برای ایجاد تعادل مناسب بین مقیاس و شخصی سازی استفاده کنید. بیشتر بیاموزید از کریس هیس، رئیس و مدیر ارشد زوم اینفو.
- با همسو ، فروش و بازاریابی از طریق فناوری، استفاده از هوش مصنوعی، کلان داده و یادگیری ماشین، حدس و گمان را حذف کنید. همانطور که توسط جیسون زینتاک، مدیرعامل 6sense بیان شده است، این به پر ، شکاف های داده ها، ایجاد یک برنامه منسجم و دستیابی به استراتژی های هدفمند کمک می کند.
- با اتخاذ یک طرز فکر قابل مشاهده، تجزیه و تحلیل گردش کار، حذف موانع و تکرار عوامل موفقیت، بر هرج و مرج واقعیت در GTM غلبه کنید. الی فیلدز، مدیر ارشد محصول Salesloft جزئیات نحوه انجام این کار و نحوه توانمندسازی تیمهای فروش، ایجاد پیشرفتهای معنادار و بهینهسازی تجربه فروشنده با دادهها در GTM Innovators قسمت 6.
- با توانمندسازی بازاریابان خود برای پاسخگویی به تأثیر درآمد، نشت درآمد را حذف کنید. با یافتن موارد قطع ارتباط در پشته فناوری (ادغامهای پیادهسازی)، عمدی بودن در مورد آهنگهای درآمدی و تأکید بر رویت دادهها، سازمان شما قادر خواهد بود یک استراتژی GTM تاثیرگذار و همسو را ارائه دهد. بیشتر از بحث مایک با او بشنوید کرت لیفسترند.
- با تأکید بر توانمندسازی، تغییر از محتوای تراکنشی به محتوای متمرکز بر روایت، و اجرای یک استراتژی تقسیم بندی سه لایه، همکاری را تقویت کنید. به گفته رابرت رز، این شامل این پارامترها است: آیا رویایی است؟ آیا پیامد آن بینش است؟ آیا این یک «چگونگی» است؟ بیشتر در مورد القای توانمندسازی در استراتژی محتوا در قسمت 8
- با هوش مصنوعی مولد، داده های هدف، اتوماسیون و ارتباط واقعی انسانی با تورم B2B مبارزه کنید. فروش و بازاریابی باید تلاش کنند تا فرآیندهای خود را با این عوامل در ذهن هماهنگ کنند. 6sense CRO، Latané Conantمیگوید استراتژیهای BDR باید دائماً با تغییرات بازار سازگار شوند و در عین حال تعادل بین نوآوریهای جدید و روابط انسانی را حفظ کنند.
- سیلوها را در سازمان خود با استفاده از RevOps برای تقویت همکاری، همسو ، اهداف و افزایش کارایی تجزیه کنید. با استفاده از یک رویکرد جامع تر، ایجاد روابط داخلی با رهبران بخش، و پیاده سازی ارتباطات اولیه و مدل های ترکیبی شروع کنید. یک تصویر واضح از RevOps دریافت کنید مدیرعامل GoNimbly، جن ایگارتوآ، در قسمت 10.
- استراتژی GTM خود را با اتخاذ یک طرز فکر بیرونی، اولویت دادن به همدلی مشتری و عملیاتی ، یک ماتریس پویا CX تغییر دهید. شرکتهایی که از این تغییرات استقبال میکنند، مزیت قابل توجهی به دست میآورند، جلوتر از منحنی میمانند و پویایی خود را با تکامل سفرهای خریدار حفظ میکنند. مهمان GTM Innovator جان اللت جزئیات را در اختیار دارد در قسمت 11
- با ایجاد محتوای مفید و متنی، اطمینان از ثبات، و یافتن تعادل مناسب بین استراتژیها برای حداکثر تأثیر، کلمات کلیدی بازاریابی B2B را کاهش دهید. یک برنامه بازاریابی محتوای متنی موثر بسازید که از استراتژیهای بیش از حد هدفمند فاصله گرفته و به سمت چالشها و دردسرهای مخاطب گستردهتر حرکت کند. در مورد بیاموزید رویکرد چهار مرحله ای مایکل برنر در قسمت 12.
- زمان فروش را با استفاده از فناوری، اولویتبندی تأثیر روی مشتری و همسو ، تلاشهای بازاریابی حمایتی برای حداکثر کارایی بهینه کنید. با انجام این کار، میتوانید به فروشندگان و بازاریابان خود زمان بدهید تا روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنند: ایجاد روابط و تحقق فروش. بیشتر بیاموزید از مدیر ارشد نوآوری گونگ، رایان لانگفیلد.
- دنیای پیچیده فناوری فروش و بازاریابی را با تمرکز بر جوامع رهبری فکری، هدایت ترافیک وب ارگانیک و استفاده از قابلیتهای هوش مصنوعی مولد هدایت کنید. به گفته آمبر آرمسترانگ CMO Cloud Salesforce Salesاولویتبندی این مؤلفهها در کنار اعتماد و وضوح در تیمهای فروش و بازاریابی، منجر به همکاری و بینش بهتر (و قیمتناپذیر) میشود.
این فصل گنجینهای از تاکتیکها را ایجاد کرده است که موفقیت GTM را تعریف میکند، و این یادگیریهای اصلی که من فهرست کردهام، جوهر دانش متحولکننده به اشتراکگذاشته شده توسط مهمانان استثنایی ما را در بر میگیرد.
همانطور که ما به بقیه سال 2024 و بعد از آن نگاه می کنیم، امیدوارم ما به عنوان یک جامعه متعهد به کشف نوآوری هایی باشیم که دنیای پویا استراتژی های GTM را شکل می دهند. مایلم از همه این رهبران که سخاوتمندانه وقت و تخصص خود را با من و همه شنوندگان ما به اشتراک گذاشتند، تشکر کنم.
اگر تا به حال این کار را نکرده اید، به ادامه مطلب بروید GTMInnovators.com یا یوتیوب اینجا برای شنیدن گفتگوی من با تمام 14 متخصص ما.
می توانید با همه آنها در لینکدین در اینجا ارتباط برقرار کنید: امبر آرمسترانگ، رایان لانگفیلد، مایکل برنر، جان اللت، جن ایگارتوآ، لاتان کونانت، رابرت رز، کرت لیفسترند، الی فیلدز، جیسون زینتاک، کریس ،، الی روبل، اسکات وان، سنگرام وجره.
منبع: https://learn.g2.com/gtm-innovators-wrap-up-2023